2. 3.

1.5K 45 0
                                    

Miután Max és én kitaláltuk, hogy Monacóban tartjuk az esküvőt szinte azonnal szervezni kezdtük. Másnapra pedig be is jelentették, hogy július 5-én újra indul a forma 1, így még az  elöttre kellett tennünk az időpontot, ez azonban egy nagyon szűk időszak volt.

Roham tempóban írtuk össze a vendéglistát, és foglaltuk le a helyszínt.
Szerencsére, mint minden lánynak, nekem is voltak vágyaim amiken már nem kellett sokat agyalnunk. Legnagyobb meglepettségemre pedig a ruhát találtam meg először, a koszorúslány ruhákkal együtt. Eleinte fogalmam sem volt kik legyenek a koszorúslányaim Vicen, Katherinán és a nővéreim lányain kívűl. A végén pedig rájöttem, hogy ott vannak Christian és Geri lányai, illetve Montagoue aki a gyűrűket fogja behozni.

A helyszín választása végül Monaco egy magasabb pontjára esett, ahol mindannyian elfértünk, de a táj festői volt.

-Úr isten! Csodálatos vagy!- tapsikolt anyám könnybe lábadt szemekkel.

-Maxnek is tetszeni fog?- forogtam a tükör előtt a fehér ruhámat igazgatva.

-Ha nem akkor elverem.- csapott az öklével a tenyerébe Lewis, mire mindannyian nevetni kezdtünk.

-Biztosan tetszeni fogsz neki Kicsim.- simította meg a hajamat apa is és büszkén nézett a tükörből a szemembe.

-Gyönyörű vagy Di!- lépett mögém Nicolas is és a szemeim megteltek könnyel ahogy körbe néztem és megláttam mennyi szerettem van körülöttem.

-Indulhatunk?- kérdezte Geri, hiszen a kezében tartotta a mi kis gyűrűvivőnket.

-Igen.- vettem egy nagy levegőt megnyugvás képpen és bólintottam.

-Kicsim.- tartotta a kezét apa én pedig belekaroltam.

A koszorúslányaim elindultak befelé, kezükben babarózsaszín csokrokkal, és egymás után nagyság sorrendben vonultak. Anya és Lewis helyet foglaltakat első sorban, utóbbi a kezében tartva az unokahúgomat is.

Megálltunk a bejárat előtt, a zene elkezdődött és minden vendég felállt. Lassan haladtunk a sorok között. Mindenki ott volt aki fontos. A forma 1 összes pilótája, még Esteban és Christina is. A Victoria Secret valamennyi angyala, a családjaink és mindössze néhány régről maradt barát ami mind a kettőnknek elég kevés adatott meg a sok utazás miatt.

Ahogy Maxhez közeledtem egyre csak jobban láttam, hogy a szemei megteltek könnyekkel, ami engem is sírásra késztetett, de visszatartottam.
Apa kezet fogott Maxel mikor mellé értünk, majd a kezemet az ő kezébe adta, és magával szembe állított.

-Csodálatos vagy.- suttogta halkan, büszkén rám nézve.

-Kedves egybegyűltek.- lépett előrébb az anyakönyvvezető is és belekezdett a mondanivalójába, ami közben én végig Max tekintetét figyeltem. Egy percre nem nézett félre.

-Csókold meg a menyasszonyt.- jelentette ki, ezzel Max közelebb húzta a derekamat én pedig átkaroltam a nyakát és egy érzelmekkel teli csókban kötöttünk ki. -Hivatalosan is házastársakká nyilvánítalak titeket.

Hatalmas tapsvihar és ujjongás tört ki. Mindenki osztozott a boldogságunkban és úgy éreztem ez életem legszebb napja, amit majd semmi nem tud felülmúlni.

A buli elkezdődött amíg mi félre vonultunk képeket csinálni. Sosem gondoltam, hogy ez az Instagram kép éri el a legtöbb lájkot a képeim között.

Visszatérésünk után mindannyian helyet foglaltunk és vártuk a vacsorát.

-Figyelem.- kocogtatta a poharát Lewis.- Beszédet mondok!

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now