27. Nem tudhatja meg..

431 21 7
                                    

Lara.

Elmentem az orvoshoz Liemmel ,mivel túl sokszor érzem magam rosszul, vettek vért és vizeletet is . Míg vártunk az eredményekre addig arról beszéltünk, hogy milyen tortát készítsünk Zoénak a születésnapjára.

- Lara , kérem jöjjön be ,megjöttek az eredmények~ szól ki Dr. Mason .

Felállok és bemegyek hozzá , mutat a székre hogy üljek le ezért igy is teszek .

- Nem tudom másként mondani..ön terhes! Pontosabb legyek négy hónapos..kis fiú és egészségesnek tűnik eddig . ~ közli Dr.Mason  majd átnyújtja a papirokat.

- Mi?.. Ez biztos ? ~ kérdezem rémülten.

- Igen , ez biztos ! Javaslom ,hogy beszéljék meg az apukával a továbbiakat és jöjjön vissza..azt mondja, hogy ma van szerda..Akkor mondjuk hétfőn jöjjön vissza és beszéljük meg hogyan döntöttek.  ~ mosolyog rám.

Bólintok majd kimegyek és vissza ülök Liem mellé. Fel kell dolgozzam amit az imént hallottam..

- Na ,mit mondott ? Baj van ? ~ kérdi Liem .

Válasz helyett átnyújtottam a papirokat neki és felálltam, elindultam kifelé. Muszáj kijutnom a kórházból..úgy érzem megfulladok és nem kapok levegőt..

- Terhes vagy ?! ~ rohan utánam .

- Úgy tűnik..~ válaszolom halkan.

- Elmondod neki ? ~ kérdi ahogy kiértünk az utcára.

- Nem ! És te se mondhatod el neki ! Ígérd meg Liem , ígérd meg hogy egy szot se szólsz neki erről... ~ fordulók felé.

- De ,Lara ! Ez nem olyan dolog amit egyedül eldönthetsz! Emlékez vissza ,hogy Allison se akart szólni róla és, hogy milyen mérges voltam ! ~ veszekszik velem .

- Ez most más! Ezt te is jól tudod ! Nem derülhet ki ,hogy az ő gyerekével vagyok terhes ! Ez az ő érdeke is ! ~ sirom el magam .

- Jól van ! Ne sírj..hallod ? ~ ölel át.

Miután megnyugodtam ,meg kértem, hogy vigyen haza anyuékhoz. Bejött velem ő is mivel tudta, hogy mire készülök..

- Drágám! Megjött Lara , gyertek gyorsan ! ~ kiabálja anya a többieknek majd mikor látja rajtam hogy sírtam, aggódni kezd .

- Mondanom kell valamit nektek..~ veszek egy nagy levegőt.

Mindenki leül a nappaliba és kíváncsian várják mit akarok nekik mondani..

- Tao..meglátogatott engem az egyetemi kollégiumba úgy négy hónapja..~ kezdek bele nehezen.. - egy ideje kicsit rosszul éreztem magam ezért ma elmentem Dr. Masonhoz aki azt mondta..hogy..terhes vagyok.. ~ nyögöm ki .

- Mi ? Taotol? Ez azt jelenti ,hogy négy hónapos vagy ? Ez csodás szívem! ~ pattan fel a helyéről anya és simogatni kezdi a hasam..

- Azt hittem..másként fogjátok kezelni amit mondok..~ könnyebbülök meg egy kicsit .

- Bárhogy döntesz, mi melletted állunk! Szeretünk téged és nem hibáztatunk kislányom~ ölel át apa is . - és ő már tudja ? ~ kérdi izgatottan.

- Nem..és nem is akarom ,hogy tudja mivel ő már házas és meg van a saját élete.. Mivel többet már nem találkozunk így nem fog rájönni és remélem ti se mondjátok el neki..~ válaszolom.

- Megszeretnéd tartani ? ~ kérdi Ethan vigyorogva .

- Igen ..~ Bólintok mosolyogva .

- Zoé keresztszülei vagytok , nem fogjátok tudni mindig elkerülni egymást ~ sóhajt Tracy

- Most csak a jelennel szeretnék foglalkozni..tudom ,hogy helyesen döntök..~ ülök le majd anya kiment a konyhába és egymás után hozta a finomabbnál finomabb ételeket.

Egymás Rabjai 3.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin