7.

1.7K 78 0
                                    

-Meghallgatnál végre?- kiabált a telefonba Kat.

-Kat nem hallok semmit éppen egy futam kellős közepén hívtál.- kiabáltam én is vissza.

-Ah rendben!- sóhajtott nagyot és kinyomta a telefont. Tudtam, hogy nem éppen viselkedek egy legjobb barátnő módjára, de a motorzúgás miatt szinte semmit nem hallottam. Majd később visszahívom.

A Bakuba utazásunk óta egyre inkább vonz, hogy újra beüljek a forma 1-es autóba és vezessek. Persze tudtam, hogy ezzel végleg haragot szítanék a bátyám és köztem, de hiányzott az adrenalin.

-Na milyen voltam?- tárta szét a karját Max, a kezében a bukósisakkal.

-Hm nem is tudom. .- tettettem gondolkodást, de miután megbökte az oldalamat csak nevetni kezdtem.- Nagyon jó voltál Max.

Max szuper futamot ment, viszont kapott egy kisebb büntetést ami miatt lecsúszott a dobogóról és csak a negyedik helyet szerezte meg.

-Mit szólnátok egy ünnepi vacsihoz?- karolt át minket Christian.

-Mi tart vissza?- mosolyogtam rá.

-Kaja mindig jöhet.- túrt bele Max az izzadt hajába.

-Remek.- csapott Chris Max hátára.- Emberek ma a hotel melletti bárban találkozunk.

-Fürdök és mehetünk jó?- adott egy puszit az arcomra, majd elsietett.

-Nem gondolod, hogy döntened kéne végre?- hallottam meg a hátam mögül egy ismerős női hangot.

-Tessék?- fordultam meg és Christinaval találtam szembe magam.

-Max vagy Andreas. Különben mindenki meg fog utálni.- forgatta a szemét mosolyogva.

-Semmi szükségem a tanácsaidra.- fordultam el tőle.

-Pedig megfogadhatnád. Talán ha nem lépsz Max felé, ideje lenne lépnem felé.- sétált gúnyosan befelé.

-Elnézést! Magán sehol nem látom a kártyát, hogy bejöhetne ide.- hallottam meg Sergio hangját.

-Persze. Már megyek is.- indult meg kifelé.

-Hé Di! Jól vagy?- lépett mellém.

-Ühüm. Csak a csaj.. nem éppen a szívem csücske.- hazudtam. Illetve csak részben. A lány tényleg sosem volt kedves velem, de az amit Maxről mondott, teljesen lesokkolt.

***

Mű mosollyal ültem egy kanapén, a kezemben egy margarita társaságában. Max mellettem ült a keze a karfán felettem, az én agyam mégis csak azon kattogott amit a délután folyamán hallottam.

-Minden rendben?- hallottam meg hirtelen Max hangját közelebbről.

-Persze. Igen.- húztam le a maradék italomat és intettem a pincérnek, hogy még egy kört szeretnék.

-Szerintem neked nem kell még egy kör.- nevetett Max.

-Jelenleg úgy érzem az sem lenne elég ha a sárga földig leinnám magam.- dőltem hátra a kanapén.

-Az előbb azt mondtad minden rendben.- karolta át a vállamat.

-Igen. Csak kissé elfáradtam ebben a pár hétben.- mosolyogtam rá bíztatóan.

-Di nem muszáj velem jönnöd minden nagydíjra.- simította meg a combom. Jól esett az érintése.

-Szeretnék Max.- tettem a kezemet a kezére és megsimítottam. Egészen addig egymás szemébe néztünk, amíg a pincér meg nem érkezett egy újabb itallal. Max újra a többiekkel kezdett beszélgetni én pedig gyorsabban ittam meg az italt mint terveztem, így miután megittam, leraktam az asztalra a poharat és felálltam.

-Hova mész?- pattant fel azonnal Max is és megtartott, mivel kicsit imbolyogtam.

-A szobámba. Fáradt vagyok.- ásítottam nagyot.

-Felkísérlek.- tartott továbbra is és sorban kezet fogott a srácokkal, majd a kezemet megfogva húzni kezdett.

