Hoş geldiniz ❤
Akın burada:
Elimdeki dosyaya öylece bakakalmışım. Hayır hayır, aklımda bir plan olduğu veya bir şey geçtiği için değil. Aslına bakarsanız o fotoğrafa öylece bakarken aklımdan bir tek düşünce tanesi bile geçmiyordu. Uzay boşluğunda süzülür gibi dalmıştı gözlerim. Bir şey olmuştu ama ne bilmiyorum.
"Avını buldun heralde." diyen Emre'nin sesiyle irkildim. Bu adam avım olsun istemedim, neden bilmiyorum ama istemedim işte. Başka genç polisler de vardı, onlar olsun. Akın Ergin olmasın.
"Yok, dalmışım sadece. Ee sen bulabildin mi işe yarar bir şeyler?" diyerek okların yönünü değiştirmek istedim ve elimdeki dosyayı ustalıkla inceleyip işimize yaramaz dediğimiz dosya yığının en altına koydum Emre fark etmeden.
"Bunların hepsi ölmeyi unutmuş adamlar. Bi' Yusuf var o da komiser yardımcısı. Bize çok bir bilgi akışı sağlayamaz." diyerek bir dosya uzattı.
Akın Ergin'in yardımcısıydı Yusuf. Genç, benden birkaç yaş büyük, sert çehreli biriydi. Neyse, zaten elenmişti bile.
"Başka yok mu?" diye sordum.
"Bilgi işlemde olan biri var ama evli. Ayartabilir misin?" dedi pis pis sırıtarak. Bilgi işlem tam işimize yarayan yerdi ama çüş! O kadar da değil.
"Şimdi elimin tersiyle kapatacağım ağzının ortasına bir tane!" diye bağırdım ona. Ne? Yuva da yıkmazsın be Kiraz!
"O zaman sadece şu Akın mıydı neydi o kaldı." diyip benim uzak durmaya çalıştığım adamı işaret etti.
"Plan ne tam olarak?" diyip onu duymazdan geldim. Belki planı bilirsem yaşlı olanlardan birini hedef alabilirdim değil mi? İlla sevgili mi olmak zorundayım? Umarım değilimdir.
"Manita yapıp içli dışlı yaşamaktan başka bir şansın yok gibi duruyor." dedi. Çok banel...
"Ne yapacağım? Aaa! Ben seni çok beğendim hadi ülke nüfus artışına katkı sağlayalım diyip adama yapışamam ya!" dedim hayretle.
Sevgili ol. Aynen canım, millet kudurmuş benim için duvarları tırmalıyor, kutu kutu Viagara içmiş beni sırlarını paylaşmak için bekliyor. Sevgili olmak saniye sürmez haklısın Emre. Elime almışken üç beş kişiyle aynı anda sevgili olayım da işimiz garanti olsun.
"Öyle bir tanışma olmalı ki hem hedefimizdeki adam hem de teşkilat seni minnetle tanımalı."
"İyi dedin hoş dedin de nasıl?" dedim şaşkınlıkla.
"Mesela bir kazadan şu genç komiseri kurtarsan, teşkilattaki herkes seni kahraman ilan eder. Komiser de sana minnet duyar, bence basit."
"O adam olmaz." dedim. Sormayın... Bilmiyorum nedenini ama Akın Ergin olmaz işte. Hem de kaza falan diyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHBİR (Tamamlandı)
Action+18 içeren bölümler vardır. Bölüm adı yanında belirtilmiştir. -Bir gün ölürsem, günlüğümü okumadan gömmeyin beni. ~~~ "Eyvah!" diye bağırdı taksici, adamın aracının halini görünce. "Çek sağa! Yardım edelim!" dedim telaşla. "Abla görmüyor musun? A...