29. Túl feltűnőek

412 22 1
                                    

Lara.

Liem küldött egy sms-t, hogy már haza vitték Taot és hogy négy napot náluk lesz.. A kórházba egyedül mentem ,hogy ne legyen annyira feltűnő . Elmondtam Dr. Masonnek, hogy megtartom a babát, meg ultrahangozta és mosolyogva közölte minden rendben van a kisfiammal. Egy képet is kaptam aminek nagyon nagyon örültem. Ahelyett ,hogy haza mentem volna inkább átmentem Liemekhez . Többek között azért, hogy biztosan lakat maradjon mindenki száján..meg mert ma van Zoé születésnapja is . Anyáék nem engedték, hogy kocsival menjek mivel féltek, hogy valami baj adódhat így taxit kellett hívjak.

Megálltam a ház előtt és mély levegőt vettem ,utána csöngettem. Liem nyitott ajtót és csodálkozva nézett rám.

- Lara.. Nem úgy volt hogy holnap jössz át? ~ kérdi suttogva .

- Unatkoztam volna egyedül, félek hogy valamelyikőtöknek eljár a szájaés ma van hivatalosan Zoé születésnapja is ! ~ válaszolom mosolyogva .

- Rendben..gyere be akkor ..~ nyitja nagyobbra az ajtót.

Be megyek és mindenki abba hagyja a beszélgetést és engem néz..kicsit sem feltűnőek.. lepakolok majd fől kapom az ölembe a felém szaladó kislányt,  mire mindenki felugrik a helyéről..

- Óvatosabb is lehetnél, nem tudtad hogy ilyenkor nagyobb az esélye a...a szédülésnek? Igen..ha elszédülsz miközben a gyerek a kezedben van el is eshettek ! ~ kap észhez anya..

- Nem lesz semmi bajom ! Igaz kis hercegnőm! ~ puszilgatom meg Zoét aki annyira élvezi, hogy kalimpálni kezd a lábaival.

- Zoé, drágám..ne rugdosódj.. ~ szól rá Liem .

Úgy döntök , hogy inkább leteszem a kislányt mert ha így folytatódik akkor valamelyik szájából ki csúszik a baba szó.. Bentebb megyek mire Amelia egy tál nasit és egy pohár almalevet  nyom a kezembe és leültet az egyik fotelbe..

- Öhm..biztosan éhes lehetsz , így hallottam éhgyomorral kellett menj ~ mosolyog rám és szemeivel úgy néz rám mintha azt mondaná, hogy bocsi..

- Igazán..rendes vagy Amelia.. ~ válaszolom.

- Hallottam ,hogy orvosnál voltál ~ jön oda hozzám Tao, bólintok és elkezdek inni . - Talán beteg vagy , vagy terhes ? ~ kérdi viccesen .

A terhes szó hallatán a számba lévő üdítőt kiköptem és félre is nyeltem..

- Az egyik gyógyszeremet már nem gyártják és lefuttattak néhány tesztet ,hogy allergiás vagyok e valamelyik össze tevőre mielőtt elkezdeném szedni az új gyógyszert! ~ hazudom gyorsan majd felállok a helyemről és a mosdóba megyek .

Utálok hazudni..de, nem mondhattam neki el az igazat..hogy igen terhes vagyok tőled..

Egymás Rabjai 3.Where stories live. Discover now