-Várj.- álltam meg a lift előtt és levettem a magas sarkúimat.- Mindjárt jobb.

-Sokat ittál.- nevetett Max.

-Igen érzem.- nevettem én is, majd a lift megérkezett és beszálltunk. Egymás mellett állva vártuk, hogy az emeletre érjünk, mikor egy hirtelen ötlettől vezérelve felé fordultam.- Max.

-Igen?- karolta át a derekamat, hogy biztos a lábamon álljak.

-Te vonzónak találsz?- kérdeztem meg a nyakát átkarolva.

-Ez meg milyen kérdés?- nevetett Max, de én nem nevettem.

-Csak válaszolj őszintén.- léptem hozzá közelebb.

-Di.- sóhajtott nagyot és láttam a szemében, hogy erre a kérdésre fél, vagy nem akar válaszolni, ezért megcsókoltam, amit egészen a szobámig folytattunk, ahol hamar megtaláltuk az ágyamat.

Reggel mikor felkeltem pillanatok villantak fel a múlt éjszakáról. Az ágyban azonban egyedül ébredtem. Maxnek nyomát sem láttam.

A telefonom csengése megzavarta a gondolatomat és mikor megláttam a legjobb barátnőm nevét eszembe jutott, hogy  elfelejtettem vissza hívni. Fel akartam venni, de abban a pillanatban ahogy az oldalamra fordultam, szinte szaladhattam is a mosdóba. A tegnap esti ital azzal a lendülettel jött ki, ahogyan tegnap befele.

-Diana! - hallottam Chris ideges hangjára kintről.

-Igen?- téptem fel az ajtót.

-Jézusom te jól vagy?- ijedt meg egy kicsit.

-Nem igazán.- sóhajtottam nagyot.

-Indulnunk kell Di.- lépett egyet beljebb.

-Adj negyed órát.- támaszkodtam meg az asztalon.

-10 perc és lent legyél.- utasított, én pedig áthúztam néhány kényelmes ruhát és mindent bedobáltam a bőröndömbe, majd leszaladtam. Mindenki rám várt én azonban szó nélkül leraktam melléjük a bőröndömet és beszálltam a taxiba. Dühös voltam, hogy Max szó nélkül ott hagyott, mégha barátok is vagyunk. Zavart.

A taxiban, a repülőn, majd újra a taxiban egy szót sem beszéltünk, de a hangulatom nagyon feszült volt. Azt éreztem, hogy aludnom kell minél előbb, amint leszállunk Spanyolországban.

-Di?- kopogott Max az ajtómon.

-Igen?- nyitottam ki higgadtan. Az út során kicsit megnyugodtam és úgy voltam vele, ha Max nem hozza fel a témát akkor én sem.

-Kat felhívott. - mutatta fel a telefonját.- Beszélned kell vele.

-Most nem megy Max.- fogtam a fejem.- Aludnom kell.

-Rendben. De később hívd fel jó?- dugta zsebre a telefonját.- A srácokkal lent leszünk ha gondolod.

-Rendben.- mosolyogtam rá.

Hiába forgolódtam, egy idő után inkább felhúztam egy rendes ruhát és Max ajánlatával élve lementem.

Ahogy az étterembe léptem meg is pillantottam  Maxet és mellette ült a múltkori társasága.

-Sziasztok!- ültem le a Mick melletti üres székre.

-Jó reggelt álomszuszék.- nevetett Lando.

-Nagyon szétcsúsztam az időeltolódástól.- túrtam bele a hajamba.

-És a tegnapi piától.- nevetett Max.

-Nagyon vicces vagy Verstappen.- dobtam meg egy kis szelet kenyérrel. Tudtam, hogy ilyet nem illik, de igaza volt.

-Majd megszokod.- dőlt hátra a székén Charles.

-Mikor?- sóhajtottam fel.

-Minél tovább maradsz a Red bullnál.- válaszolta Pierre én pedig Maxre pillantottam.

-Már pedig Diana Hamilton már a Red Bull tagja.- könyökölt az asztalra Max és mélyen a szemembe nézett, mintha csak így érzékeltette volna, hogy pontosan emlékszik a tegnap estére és nem csak az egészet beképzeltem.

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now