34. Bölüm ~ Oyun

2.2K 241 104
                                    

Füsun Hanım Anıl'ın anlattıklarını anlamaya çalışırken sinsi sinsi gülümsedi. Oğlunun arkasından iş çeviriyor gibi görünse de gençlerle birlikte hareket etmek Füsun hanıma ekstra enerji vermişti. Aileden birisini de bu plana eklemeleriyle başarılı olmamaları için hiçbir neden kalmamıştı. Kahvelerini içerken daha keyifliydiler. Aylin her ne kadar özlemenin verdiği o burukluğu taşıyor olsada onu destekleyen insanlarla kendisini iyi hissediyordu.

"Anladınız değil mi, Aylin kıskandırıp zora sokacaksın, Füsun Teyze sen ilişkiyi onaylayıp Gül'e ve Emir'e yaklaşacaksın ben de Tuğçe'yi bulmaya çalışıp iş sorunlarına bakacağım. Çok basit."

"Nesi basit Anıl, nasıl kıskandıracağım ben?"
"Cihan bir numaralı aday."
"Ama yanlış anlayacaktır. O zaman ona da anlatalım durumu."
"Olmaz, ikisi iş yapıyor bu riski alamayız. Senin Emir'i hiç takmıyor gibi görünmen gerek. Emir duygusal baskı hissetmeli ki seni kaybetmemek için ne olduğunu anlatmalı."

"En zoru bana kaldı yani?"
"81 ilde bir kızı aramaktan söz ediyorum!"
"Cihan dediğiniz avukat değil mi emniyette tanıdıkları vardır. Rica etsen hemen bulur."

Gözleri büyüyen Anıl Füsun teyzenin yanına gelip yanağını öptü.
"Sen nasıl zeki bir kadınsın. Annem sen olsaydın keşke."
"Anıl Esin'e haksızlık etme. Üzerine titriyor."
Gözlerini deviren Anıl Aylin'e baktı.
"Bu arada seni yakından tanımak konusunda ısrarcı annem. Mutlaka bir akşam yemek yiyelim diyor. Ben ona uygun bir dille olmaz derim ama."
"Aaa neden Anıl, gerçekten tanımak isterim ben de. Sen kabul etmesen de seni yetiştirdi onlar. Kabul ettiğimi ne zaman isterlerse gelebileceğimi söyle."

Çalan kapıyı açan Anıl oldu. Ece bir hışımla içeriye girerken bulundukları ortama imrenerek baktı.
"Ohhh sabah keyifleriniz bol olsun."
"Hoş geldin Ece, gel beraber olsun."
"Aylincim kahveni bitir çünkü yaptığın son keyif olacak."
Anıl kaşlarını çatarak yaklaştı.
"O nedenmiş?"

"Dünki yorgunluğun üstüne gram uyumadım. Sosyal medyadan tebrik mesajları ve randevu istekleri yağdı. Kime ne cevap vereceğimi bilemedim."

Aylin Ece'yi şaşkınlıkla dinledi.
"Sen ciddi misin?"
"Çok ciddiyim Aylin, biran önce randevuları oluşturmalıyız. Sonra dikim. Tek başına nasıl üstesinden geleceksin bilmiyorum."

Arkasına yaslanan Anıl
"Üç günde kendisine o elbiseyi, bana da takım dikti. Eli hızlı ve başarılı. Tek sorun birincil ihtiyaçları hayatından çıkarıyor."

"Aaaa kızım öyle olmaz ama ben şimdi bir kaç şey hazırlar bırakırım sana, uyku işini de Anıl halleder sanırım burada kalıyor?"

"Arada evde kalırım Füsun Teyze, adamın birileriyle bir tek orayı ayırmadık. Sanırım o kısıma ikimizde çözüm bulamıyoruz."

Ece konunun abisine gelmesinden korkarak
"Eee Aylin hadi başlayalım randevulara. Bir de telefon hattı alalım bu iş için. Telefonum şirket hattına döndü."

"Ajandam var ona randevuları yazarız tarih tarih."
Ece ve Aylin kafa kafaya verip gelen mesajları yazmaya başladılar. Füsun Teyze kalkıp Aylin için yemek yaptı. Anıl Cihan'ı çağırdı onunla Tuğçe meselesini konuşacaktı. Cihan geldiğinde Aylin ve Ece alt kata inerek eksik kumaşları belirlemeye başladılar.

"Avukat, yardımına ihtiyacım var?"
"Umarım halledebileceğim bir şeydir."
"Benim kız arkadaşım sırra kadem bastı. Onu bulmama yardımcı olabilir misin?"
"Ben ne yapabilirim ki?"
"Emniyette tanıdığın yok mu?"
"Var elbette ama öyle önüne geleni arayalım da neredeymiş bulalım yapamazsın. Özel hayatın gizliliğine ihlaldir, suçtur. Beni suça dahil etmek istiyorsun?"

KIRIK DÜŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin