Tracy.
Ethan üzenete után egyből a kórházba indultunk Jackkel és Lilyvel együtt akik nem olyan rég érkeztek meg. Sajnos dugóba keveredtünk ezért mi voltunk az utolsok akik oda értek.. Lara szobája előtt mindenki ott volt már.. A bátyáink egymás mellett ülve sírtak míg Liem próbálta Taot nyugtatni... Sose felejtem el azt a napot..mikor benyitottam hozzá épp hogy élt még..a teste gyönge volt a hangja halk és alig lehetett érteni őt.. Én voltam az utolsó személy aki utoljára látta élve őt. A testvérem volt..a legjobb barátnőm! A szavai még mindig a fülembe csengenek..
" Vigyázz a testvéreinkre és a szüleinkre! Most már te vagy az egyedüli lány..szeretlek Tracy Shmit.. "
Emlékszem amikor kijöttem tőle, átöleltem Jacket majd egy kis idő múlva leállt a gép és hangos sípolást hallottunk.. Az orvos közölte velünk a rossz hírt amit már mindannyian tudtunk, mélyen legbelül.. Hatalmas káosz keletkezett utána.. anya kérlelte az orvost ,hogy nézze meg ismét a testvéremet..Ethan sokkot kapott és elájult, Tao annyira dühös lett ,hogy a kórház falát verte míg Liem próbálta leállítani..később megtudtam ,hogy ő is össze esett és Yuna haza vitte őt.. Azóta minden más lett..a hiányát mindenki megérzi..senki nem beszél senkivel ,még anya és apa se beszélnek egymással.. pedig Lara nem ezt akarná, én tudom ! Három nap telt el és nem bírom tovább ezt a néma csendet..
- Anya, apa ! Jó reggelt...mikor fogunk végre egymáshoz szólni? Beszélni? Lara nem ezt akarná.. ~ szólalok meg .
- De ő nincs..nincs többé...elment ...a kislányunk... ~ sírja el magát anya.
- Nekem is fáj..a fiaitoknak is.. Liemnek és Taonak is.. mindenkinek fáj anya! Valaki az anyja nélkül fog felnőni.. Nem csak ti vesztettétek el őt hanem mindenki.. ~ sírom el magam .
- Oh..Tracy drágám.. ~ jön oda hozzám és átölel..
Az illata hasonlít Laráéhoz mint ahogy az ölelése is...már nem bírom magamba tartani..kitör belőlem.. és zokogok.. Apa is feláll a helyéről és felénk jön, hogy átöleljen minket de, valaki csönget ezért az ajtóhoz megy.
- Drágám.. Tracy.. a..a postás hozott nekünk levelet.. és a feladója..Lara.. ~ dadogja majd átnyújtja a borítékot.
Nézem és csak nézem..a kéz írása olyan mint az övé..mégsem merem kinyitni..anya egyből feltépi és elkezdi olvasni apával együtt, ezért úgy döntök, hogy leülök és én is kinyitom..
Drága húgom, Tracy !
Ha ezt a levelet olvasod az azt jelenti, hogy már nem nevetünk együtt többet..Légy nagyon erős és kovácsolod össze a családunkat mert, biztos mindenki magába fordult..hálás vagyok ,hogy a testvéred lehettem mivel egy remek lány vagy. Ki állsz az igazság mellett és bármit megteszel, hogy a körülötted levők boldogok legyenek ! Annyi mindent tettél értem is és mindig én voltam az első neked. Remélem tudod ,hogy melletted leszek mindig! Ott leszek a szívedben az emlékeidben, képeken és videókba! Élj hosszú, boldog életet kis húgom! SZERETLEK téged Tracy , örökkön örökké!
Lara
YOU ARE READING
Egymás Rabjai 3.
RomanceFény derül Allison terhességére amitől Liem teljesen kikészül, Taot elrendeltetett házasságra ítéli az apja és komoly árat kell fizessen ha nem megy bele. Lara nem képes feladni szerelmét míg rá nem jön valamire és onnantól kezdve megváltozik az él...