Lara.
Tudom ,hogy nehéz nekik de..így lesz a legjobb a gyerekeknek ! Harcolok amíg bírok de, ennél többet nem tudok tenni..
Korábban fent vagyok mint szoktam , nézem az én egyetlen ,gyönyörű kisfiamat ahogy nyugodtan alszik. Biztos vagyok benne , hogy valami szépet álmodik mivel, mosolyog. Ez az a mosoly ami erőt ad nekem a nehéz időkben.. Átmegyek a másik szobába ahol , Zoé alszik és felelevenedik bennem az első találkozásom vele. Az a nap nem csak egy új életről szolt hanem Allison haláláról is ezért nem volt a legszebb nap sajnos... Magam előtt látom ahogy Taoval megkereszteljük őt mikor még pici volt.. Mindig vidám kislány volt ,alig sírt és mindig várta, hogy Tao eljöjjön hozzá látogatóba...
- Jó reggelt.. ~ néz rám mosolyogva .
- Csodaszép reggelt , hercegnőm! Mond, jol aludtál? Szépeket álmodtál? ~ kérdem tőle miután megpuszilom.
- Igen , keresztanyu . Álmomban nem voltál beteg és mind sokat nevettünk még apa is ! ~ ölel át.
- Valóban szép álom lehetett.. gyere mosakodj meg és öltözz át. ~ veszem ki az ágyból.
Mégegyszer megölel és szalad a fürdőbe, kiveszek a szekrényéből ruhát amit az ágyára teszek és vissza megyek Tao szobájába aki ugyanúgy már fel kelt.
- Nahát, nahát! A kis herceg is már fent van , mond kis fiam , jol aludtál? Szépeket álmodtál? ~ kérdezem tőle is .
- Anyuciii , szépet álmodtam de, nem mondom el . Apa azt mondta ha elmondom nem válik valóra! ~ ugrik a nyakamba .
- Apukád nagyon okos ember , hallgas mindig rá majd . ~ puszilom meg . - na gyere mosakodjunk meg és öltözzünk fel , Zoé már felöltözött és csak ránk vár. ~ fogom meg a kezét.
A fürdőbe ügyesen megmosta az arcát és fogat is mosott majd egyedül felöltözött és lementünk a konyhába együtt a gyerekekkel. Mivel Liem még aludt ezért csendesen elkezdtünk reggelit csinálni. Zoé és Tao segítettek a palacsinta tésztába , én addig ki sütöttem a tojásokat és mellé a bacont. Segítettek megtéríteni az asztalt, Liem pont akkor jött le az emeletről mikor csöngettek ezért ő nyitott ajtót is.
- Sziasztok ! ~ köszöntöm őket. - pont időben, most lettünk kész a reggelivel , gyertek és üljetek le az asztalhoz. ~ mondom nekik kedvesen .
- Drágám, miért nem keltettél fel engem ? Pihenned kellett volna.. ~ ölel át Liem.
- Te vagy az aki minden nap dolgozik ezért hagytalak a mai napon pihenni és a gyerekekkel együtt finom reggelit készítettünk nektek . ~ válaszolom majd megcsókolom.
- Nagyon jól néz ki minden!
Ügyesek vagytok ! ~ dicséri meg a gyerekeket Yuna .Mindannyian leülünk az asztalhoz , Tao és Yuna egymás mellett ülnek ahogy a két gyerek is . A szüleink a másik oldalon ,velük szembe míg Liem velem szemben ül és aggódó pillantásokkal néz rám, mint aki attól fél, hogy bármikor rosszul lehetek..
YOU ARE READING
Egymás Rabjai 3.
RomanceFény derül Allison terhességére amitől Liem teljesen kikészül, Taot elrendeltetett házasságra ítéli az apja és komoly árat kell fizessen ha nem megy bele. Lara nem képes feladni szerelmét míg rá nem jön valamire és onnantól kezdve megváltozik az él...