3.16.

1K 63 0
                                    

Mivel két hete Valtteri győzelmét egy érzelmes sírásával koronáztam meg, ezért a lányok kellően aggódni kezdtek értem én pedig hiába bizonygattam, hogy jól vagyok, nem hitték el.

-Na mit hoztam?- léptem be Lando és Nadia hotelszobájába ahol az 5 lány várt rám, illetve Anna magyar barátnője is.

Miután Petra hozzáment Mikehoz, kiderült, hogy nagyon is jól kijönnek, így nem bontották fel a házasságot, sőt a vörös hajú lány Amerikába költözött.

Most pedig, hogy mindannyian Amerikában ültünk, ők is csatlakoztak a futamhoz, illetve ma még csak Petra.

-Na nem mondod komolyan.- nevettek mindannyian, hiszen a kezembe 5 darab teljesen ugyanolyan terhességi teszt volt, amire két héttel ezelőtt még egyből nemet mondtam.

-Nos. Ki kezdi.- kérdeztem.

-Persze, hogy én!- pattant fel Petra és kikapott a kezemből egy darabot.

-Oké. Kérem a dobozt.- mondtam, mire a lány kibontotta és a kezembe adta az üres dobozt.

Minden szabályt tisztáztunk. Mindenki csak a pisilés idejéig maradhat a fürdőszobában és nem is nézhet rá a tesztre. Amint kijön, az éjjeliszekrényen lévő dobozba kell dobnia a tesztet, majd mikor az utolsó embertől is eltelt a 15 perc, mindenki húz egyet, ami bárki másé is lehet.

Petra hatalmas mosoly kíséretében dobta bele az első tesztet a dobozba, majd a helyére Anna sietett.

Lassan de biztosan mindannyian sorra kerültünk. Anna után én, majd Charlotte, Nadia és legvégül Katherina.

-De izgulok.- rázta a kezét Anna idegesen. Mindannyian tudtuk, hogy reménykedik az övé lesz pozitív, habár csak egy hónapja tervezik, mégis mekkora csoda lenne ha máris kisbabát várna.

-Szerintetek lesz pozitív?- kérdezte Charlotte a telefonját nyomva.

-Nem hiszem.- rázta a fejét Petra. -Illetve akkor biztos, hogy rossz.

-Még két perc.- izgult Anna továbbra is.

-Anna.- lépett mellé Nadi.- Fel kell készülnöd arra is, hogyha van pozitív, az esetleg nem a tiéd.

Szerettem Nadiat. Mindig is egy őszinte, szókimondó ember voltam, de ha valaki engem is felül tudott múlni az a csapatunk legfiatalabb tagja volt. Sosem hagyta, hogy valami olyanon gondolkozzunk ami nem valósulhatott meg. Valahogy mindig két lábbal a földön tudott maradni, pedig ő volt az aki egy tündérmesébe csöppenve kezdett utazni a száguldó cirkusszal.

-Annyira jó lenne.- vett mély levegőt Anna.

Kis feszültség levezetőként bekapcsoltam a tv-t, ahol éppen az időmérőt adták. Nem tudom pontosan miért is nem mentünk ki, de sokkal jobban esett a csendben ülni és csevegni a lányokkal, mint a hangosan zúgó motorok mellett állni.

-Super Max.- toporogtam a tv előtt, hiszen jött a kockás zászló és Max megszerezte a Pole-t. A lányok csak nevettek a megnevezésen, de abban a pillanatban ahogy véget ért, mintha mindenki egy ember lett volna, úgy fordultunk a doboz felé. Anna ugrott azonnal mellé és kihúzott egyet.

-Negatív.- mutatta felénk és látszódott egy kicsi szomorúság az arcán, annak ellenére is, hogy nem is biztos kinek a tesztjét tartotta a kezében.

-Én jövök.- lépett mellé Petra.- Pozitív.

-Huhuu.- kezdtünk ujjongani. Anna Petra nyakába ugrott és úgy örültek, mintha már biztos lenne, a teszt Annáé.

-Következő.- léptem én is oda és kikerekedett szemekkel néztem én is a kezemben tartott kis tárgyra.- Pozitív.

Ekkor pedig már nem ujjongás volt, hiszen már két ember is terhes volt, mégha egy potenciális is volt.

A többi teszt mind negatív volt, a lányok azonban teljes letargiában ültek tovább.

-Hogy mondjuk el ha tényleg terhesek vagyunk?- néztek maguk elé.

-Öhm. Terhes vagyok?- tártam szét a karom.

-Persze. Nektek könnyű.- forgatta a szemét Anna.

-Anna.- suttogta felé Charlotte, hiszen pontosan tudta, hogyha valakinek nem könnyű, akkor az én vagyok.

-Di.- pillantott rám.

-Semmi baj.- legyintettem kissé könnyes szemekkel.- Nem úgy értetted.

-Arra gondoltam, neked és Katnek már van gyereketek, a fiúk nem borulnának ki.- magyarázta.

-Tudom.- bólintottam.

-Lehetne, hogy nem beszélünk a srácoknak erről amíg mindenki nem csinál egy másik tesztet?- kérdezte Anna. Mindenki kedvesen bólogatott, majd Nadi beleborította a doboz tartalmát a fürdőszoba kukába és mindenki elvonult.

-Megcsináltátok a játékot?- lépett be Max a hotel szobába.

-Meg ám.- nevettem, miközben az ágyon ülve Nathant etettem.

-És?- ült le mellém.

-Két pozitív is lett.- pillantottam rá mosolyogva.

-Pierre?- érdeklődött.

-Nem tudom. Anna nagyon szeretné és reménykedik, de hisz a fene se tudja.- rántottam meg a vállam.- Holnapra mindenki csinál még egy tesztet.

-Te meg úgyis tudod.- rántotta meg a vállát.- Nem megyünk el enni?

-Ah. De. Igen.- bólogattam, hiszen majd éhen haltam. Miután Nathan eleget evett, összeszedtük a cuccait és beleraktuk a babakocsiba. Nem terveztünk messzire menni, így egy közös kis sétával koronáztuk meg a napunkat vacsi előtt és után is.

-Megnyered holnap?- kérdeztem Maxtől, mintha nem is tudtam volna mit fog válaszolni.

-Nem csak holnap.- karolta át a derekam.- Mondtam már. Idén én leszek a világbajnok.

-Úgy legyen.- csókoltam meg a folyosón, majd egy hang mögülünk megszólalt.

-Nem hagyhatod abba.- lengetett egy papírt a Netflix egyik producere.

-Dehogynem.- bólintott Max a babakocsit maga mögé tolva, engem pedig szorosan maga mellett tartva.

-Te vagy a sztár.- mutatott a levegőbe a férfi.

-Sosem sztár akartam lenni, hanem pilóta. És a sikereimhez nincs szükségem címlap hajhász fotósokra és kamerákra a sarkamban.- szűkültek össze Max szemei.

-Nagy pénztől buksz el.- gurult dühbe a férfi.

-És mekkora örömmel teszem.- bólintott Max magabiztosan.- A továbbiakat pedig majd az ügyvédemmel rendezik, nem kívánok többet magának nyilatkozni. Jó éjszakát!

maxverstappen1: my fam💜 @dianaHverstappen

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

maxverstappen1: my fam💜 @dianaHverstappen

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang