Tao.
Hazafelé tartunk vagyis, hogy pontosabb legyek..épp Laraekhoz. Még mindig idegesit ahogy az az arrogáns nő viselkedett..
- Drágám, tudom hogy feszült vagy de, kérlek nyugodj meg . Nem lenne jó ha balesetet szenvednénk. ~ mosolyog rám Yuna.
- Igen..igazad van.. ~ válaszolom.
Leparkolunk a ház előtt és kivesszük az ajándékokat a kocsiból majd be megyünk a többiek után. Mivel a gyerekek út közben elaludtak ezért volt idő mindent előkészíteni. Mire felkeltek a torta az asztalon volt , lufik a földön és márcsak a gyertyát kellett meggyújtani. A fiam arca amikor meglátta a tortát egyszerűen felfoghatatlanul jó érzéssel töltött el. Olyan boldog volt és olyan nagy mosollyal az arcán jött oda ,hogy be könnyeztem. Elénekeltük neki a Happy birthdayt és ő elfújta a gyertyát. Persze mint minden gyerek , ő is az ajándékokat várta a leginkább. Sorba oda adtuk neki az ajándékokat amit élvezettel bontott ki .
- Apppaaa, ez mind eném? ~ kérdi tőlem izgatottan .
- Miért? Talán ismersz valaki mást akinek ma van a születésnapja? Ha nem kell akkor vissza is vehetem ~ viccelődök vele .
- Neeeem ~ öleli át őket.
Mind hangosan nevetünk és élvezzük ezt az apró pillanatnyi boldogságot. Nem a múltban vagy a jövőben gondolkozunk hanem a jelenben élünk, ebben a pillanatban . Ezt a csodás pillanatot muszáj megörökíteni. Mindannyian leülünk egymás mellé, beállítom az időzítőt és várjuk, hogy a kép végre elkészüljön. Tökéletes a mai nap annyi rossz után. Bár mostanában keveset foglalkozom a céggel de, szerencsére apa kézben tart mindent . Fontosabb tárgyalásokra haza utazik és ahogy vége jön is vissza . A gyerekek alszanak már de mi még ott vagyunk, kimegyek az udvarra kicsit gondolkozni majd meglátom Hopeot aki ugyanúgy megvan viselve mint mi mindannyian . Ahogy meglát elkezdi csóválni picit a farkát és odajön hozzám, belemászik az ölembe majd rám néz. Nagyon szereti Larát és ő is érzi, hogy beteg..
- Ooo , sziasztok , hát ti mit csináltok ide kint ? ~ ül le mellém Lara.
- Nem vagy te fáradt? ~ kérdezem tőle bár nem nézek rá.
- Nem . ~ mondja kedvesen. - Köszönöm, hogy itt vagy és támogatsz engem. ~ változik meg a hangja .
- Ne köszönd! Ez természetes ! ~ szólok rá.
- Nem baj, akkor is köszönöm! ~ válaszolja makacsul .
Ránézek és elnevetem magam majd ő is elkezd nevetni . Átölelem mert úgy érzem, most ezt kell tennem.. Érzem, hogy másként veszi a levegőt..sír..Nem hangosan de, érzem ahogy a könnyei a vállamra hullanak...
YOU ARE READING
Egymás Rabjai 3.
RomanceFény derül Allison terhességére amitől Liem teljesen kikészül, Taot elrendeltetett házasságra ítéli az apja és komoly árat kell fizessen ha nem megy bele. Lara nem képes feladni szerelmét míg rá nem jön valamire és onnantól kezdve megváltozik az él...