18. Kérlek ne rontsd el

437 20 5
                                    

Lara.

Kinyitóm az ajtót és ott áll ő..ő akit hosszú ideje nem láttam már..aki egyik napról a másikra eltűnt..elhagyott...az én védő angyalom..

- L-Lara..~ dadogja miközben megindul felém.

Ahogy ő egyre bentebb jön én úgy hátrálok...egyszerre tudnék sírni és nevetni de..egy szót se bírok kinyögni. Látja, hogy egyre hátrább megyek így megáll és csak néz...ezalatt a kis idő alatt az arca megváltozott. Nyúzott és gondterhelt , sápadt és bágyadt de a szeme mosolyog miközben könnyekkel telik meg.

- Talán..Nem..nem örülsz, hogy látsz? ~ kérdi szomorúan tőlem.

Nagyot nyelek és mély levegőt veszek , próbálom össze szedni magam és erőt venni magamon ,hogy megbírjak szólalni...

- Te..~ szolalok meg nehezen..
- hogy hogy eljöttél? ~ kérdem tőle végül.

- Kaptam két napot és ezt veled szeretném eltölteni..nincs olyan nap ,hogy ne gondoljak rád , úgy hiányoztál! ~ válaszol és végül megragadja az arcom gyengéden és az ajkai az enyémhez értek..

Nem forróságot éreztem, ahol az ajka hozzám ért, hanem tüzet..szinte fájt ahogy csókolt.. Bár fájt de mégsem ellenkeztem , az érintése a csókja, ő maga úgy hiányzott...Érzem ahogy a szemeimből könnyek áradnak, az egész testem remegni kezd az érintésétől. Tudom , érzem..ahogy ő elmegy ismét akkor még fájdalmasabb lesz elviselni a hiányát de..az a  jövő és most csak a jelennel akarok foglalkozni..azzal ,hogy itt van ,velem ...

Hirtelen ölbe kap és a falnak dönt,  nyelvével játszadozik az enyémmel majd az ágyamra tesz gyengéden. Levegő után kapkodok majd lassan fölém hajolt és éreztem itt a vég...Finoman megemelte a csípőmet és lehúzta először a nadrágomat majd a fekete csipkés bugyimat .Ismert kívül-belül tudta hol érintsen meg hogy teljes extázisba essek és ne bírjak magammal. Combom belső felén kezdett elhalmozni csókjaival majd egyre fentebb halad ,gyengéden felületet és egy mozdulattal leveszi rólam a felsőm . Ismét csókolni kezd a hasamról a mellemre majd onnan a nyakamra vándorolt enyhén nedves ajkaival...
Először csak két ujját csúsztatta be a puncimba. Finoman majd egyre hevesebben mozgatta aminek hatására  egyre és egyre hangosabban nyögtem ami izgatta és arra sarkalta hogy a szájával is örömet szerezzen. Amikor testemet már harmadjára járta át az orgazmus csak akkor hatolt belém.Megemelte a csípőm és közelebb húzott magához majd lábaimat a nyakába emelte egyre hevesebben és és gyorsabban mozgott bennem,éreztem farka minden rezdülését, majd amikor érezte, hogy közeleg az ő orgazmusa a hátamra fektetett mert tudta hogy imádom nézni az arcát orgazmus közben és néhány másodperc múlva együtt élveztünk el. Testünk megfeszült szívünk egyszerre dobbant..mellém fekszik és csak néz..nem szól semmit ahogy én sem csak..nézzük egymást..Majdnem elaludtam mikor Tao végre megszólalt..

- Lara... hat nap múlva megházasodom..ez az utolsó napunk együtt..kérlek ne haragudj.. én.. ~ szakítja meg a boldog pillanatunkat..

- Ssss.. ne mondj semmit..ez..olyan mint egy szép álomkérlek.. ne rontsd el .. ~ sóhajtok fel .

Bólint mosolyogva és magához ölel, olyan szorosan amennyire csak bír..szinte épphogy levegőt tudok venni de , nem zavar mert itt van velem...lecsukom a szemem és remélem, hogy ez tényleg csak egy szép álom...

Egymás Rabjai 3.Where stories live. Discover now