Anıl Emir'e dikkatlice bakıp pembe güller diyince Emir'in merakı arttı.
"Hadi Anıl, kerpeten mi bekliyorsun?"
"Yok kafamı toparlamaya çalışıyorum."
"Buraya geldiğine göre gayet toplu olmalı."
"Kafamdaki kurguda eksikler var."
"Anlat amk! Doldururum ben.""Şimdi dün siteye girdim her yer pembe güller. Dedim bizim romantik Emir iş başında. Allah verede Bahar görmese dedim. Şimdi kıskanır o da ister falan."
"Anıl oraları geçsen!""Öff iki keyfini çıkarttırmıyorsun. Neyse güllerin senden geldiğini düşünerek irdelemedim. Zaten biraz kızgındım da sana malum. Sonra eve gidince kapıda bir not buldum. Şöyle yazıyordu "Bilemezsin kim dost kim düşman. Bazen tuttuğun eldir seni arkandan vuran!" ve nota pembe tek bir gül iliştirilmişti. Önce senden şüphelendim dedim sözlerim ağır geldi bana laf çarpıtıyor. Sonra dedim Emir'in böyle kaypak işleri olmaz. Ne diyecekse suratıma der zaten. Sonra güvenliği aradım güllerin kaynağını öğrenmek için ama bilmediğini ve senin olmadığı, hatta bu konuda sıkıntılı olduğunu öğrendim. O anda aklımda Melisa ile sana geldiğim akşam evdeki gülleri benim aldığımı sanmanız geldi. Ve bu iş biraz büyük dedim. Tabi aklıma direk sabahki muhabbetimizi bilen kişiler geldi. Melisa ve Osman Bey. Oklar Melisa üzerindeydi. Hemen bir şirket araması falan yaptırdım ama babasının üzerine olduğu için bir şey çıkmadı. Sonra bizim eski inşaat firmasına gittim. Ve resmi evraklara baktım. Tataammm bizim Melisa evliymiş!"
"Ha siktir!""Ben de çok şaşırdım. Yani bu konu üzerine sohbet etmiştik ve babasının tutumundan sebep evliliğe erkeklere güvenmiyorum falan demişti neyse. Eşi hakkında çok bir şey bulamadım. Aylin'in Cihan'dan sonra dava işlerine bakan kadın avukat vardı ya onu aradım. Biraz rica minnet derken evliliğin boşanma davasında olduğunu öğrendim. Yaklaşık beş senedir evliymiş. Evlendiği adam Melisa'nın üniversite okuduğu şehirde yaşıyor ve neredeyse yetmiş yaşında."
"Oha! Ciddi misin?"
"Avukat yalan konuşmaz herhalde."
"Biz ne yalancı avukatlar gördük ama neyse. Eeee?"
"Tabi bu bilgiler beni notun kaynağına götürmedi. Döndüm yine bizim ilk inşaat firmasına. Oradaki adamla sohbetim vardır. Melisa ile işler nasıl gidiyor falan derken baktım baya belden aşağı gidiyor. Dedim ne iş? Dediki 'Anıl ben sizden memnundum. Bu kadın bu iş için baya gitti geldi. Bir kaç gece de sabahladık.' Bu noktada biraz ayrıntıya girdi, sanırım sen onları..""Yok yok Anıl lütfen o konuda ayrıntı istemiyorum."
"Tamam oğlum amma korktun duyanda hayatında hiç sex dinlemedin zannedecek."
"Anıııılll!!""Tamam tamam, neyse adamın yatağına girince aklına da girmiş işte ve işi ona vermiş. Ama dedi 'görüştüğü başka birisi var. Bir iş için baya çırpınıyordu. Bir kaç kez telefon konuşmasına şahit oldum' dedi. İşkillendim. Çünkü diğer iş bizim iş. Ordan doğru şirkete gittim. Osman Bey'in kapısına. Ama yoktu. Sekreteriyle lafladık biraz. Genç sevimli bir kızdı. Bahar duymasın ağzından laf alabilmek için biraz kur yaptım."
"Siktir lan! Hala etkileniyor mu kızlar senden?"
"Amk yüzüğümü gördüğü halde hemen yavşadı. Tamam benim cazibem de farklıdır ama neyse. Kız bana dedi ki, 'Melisa ile Osman Bey aynı otele rezervasyon yaptırdılar. Bir de Melisa odaya girdiği zaman hemen rahatsız edilmek istemediğini söyleyip kapıyı kilitliyormuş."Yüzünü ekşilten Emir, iğrenir bir ifadeyle baktı.
"Yani evli olduğu halde hem inşaat firmasındaki adamla hem de Osman Beyle! Midem bulandı. İğrenç kadın!"
"Kadın demek olgun seviyor."
"Yapma Anıl! Onunkisi sevgi falan değil. Resmen çıkarları doğrultusunda adamların altına yatıyor. Rezil!""Dur bitirmedim. Benim sevimli sekretere dedim ki benim Osman Bey'in evraklarına bakmam lazım. İnşaat için gerekli falan filan bir sürü tutarsız yalan. Ama saf kız anlamadı tabi, tamam dedi açtı bana kapıyı. Girdim içeri başladım karıştırmaya. Tüm bu işin evrakları tek dosyadaydı. Bize gösterdiklerinden farklı bir şey yoktu. Elim boş döneceğimi düşünmüştüm ki dosyayı aldığım çekmecenin en altında bir sözleşme daha buldum. Melisa ile imzalanmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK DÜŞLER
RomanceHayat bir tahterevalliydi.. Bir ucunda Aylin diğer ucunda düşleri vardı. Hayatındaki dengeyi bir türlü tutturamayan Aylin'in düşleri hep havada kaldı. Ne zaman Aylin yükselecek olsa bir şekilde düşleri kırılıyor ve yükseldiği yerden hızla düşüyordu...