Hoş geldiniz ❤
İşte bu itiraf, sonun başlangıcı. Keyifli okumalar ❤
"Senin bu kocana laf anlatmak çok zor." diyip müstakbel kocamı bana şikayet etti Yusuf. Aslı buna gülmekle yetindi.
"Ben ne yapabilirim?" diyip omuzlarımı kaldırıp indirdim çaresizce.
"Doğru, sen ne yapabilirsin?" dediğinde gözü karnıma ilişmişti. Hafif muzip bir sesle "Babandan illallah ettim. Gelip dizginle şu herifi, bir senin sözün geçecek ona biliyorum ben." dediğinde hepimiz kahkaha attık ama Akın göz devirmekle yetindi.
"Kiraz ya... Başın sağ olsun bu arada tekrar." dedi Aslı büyük bir üzüntüyle.
"Valla ben de acın tazelensin istemezdim ama için rahat eder artık. Başın sağ olsun." Bu sefer Yusuf da sevgilisi Aslı gibi büyük bir üzüntüyle söyledi bunu.
"Hayırdır inşallah? Yine kim öldü?" dedin kaşlarımı çatarak.
"Yine mi?" dedi Aslı ve Yusuf aynı anda birbirlerine bakarak.
"Akın..." dedim soran bir sesle ona bakarak.
"Şeyden bahsediyorlar ya..." diyip yutkundu. "Annenin ölüm yıl dönümü yaklaştı ya hani." dedi.
"Bir ay var annemin ölüm yıl dönümüne. Hem Yusuf için rahat olsun falan dedi." diye itiraz ettim.
"Şeyden dedim ben onu. Hani annenin binasına giren falan biliyorsun o davayı." dedi Yusuf.
"Evet, ne oldu? Haber mi var?" dedim merakla.
"Yok yani olsaydı şimdiye çıkardı ya. Ondan dedim için rahat eder diye." dedi kıvranarak Yusuf.
"Sağ olun o zaman." dedim ama yüzümdeki şaşkınlık geçmemişti. Açıklamaları çok içime sinmedi ama aksini de iddia etmiyorlar üzerlerine gidemiyordum.
Masayı toplayıp balkonda çay içerken saat hayli geç olmuştu. Ben zaten çay da içemiyordum, gün boyu da çok yorulmuştum. Biraz "Hadi gidin." dercesine bakmış olabilirim ama onlar da kusuruma bakmasaydı ne yapayım? Hamileyim ben. Olur o kadar.
Yusuf ve Aslı gitmek için ufaktan ayaklanırken telefonuma gelen mesajla odağım dağıldı.
-Sevgilin olacak herife söyle telefonlarımı açsın. Beni delirtmeyin ikiniz de! Yakarım başını Kiraz! Hiç acımam seni o deliğe geri tıkarım!
Akgün abi ve asla atılmayan geri adımı bana mesaj atmışlar. Yüzüm birden asıldı ama belli etmemek istedim.
"Ben müsaadenizi isteyeyim. Yoğun bir gündü, ağrım da var. Geçiremeyeceğim kusuruma bakmayın olur mu?" diyip kalktım masadan.
"Olur mu hiç ne kusuru? Yabancı mıyız biz?" dedi Aslı sıcak bir sesle.
Gülümseyip yatak odasına geçtim ve Akgün abiyi aradım.
"Nerede nerede? Akın nerede lan?" diye kükredi telefonu açar açmaz.
"Gece gece ne istiyorsun Allah aşkına?" dedim bıkkınlıkla. Sesimi olabildiğince kısık tutup Akın'ı bu gerginlikten uzak tutmak istiyordum. Yeterince yükü vardı zaten.
"Nikah mikah Ankara'da ne bok yiyeceksiniz siz? Ulan ailemi nasıl karıştırırsınız kendi pis işlerinize?"
"O aile, Akın'ın da ailesi bilmiyorsan haber vereyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHBİR (Tamamlandı)
Action+18 içeren bölümler vardır. Bölüm adı yanında belirtilmiştir. -Bir gün ölürsem, günlüğümü okumadan gömmeyin beni. ~~~ "Eyvah!" diye bağırdı taksici, adamın aracının halini görünce. "Çek sağa! Yardım edelim!" dedim telaşla. "Abla görmüyor musun? A...