3. 2.

1.4K 56 0
                                    

Az egész család odáig volt a legkisebb tagért, aki már az első hónap után mosolygott, amiért rettentően büszke anyukaként mutogattam.

-Oké. Figyeljetek. Most!- mosolygott  Carlos, miközben Nathan Daniel kezéből morcosan tekintett bele a kamerába.

-Le sem tagadhatna téged.- nevetett Daniel a képet nézve. A kisfiunk szemei olyan színben pompáztak mint az apukájáé, ezzel a tekintettel pedig teljesen Max mérges énjét adta vissza.

-Szólhattatok volna, hogy többet mosolyogjak.- nyújtogatta a kezeit Nathan Max felé, aki át is vette a McLaren új pilótájának kezéből.

Furi volt a fiúkat látni, ahogy Carlos már pirosban, Daniel pedig narancssárgában lófrált a paddockban.

A Raicing Point csodálatos babarózsaszínje helyett, egy sötét, méregzöld színre váltott és az Aston Martin nevet kapta Sebastiannal bővülve, amíg a Renault jellegzetes citromsárga színe kékké, piros csíkokkal váltott, Alpine névre, az egyik legendával Fernando Alonsoval.

A mi kis Red Bull csapatunkból, amihez az AlphaTauri is tartozott úgyszintén váltott. Alex teljesen eltűnt a csapatból és a mexikói Perez került Max mellé. Max mindig azzal szívatta, hogy ugyanúgy hívják mint a nőgyógyászom. Az én legnagyobb örömömre, és ugye a legnagyobb öröm a káröröm, Daniil helyére egy japán érkezett, nevezetesen Yuki, így még annyit se kell látnom Kellyt mint eddig.

Grosjean tavalyi balesete után a Haas dilemmában volt, melyik pilótáját is küldje el, hogy az ifjú Schumacher átvehesse a helyét. De végül egy elég egyszerű döntést hoztak. Mind a két pilótájuk helyére új érkezett, a másik Mazepin volt.

Mindenki izgatottan várta a futamok kezdetét, de nem annyira mint én. Most kivételesen nem Christian és a csapat mellől néztem hanem egy kis halk szobából, ahol a babának nem volt túl nagy a hangzavar én viszont közelben lehettem.

Katherina úgy döntött most nem rögtön utaznak a bátyámmal, hanem majd csak a harmadik vagy a negyedik verseny után. Állítása szerint kis pihenésre van szüksége. De szerintem csak kicsit besokallt az emberekből és a médiából. Sosem volt az a személy aki szeret a középpontban lenni, pedig Lewis mellett eléggé lehetetlen volt ezt elkerülni. Mindig én voltam a barátkozós ő meg inkább az antiszociális, de ez nekünk teljesen jó volt így.

Nathan szinte az egész versenyt átaludta, ami miatt nekem halkan kellett végig izgulnom a futamot, ahol a bátyám másodpercekkel Max előtt ért célba. Ilyenkor kicsit savanyúnak éreztem magam. Örültem is meg nem is, hiszen mind a ketten fontos szerepet játszanak az életemben és örülni akarok nekik.

-A fenébe.- rázta a fejét Christian mikor kiléptem hozzá a babakocsit magam előtt tolva.

-A következőt megnyeri. Most is jót ment.- válaszoltam én is kissé indulatosan.

-Perez már az első alkalommal ki esik?- mutatott a pálya felé. Sergio már az elején a pálya szélén állt.

-Christian.- mordultam rá mire mindenki felénk kapta a tekintetét.- Egy verseny volt! Egyetlen egy. És ha folytatod ezt a ócsárolást, ahelyett, hogy biztatnád őket, nem is fognak elérni semmit. Pierrenek esélyt sem adtál, és ha egyedül rajtad múlt volna Alex sem maradt volna ennyi időt. Ideje neked is kicsit türelmesebbnek lenned.

Mindneki csodálkozva, teljes csendben figyelt minket, hiszen ismerték a csapatfőnököt. Mindennek tökéletesnek kellett lennie és aszerint haladni ahogyan azt ő kigondolta. Nem sűrűn szállt vele szembe senki, nem véletlen látszódott az ő és a többiek arcán is a meglepettség és talán kissé még az ijedelem is.

