21. A nagy nap I.

431 25 3
                                    

Tao.

- Tao! Kisfiam ! Ébredj! Ma van az esküvőd és még rengeteg dolgod van ! Na , ne lustálkodj hanem kelj fel ! ~ ébreszt anyu izgatottan .

- Nem akarom ! Nem akarok fel kelni! ~ húzom magamra vissza a takarót mint egy kis iskolás.

- Ne butáskodj, hamarosan megérkeznek a vendégek is . ~ szól rám majd kimegy a szobámból.

Ez életem legrosszabb napja ! Ki kelek az ágyból nehezen majd a fürdőbe megyek meg mosakszom és megyek reggelizni ahol természetesen apáék már vártak rám izgatottan mintha a bizonyítványomat hoznám haza..

- reggelt drága fiam ! Csodás nap ez a mai ! ~ köszönt jókedvűen apa .

- reggelt ~ ülök le az asztalhoz .

Csöndesen elfogyasztottam a reggelit majd elkezdtem készülődni. Anya gondosan kikészítette ruhám amit a szabótól tegnap hozott el ,segített a nyakkendőmmel , ezután  ő is ment öltözni és készülni. Belenéztem a tükörbe, kicsit meg igazítottam a hajam és az ablakhoz sétáltam, néztem ahogy az emberek ki be járkálnak a házból, a pincérek megállás nélkül hordják kifelé az udvarra az ételeket és az italokat..minek ez a nagy felhajtás... Ránézek a telefonomra hátha hívott már Liem de, még semmi , egy ideig nézem még a telefonom háttérképet amin természetesen Lara van.. majd Wu bácsi szól, hogy a vendégek sorra érkeznek és apám kéri hogy üdvözöljem őket illedelmesen valamint Yuna szülei is itt vannak már. Mély levegőt veszek és magamra erőltetem a mosolygást majd kimegyek ahogy ő kérte. Üdvözöltem a leendő feleségem szüleit kedvesen majd csatlakoztam apához. Eleinte csak a cég nagyobb emberei jöttek majd rokonok , olyan emberek is jöttek akiket még soha életembe nem is láttam de, illedelmesen köszöntöttem őket is. Lassan jöttek a  közeli barátok és végre Liem is feltűnt, vigyorogva elindultam felé és ahogy megláttam Larát úgy meg  is torpantam... Gyönyörű volt mint mindig...a barátom kezét fogja , jóízűen nevetve.. Össze jöttek volna? Az kizárt! De..hisz én kértem őket, hogy jöjjenek össze...Akkor mégis mi a fenéért vagyok dühös?

- Tesó! Jól nézel ki , gyakran kéne házasodj ~ köszönt nevetve Liem .

- Azt hittem már nem is jössz.. ~ próbálok higgadt maradni .

- Áh, a Taylor család! ~ jönnek oda a szüleim mosolyogva de amint meglátják a lányt akit szeretek,hogy ő is itt van ,már nem mosolyognak hanem inkább ijedten bámulnak ránk.

- Üdvözlöm önöket és gratulálok Tao az esküvődhöz! ~ hajol meg előttünk Lara..

Egymás Rabjai 3.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora