Liem.
Ez a pár nap gyorsan eltelt, Tao mióta meglátta a képet azóta kerüli Larát. Sőt..megkérdezte tőlem, hogy ha legközelebb jön akkor kivesz vagy megvesz egy házat és majd oda vigyem Zoét, úgy hogy senki más ne tudja hol lakik... Mielőtt vissza utazott , azelőtt se kereste Larát még annyira se hogy elbúcsúzzon tőle..
Larával az esküvőnket terveztük, mindent tökéletesre akarok . Egyszer házasodik az ember nem ? A meghívókat is kiküldtük, még Taonak is..bár nem jó ötletnek tartottam mivel egy hónap múlva tartjuk és addigra már látszódni fog azért valamennyire a hasa...de ő túlságosan is ragaszkodott hozzá. Igazság szerint el sem hiszem ,hogy ismét együtt lehetek vele azt meg pláne nem ,hogy hozzám is jön.. tudom ,hogy nem olyan mint régen mert nem engem szeret de, ezzel is meg vagyok elégedve.
Lara nagyszülei jövőhéten érkeznek , Aiden és Arielle illetve a kisbabájuk holnap után jönnek ezért most nagy a felhajtás a Shmit házban. Lara rosszullétei sem javulnak így sokat kell pihennie. Épp hozá indultam mikor csörögni kezdett a telefonom .
- Háló?
- Tesó! Azért hívlak mert..Nem tudok elmenni az esküvőtökre, épp akkor lesz egy fontos gyűlés a cégnél és semmiképp nem hagyhatom ki..
- Értem, jó lett volna ha te is ott vagy..főleg mert Lara nagyon akarta ,hogy gyere de, megmondom neki ,hogy nem tudsz jönni.
- Arra gondoltam , hogy másnap viszont oda tudok utazni és szeretnék kis időt tölteni Zoéval. Nem gond neked ha átviszem magamhoz ? Ti úgyis nászúton lesztek .
- Beszélek majd anyával, hogy addigra pakoljon össze pár dolgot neki , sikerült ki venned házat a környéken?
- Igen , ami azt illeti majd személyesen elmondom . De, tényleg szeretném ha titokban tartanád. Örülök nektek, hogy össze jöttetek és összeházasodtok, viszont nem szeretnék több fájdalmat okozni ezért kértelek arra ,hogy ha ott vagyok akkor ő ne tudja..
- Köszönjük, Hogy örülsz nekünk..tudod hogy számíthatsz rám Tao.
- Igen..majd még beszélünk, most le kell tegyem..vigyázatok magatokra .
- Üm..te is !
Tao hangja tele van keserűséggel, biztos vagyok benne ,hogy nem azért nem jön mert megbeszélése lesz.. leparkolok a ház előtt ahol Lara épp a kutyával játszik. Mikor észre vesz oda jön hozzám köszönteni.
- Szia szép menyasszonyom ~ csókolom meg gyengéden. - Tao most telefonált, hogy sajnos nem tud jelen lenni mivel aznap egy elég komoly megbeszélése lesz a cégnél de ,minden jót kíván nekünk.. ~ tudatom vele a hírt.
- Értem.. ~ válaszolja szomorúan.- gyere , anyáék már várnak rád ~ fogja meg a kezem mosolyogva és húz be a házba.
Hatalmas ereje van..minden reggel felkel ,magára húzva a maszkot amely mosolyog előttünk de..minden este alvás előtt sír és reménykedik.. Azt érzem, hogy Tao iránt való érzelmei nem fognak egykönnyen eltűnni..De, én várok mert szeretem !
YOU ARE READING
Egymás Rabjai 3.
RomanceFény derül Allison terhességére amitől Liem teljesen kikészül, Taot elrendeltetett házasságra ítéli az apja és komoly árat kell fizessen ha nem megy bele. Lara nem képes feladni szerelmét míg rá nem jön valamire és onnantól kezdve megváltozik az él...