-Igazad van.- bólintott és nagyot sóhajtott.- Checo kiváló pilóta, nem ő tehet arról, hogy baj volt a motorral.

-Így van.- bólintottam és kicsit én is zavarban voltam, hogy a nagy Christian Horner igazat ad nekem.

-Hát itt az én csodálatos kisfiam.- szaladt be boldogan Max. Christian és én pedig ezúttal kérdőn néztünk egymásra. Max a pole pozícióból került a második helyre, ezért ez egy normál verseny után nem történhetett volna meg. - Hogy bírta?

-Végig aludt.- mosolyogtam a kisbabára.

-Na majd ha ő is versenyezni fog.- nyújtotta felém a karját, hogy a kezébe adjam a picit. A mondatára gondolatok kavarogtak a fejemben, majd azt csinálja amit ő szeretne. Persze tudtam, hogy mivel a pályán fog felnőni, így hasonlóan Mickhez ő is az apja nyomdokaiba lép majd, de mégis rettegtem a gondolattól. Annyira apró és annyira törékeny.

-Megnézzük a statisztikákat?- rántott ki Christian a gondolataimból.

-Aha.- bólintottam, majd visszavettem Nathan-t Maxtől, aki pedig szaladni kezdett, hogy a pódiumra állhasson. Christian és én is követtük, megtapsoltuk és vele örültünk, majd amíg a fiúk interjúkat adtak és fürödtek, mi elemezni kezdtünk mindent. A gumik minőségét, a csapat munkáját, az autók állapotát. Maximalista voltam és Christian pont ezek miatt szeretett velem időt tölteni, hiszen ő is ilyen volt. Mindennek úgy kellett alakulnia ahogy azt ő el tervezte.

-Idén megnyerem a világbajnokságot.- jelent meg Max és már közel sem volt annyira jó kedve mint egy órával ezelőtt.

-Sikerülni is fog.- léptem hozzá és egy puszit nyomtam az arcára.- Minden rendben?

-Az egyetlen probléma, hogy a bátyáddal fogok ezért harcolni.- sütötte le a szemét.

-Neki is kell néha egy pofára esés. Te pedig megérdemelnéd, hogy megnyerd.- mosolyogtam rá biztatóan.

-Én támogatlak benne fiam.- kiabált oda nekünk a Red Bull csapatfőnöke.

-Én is.- váltottam baba hangra és megemeltem Nathan kezét.

-És a szerelmem?- ölelt át engem és a kezemben tartott Nathant.

-Mindenben.- bújtam hozzá szorosan.

-Köszönöm.- nyomott egy puszit a fejem tetejére.

-Viszont lassan indulhatnának. Kezdek fáradt lenni.- ásítottam nagyot, mire Max csak kinevetett és bólintott.

-Induljunk.

A szállodában beleraktam Nathant a hordozható babaágyba ahol nagyon jól eljátszott a csuklójára csatolt csörgővel amíg én lefürödtem. Max elaludt a csörgő monoton zajára, amit nem is csodáltam hiszen hihetetlen fáradt lehetett.

Egy dolgot megfogadtunk mikor 2021-be léptünk. Minden egyes percét kiélvezzük az egymással töltött időnek. Nem fogunk sehova se rohanni, csak élvezzük a kiscsaládunk alakulását.

A tavalyi évben is próbáltuk ezt tartani, hiszen Max alig szerepelt a Netflix sorozatukban, hogy ne teregethesse ki a magánéletünket.

Én viszont, hogy több időt tölthessek velük, beszálltam a forma-1 YouTube csatornájába és segítek a videók készítésében. Szerettem ezt csinálni, mert nem kellett a kamera előtt lennem mégis mindig ott voltam és nagyon jókat nevethettem rajtuk.

Az összes fiúval sokkal közvetlenebb lett a kapcsolatom, annak ellenére is, hogy ez itt már a harmadik évem.

Az összes fiúval sokkal közvetlenebb lett a kapcsolatom, annak ellenére is, hogy ez itt már a harmadik évem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

danielricciardo: mini super max @maxverstappen1 @carlossainz

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now