9.

1.7K 76 0
                                    

-Hogy állsz a munkával?- kérdezte Kat a szobámban fetrengve.

-Remekül. Mióta Lewis és én kibékültünk, mintha új erőre kaptam volna.- mosolyogtam büszkén, mert nagyon boldog voltam, hogy végre haladok is valahova.

-Ennek igazán örülök.- mosolygott rám egy csomag chipset majszolva.

-Hogy haladtok a kapcsolattal?- kérdeztem, miközben a laptopomat bújtam.

-Igazából jól. Lewis mindent megtesz, hogy jól érezzem magam. Minden kívánságomat lesi.- magyarázta csillogó szemmel. Halvány mosoly jelent meg az arcomon és örültem, hogy a bátyám végre komolyan veszi a dolgot.

-Tudom, hogy dolgoznod kell, de nincs kedved sétálni kicsit? Úgy érzem szétszakadnak a lábaim.- masszírozta a vádliját. - Utána folytathatod a munkát, úgysem bírom sokáig.

-De persze. Menjünk.- mosolyogtam rá.- Úgyis kell új kép.

-Akkor öltözz át és mehetünk.- nevetett, majd végig néztem a szétizzadt pólómon és egyetértettem az ötlettel.

- nevetett, majd végig néztem a szétizzadt pólómon és egyetértettem az ötlettel

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

katherinaparker, és további 1 385 158 személy kedvelte.

dianahamilton: 🍒

-Istenem de szerelmes vagyok ebbe a városba.- pillantottam körbe Barcelona utcáin.

-Di. - állt meg egy pillanatra Kat.

-Minden rendben?- ijedtem meg egy pillanatra és segítettem neki leülni a padra. Felém nyújtotta a telefonját, amin két cikk volt egymás alatt. Az egyik arról szólt, hogy Lewisnak házasságon kívül születik gyereke, egy nőtől akit nem is szeret. A másik pedig Andreasról aki kirakott egy képet rólunk, amit egy paparazzi készített, mikor Kínában járt nálam. És mellé volt írva, hogy "hiányzol"

-Kat. A pletykalapok ilyenek. Hülyeségeket hordanak össze.- simogattam a hátát.- Gyere menjünk vissza a hotelbe.

-Nem tudok felkelni.- sóhajtott nagyot. Idegesen a telefonomra néztem és megállapítottam, hogy a szabadedzésnek lassan vége, ezért írtam egy SMS-t a bátyámnak.

Diana: Elküldöm a helyzetemet, gyere ide amint csak tudsz!!!! * Diana Hamilton megosztotta helyzetét*

A következő fél órában Kat próbált nyugodt maradni, hiszen tudta, hogy a fotósok bárhol ott lehetnek, több pletykát pedig nem akart.

-Di!- szaladt felénk Lewis, mögötte Maxxel és Valterri-vel.- Kat minden rendben?

-Lewis?- kapta fel a fejét a barátnőm és végre fel tudott állni. Lewis azonnal hozzá sietett és szorosan a karjai közé zárta Kat-et.

-Vigyél vissza kérlek.- suttogta a bátyám vállába.

-Gyere menjünk.- fogta meg a kezét, majd az út szélén parkoló kocsihoz irányította, én pedig a cuccokkal a kezemben követtem őket.

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt