52. Laráék érkezése

394 23 2
                                    

Tao.

Bármelyik pillanatban leszállhat a gépük és láthatom a fiamat és a keresztlányom na meg persze őt is..

- Drágám! Nézd ott jönnek ~ mutatja Yuna .

- szemed van ~ nevetek rá

Mindketten megindulunk feléjük és ahogy észre vesz Zoé, egyből elereszti Lara kezét és szalad hozzám.

- Zoé! Megmondtam ,hogy ne ereszd el a kezem , nézd mennyi ember van itt . Mi van ha eltűnsz a tömegbe? ~ rohan a kislány után.

- Ne aggodalmaskodj ,tudja hogy itt vagyok és ezért rohant . Látod jól van ! ~ csóválom meg a fejem .

- Szia , Zoé! Én vagyok Yuna a keresztapukád felesége. Már nagyon vártunk titeket ! ~ nyújtja felé a kezét és gyengéden kezét ráz vele . - Szia Lara , szabad esetleg puszit adni a gyerekeknek ? ~ kérdi tőle mire ő csak bólint.

Yuna megpuszilja először Zoét majd a fiamat Taot és átveszem Larától őt. Az ölembe a kis Tao és a kezemet fogja Zoé. Olyan boldog vagyok ,hogy az hihetetlen !

- Lara , te ülj be a gyerekekkel és Yunaval a kocsiba majd mi Wu bácsival hozzuk a csomagjaitokat . ~ utasítom.

- Te..te most azt mondtad ,hogy Lara ? Nem vagy beteg ? ~ kérdi tőlem nevetve.

- Ha ha ha ! Nem ! ~ válaszolom grimaszolva majd oda adom Yunanak a kocsi kulcsát.

Wu bácsi és én elmentünk a cuccokért, persze kellett két kör mire mindent bepakoltunk a kocsikba.. Minek hozott ennyi mindent ez a ? Áh komolyan ! Beültem a kocsiba , Wu bácsi a másikba és elindultunk haza . Útközben megálltunk egyszer mert Zoenak mosdóba kellett mennie .

- Zoé, képzeld el hogy a te keresztapukád csináltatott neked egy szép nagy hercegnős szobát! Az öcsédnek meg.. ~ milyen öccs? Yuna tényleg nem tudja miket beszél?!

- Yuna ! Tao nem az öccse! ~
szólok rá mérgesen.

- Ne haragudj életem.. de ,ő még túl pici hogy megértse ezt a bonyolult helyzetet.. az anyukája meghalt , az apukája elvette feleségül a keresztanyját akinek a keresztapjától van egy fia.. ~ csóválja a fejét.

- Yuna ! Ne mond ezeket a
gyerekek előtt! ~ szólok rá mégegyszer.

- Hé, Tao ! Miért nem vagy kedvesebb a feleségeddel? Nem mondott semmi rosszat . ~ avatkozik bele Lara.

- Na te meg ne szólalj Mrs. Taylor ! Ezek a dolgok nem a gyerekekre tartoznak ! Áh! Pont jó , hogy megérkeztünk.  ~ csóválom meg a fejem majd leparkolok.

Anya és apa már az ajtó előtt vártak ránk , Lara fogta a fiam míg Yuna Zoét vitte . Wu bácsi és én a csomagokat kezdtük az ajtó elé cipelni. Hirtelen megálltam amikor látom, hogy Zoé meghajol a szüleim előtt.. Áh.. ez a Lara.. miért tanítja erre azt a kislányt?

- Mr. és Mrs. Huang , Üdvözöljük önöket! ~ köszön a szüleimnek és ő is meghajol óvatosan.

- Gyertek be a házba,  biztos elfáradtatok! Nemsokára kész az ebéd is . ~ tereli be őket a házba anya.

Egymás Rabjai 3.Onde histórias criam vida. Descubra agora