Hoş geldiniz ❤
An itibariyle final bölümlerine giriş yaptık. Toplam 4bölüm olacaklar. Keyifli okumalar ❤
Telefonu elime aldığımda 42 cevapsız arama ve iki mesaj vardı. Yüzümde kocaman bir gülümseme belirdi. Muhtemelen uçağın indiği bilgisini gördüğü andan itibaren arıyordu beni. Muhakkak dışardaydı. Hızlı adımlarla çıkış kapısına yönelirken gelen mesajlardan birini açtım.Kiraz, eğer uçak kalkmadıysa hemen in uçaktan. Şimdi müsait değilim, açamıyorum aramalarını. Seni de arayamıyorum ama gelme buraya.
Çatılan kaşlarımla ikinci mesaja geçtim hemen. Oldukça uzun bir mesajdı. Hepsini okuyamamıştım. Sadece birkaç satırını okuyabildim ilk seferde.
Uçağa binmeden ulaşmam lazımdı sana ama olmadı. İndiğinde de ulaşamayacağım muhtemelen. Perondan çıkmadan İstanbul'a ya da artık nerede yaşamak istersen oraya dön Kiraz. Böyle veda etmek istemezdim sana.
Çatılan kaşlarımın altındaki şaşkın gözlerim oturabileceğim bir yer aradı. Gözüme ilişen bir metal banka doğru adım attım ama sanki yürümüyordum. Ayaklarım eğer bir bilinci varsa, kendilerini kaybetmiştik şu an.
Banka oturup valizi ayaklarımın önüne çektim ve mesajı tekrar açtım.
Uçağa binmeden ulaşmam lazımdı sana ama olmadı. İndiğinde de ulaşamayacağım muhtemelen. Perondan çıkmadan İstanbul'a ya da artık nerede yaşamak istersen oraya dön Kiraz. Böyle veda etmek istemezdim sana.
Olmadı Kiraz. İnan bana çok savaştım, çok direndim ama bu kaos büyüdükçe büyüdü. Abim ya da annemle kalmadı mevzu.
Abisi olmuş tekrar.
Abim ya da annemle kalmadı mevzu. Ne kadar büyüdü, kimleri kimleri karşıma aldım hayal bile edemezsin. Yine direnirdim, hepsini siler yine yanında olurdum ama... Ama Kiraz, sanırım hak verdim onlara.
Biz geçmişi sadece geride bıraktık. Halının altına süpürülmüş koca bir yığın halinde bıraktık. O halı bir gün kalkacak ve biz tozun dumanın içinde kalacağız.
Bir bebeğimiz olacak diye evlenebileceğimizi sandık. Her şeyi oldu bittiye getirdik. Şimdi bir bebeğimiz de yok, acelemiz için bir sebebimiz de. Onun gidişi belki de gerçekleri görmemiz için bir sebep oldu.
Biz birbirimizi, senin evine baskın yaptığımız gece kaybettik Kiraz. Bu sadece geç kalınmış bir vedadan başka bir şey değil. Daha da geç olmadan, en azından nikah kıyılmadan mesela, veda etmek ikimiz için de en iyisi. Kendine iyi bak, hayat bize rağmen devam ediyor. Sana rağmen değil, senin için devam eden bir hayatın olsun. Seni çok sevdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHBİR (Tamamlandı)
Action+18 içeren bölümler vardır. Bölüm adı yanında belirtilmiştir. -Bir gün ölürsem, günlüğümü okumadan gömmeyin beni. ~~~ "Eyvah!" diye bağırdı taksici, adamın aracının halini görünce. "Çek sağa! Yardım edelim!" dedim telaşla. "Abla görmüyor musun? A...