2. 8.

1.4K 51 0
                                    

-Nem teheted ezt!- kiabálta egyszer csak valaki a hátam mögül.

-Hát ez meg?- nézett Lando és Anna a hátam mögé.

-Még ő van felháborodva rajtad?- lepődött meg Pierre is.

-Mit?- kérdeztem Kellytől.

-Nem bonthatod fel a szerződést.- tartotta a kezében a levelet amit pár napja adtam fel és szándékosan nem neki adtam.

-Dehogynem!- válaszoltam.

-Csak azért csináltad mert Max velem van és nem veled.- mutogatott az ujjával.

-Nos elismerem van ehhez köze.- bólintottam.- De a szerződésben egy év volt. Én pedig ezt nem hosszabbítom meg veled.

-Hülye kis liba vagy ha azt hiszed Max visszamegy hozzád. Nem véletlen menekült az én karjaimba.- dobbantott nagyot.- Ezt meg még átnézetem az ügyvédemmel.

-Nos. Ő is ugyanezt fogja mondani. Csak az apró betűs részt is el kell olvasni szívem.- mondtam póker arccal.

-Gyűlöllek.- kiáltott rám.

-Az én érzéseim is hasonlóak irántad.- válaszoltam ismét semmitmondó arccal, normál hangerőn, hiszen vele ellentétben én nem akartam, hogy mindenki halhassa.

-Csak hagyj minket békén.- üvöltötte torka szakadtából.

-Hé Kelly!- kiáltottam utána mikor kicsit arrébb ment.

-Mivan?- fordult vissza idegesen.

-Ne felejtsd el, hogy Max még mindig az én férjem.- mosolyogtam rá gúnyosan, mire minden körülöttünk lévő halk nevetésbe kezdett. Kelly piros fejjel és könnyes szemekkel távozott vissza a Red Bullhoz.
Ekkor vettem észre, hogy Max mindvégig a Renaultnál, Daniel mellett állt. Pár percig egymás szemébe néztünk, majd vissza fordultam a többiek felé.

-Mehetünk? Megmutatom az eddigi terveim!- mondtam Landonak miközben a kezemben tartottam a jegyzeteim.

-Aham. Kiváncsi vagyok már.- indult el a McLaren felé. Elköszöntem Pierretől és Annától, majd követtem a fiatal pilótát. A tárgyalóba Zak, Lando, Carlos és én álltunk az eddigi terveimet vizslatva amiből többet ki is választottak ami tetszett nekik.

-Szóval mit szólnátok, ha a 4-esben vonalakból állna?- fordultam Lando felé.

-Nem vagyok vizuális típus úgyhogy fogalmam sincs.- rántotta meg a vállát nevetve. Gyorsan az egyik papír oldalára firkantottam az elképzelésem majd feléjük tartottam.

-Mindkettőtök száma ilyen lesz.- csapott az asztalra Zak. - Minden dizájnban benne lesznek ezek a vonalak.

-Na akkor király.- bólintottam.

-Mi a programod?- kérdezte Lando.

-Elmegyek meglátogatom az unokahúgaim.- válaszoltam.

-Este átmegyünk Londonba. Bulizni. Nem tartasz velünk?- érdeklődött.

-Kik mennek még?- kérdeztem a papírjaimat pakolgatva.

-Mindenki.- válaszolta és egy pillanatra megállt a kezem a levegőben.-Kelly nem!

-Akkor talán!- bólintottam.- Nincs kedved velem tartani?

-A nővéredhez?- lepődött meg.

-Igen.- álltam az ajtóban a válaszát várva.

-Úgysincs jobb dolgom.- rántotta meg a vállát és elindult felém.

-Akkor menjünk.- lépkedtem sietve a parkoló felé. Mivel a kocsim még mindig Monacóban volt, ezért a Samantha kocsijával furikáztam. Kölcsön adta, hiszen ő a gyerekek miatt most leginkább otthon van. Nem kockáztatja az egészségüket a koronavírus miatt.

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now