Tao.
Lara szobája szinte semmit nem változott..Liem azt mondta a telefonba ,hogy nemsokára itt lesz valaki és addig figyeljek rá..mintha engem nem érdekelne, hogy mi van Larával.. Amíg vártam, észre vettem, hogy a közös képeink még mindig kint vannak és amint feltűnik neki ,hogy azokat nézem egyből oda szalad ,és el teszi őket..
- Nem voltam itthon egy ideje és még nem is volt alkalmam ezeket el tenni.. ~ magyarázkodik zavartan.
- Engem..nem zavar,menj feküdj le pihenni. Nem akarom ,hogy rosszabbul legyél. ~ szólok rá nyugtalanul.
Bólint és bemászik az ágyába de, ahogy be takarozik, rögtön utána ki is pattan és szalad egyenesen a fürdőbe. Gyorsan rohantam én is utána... leguggolt a wc elé,próbálta hátra rakni a haját ami egyfolytában előre ugrott így oda mentem és megfogom a haját, hogy ne legyen hányásos. A csapnál bevizezek egy törölközőt és megtörlöm gyengéden az arcát.
- Lara...biztos ,hogy jól vagy ? Ne vigyelek el mégis a kórházba? Szívesen elviszlek..~ kérdezem aggódva.
- Persze,hogy jól vagyok ! Ne aggódj miattam..és köszönöm...de, nem kell ezért bevinni. ~ néz rám mosolyogva a sápadt arcával.
Felkapom az ölembe gondolkodás nélkül, szerencsére nem is ellenkezik. Lehet ,hogy nincs ereje hozzá..nem tudom de nem is érdekel. Vissza viszem a szobájába majd óvatosan próbálom letenni az ágyára. A lábam beakad a táskájába így megbotlok és az ajkaink hosszú idő után újra egymáshoz érnek..mielőtt megcsókolhatnám, gyorsan felállok hogy ne okozzak fájdalmat se neki se magamnak..
- Bocsánat.. Ne haragudj..csak bele akadt a lábam a táskádba.. ~ kerek tőle elnézést.
- Semmi baj..én kérek bocsánatot..Nem kellett volna a földre dobjam.. ~ motyogja zavartan.
Lehajolok a táskájáért, hogy fel akasszam de, valami ki esik belőle.. Felakasztom a táskáját és lehajolok,hogy fel vegyem ami kiesett belőle..majd ahogy megfordítom és meglátom... Csak nem ?..
YOU ARE READING
Egymás Rabjai 3.
RomanceFény derül Allison terhességére amitől Liem teljesen kikészül, Taot elrendeltetett házasságra ítéli az apja és komoly árat kell fizessen ha nem megy bele. Lara nem képes feladni szerelmét míg rá nem jön valamire és onnantól kezdve megváltozik az él...