73. Lara betegsége II.

431 20 3
                                    

Tao.

Lara sikítására lettem figyelmes ezért gyorsan felrohantam ,be a fürdőbe..

- Mi..Mi a baj ? ~ kérdem a meztelen lányt aki a tükör előtt áll kezében a fésűje ami tele van hajjal..

Gyorsan elfordultam miután adtam neki egy törölközőt, hogy eltakarja a testét.

- A hajam hullik..~ szólal meg
végül.

- Jaj , Lara tudtad ,hogy ez előbb utóbb bekövetkezik.. ~ fordulók vele szembe és átölelem.

Persze nem tartott sokáig az ölelés mert még mindig nem tekerte magára a törölközőt..

- Aish ! Szerinted miért adtam oda a törölközőt?! ~ szólok rá mérgesen.

- Miért vagy ennyire kiakadva azon ,hogy meztelenül látsz?! Nem ez az első alkalom szerintem! Sokkal inkább érdekel a hajam.. ~ duzzog mint egy kislány.

Akaratlanul is elmosolyodok ésterítem a köntösét és ki veszem a kezéből a fésűt .

- Elmondtam neked az elején.. hányásosan és haj nélkül is ugyan az a Lara leszel mint voltál, manapság már lehet kapni minőségű szép parókákat is. Szerintem az lenne a legjobb ha most felöltöznél és holnap reggel elmennél Yunaval egy ilyen helyre . Biztos vagyok benne ,hogy segíteni fog választani neked . ~ nyugtatom meg őt.

- Mi a baj ? ~ szalad fel Yuna is aki eddig a gyerekeket fürdette.

- Yuna,  elmennél reggel Larával vásárolni egy parókát? ~ kérdem a lányt aki rémülten áll az ajtóban.

- Még szép! Hidd el , megtaláljuk a legjobbat ! ~ öleli át.

- Köszönöm srácok.. akkor én most.. felöltözök.. ~ válaszolja miközben a könnyeivel küszköd.

Yunaval vissza mentünk a földszintre és Liem épp akkor jött meg . Már ő sem az a Liem aki régen volt,  az arca nyúzott és fáradt. Minden egyes nap aggódik a felesége miatt de, a gyerekekért fel kell húzza a maszkot ami azt mutatja nekik , "hogy nincs semmi gond apu és anyu boldog " ..

- Liem.. Larának most szüksége van rád.. ~ mutatok fel az emeletre .

Ő rám néz majd a feleségemre és rohan felfelé. Negyedóra múlva mindketten lejönnek, hogy elköszönjenek tőlünk és megköszönjék, hogy segítettünk ami tökre felesleges..

Úton hazafelé nem szóltunk egymáshoz Yunaval , mindketten le vagyunk törve.. Sajnálom amiért ilyen fiatalon kell ezen keresztül mennie de, muszáj erősnek maradnia bármi is történjék!

Egymás Rabjai 3.Where stories live. Discover now