3. 8.

1.1K 70 1
                                    

-Végre itt a kislányom.- ölelt magához apa, anya pedig azonnal leragadt az első unokájánál. A szüleim most először találkoztak a három hónapos unokájukkal.

-Annyira hiányoztál.- ölelt meg anya is.

-Sziasztok.- jelent meg Max.

-Hát itt a jövendőbeli világbajnok.- ölelte meg anya, majd apa is kezet fogott vele. A szüleim mindig diplomatikus emberek voltak és ez most sem volt másképp, mikor Lewis és én nem álltunk szóba egymással. Nem kedvelték kevésbé Maxet vagy Katherinát. Kihátráltak a sztoriból, de a szüleim Maxnek is ugyanúgy szurkoltak mint a saját fiuknak.

-Remélem.- mosolygott Max, majd meglátta, hogy Lewis a távolból figyel minket.- Akkor én most megyek.

Nem érződött, hogy gúnyból vagy haragból lépett volna le. Tiszteletben tartotta, hogy a Lewis ugyanannyira apa fia, mint amennyire én az ő lányuk vagyok. Nem akart problémát és jobbnak látta ha ennek érdekében magunkra hagy minket.
Lewis vette a célzást és amint Max eltávolodott elindult felénk.

-A kedvenc rajongóim.- ölelte meg apát, majd anyámat is.

-Hogy van a világbajnokunk?- csapkodta meg a vállát apa, nekem pedig mosolyt csalt az arcomra, hogy mind a két fiút annak tartják.

-Izgul.- nevetett Lewis, majd rám nézett és egy aprót mosolygott.

-Itthoni terepen illik nyerni.- cukkoltam és most az egyszer nem kezdtünk veszekedni, ő is csak elnevette magát.

-Igyekszem.- bólintott, majd Katherina jelent meg Daisy kezét fogva.

-Diana. Megtennéd, hogy magunkra hagysz minket?- "köszöntött" engem elsőként.

-Tessék?- fordult felé anya, egy arcára fagyott mosoly kíséretében.

-Dianahoz beszéltem.- mordult rá, mire azonnal fel ment bennem a pumpa.

-Katherina.- szóltam rá.- Az egy dolog, hogy velem problémád van, de hozzá válogasd meg a szavaidat.

-Fogd már be.- forgatta meg a szemét.- Éppen beszélgetni szerettem volna az apósommal.

-Vagyis persze velünk.- próbálta lágyítani a helyzetet apa.

-Nem. Azon kívül, hogy a mostoha anyja, semmi köze Lewishoz.- rázta a fejét Katherina. Borzasztóan idegesített, hogy úgy beszélt anyámról, mintha jelen sem lenne.

-Szerintem mi most megyünk.- karolt bele apám, a kővé dermedt édesanyámba és egy szúrós tekintettel a bátyámra pillantott.- Majd később beszélünk.

Apa Nathan babakocsiját maga előtt tolva intett nekem is, így követtem őket magára hagyva a Hamilton házaspárt.

-Minden rendben van Katherinával?- suttogta mikor már hallótávolságon kívül kerültünk.

-Fogalmam sincs. Eddig azt hittem csak Max a problémája, de mint most láttuk nem.- hajtottam le a fejem. Minden egyes alkalommal szomorúvá tett mikor veszekedtünk, hiszen mindig csak távolabb éreztem magamtól az egykori legjobb barátnőmet.

-Majd megnyugszik.- próbált továbbra is diplomatikus maradni, anya pedig még mindig csak maga elé bámult. Érzékeny lélek volt, így tudtam, hogy Katherina a lelkéig tiport azzal, hogy Lewist nem a fiának minősítette akit ugyanúgy szeretett, mintha egy lenne a sajátjai közül.- Mit szólnál, ha anyád és én vigyáznánk Nathanra, hogy kis időt tölthessünk vele amíg a verseny tart.

-Nyugodtan.- mosolyogtam rájuk, majd megöleltem őket és hagytam kibontakozni az unokájukkal.

-Ez lehetetlen.- nevetett Christian ahogy felé siettem.- Diana Hamilton Verstappen csatlakozik a Red Bullhoz. Ismét.

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora