A vírus miatt több helyszínen lemondták a nagydíjakat, ezért hasonlóan az osztrákhoz és a brithez, Olaszország is két futamot tartott egymás után. Ez pedig senkinek nem volt ellenére, hiszen csodálatos hely, közel Milánohoz. Ha nagyon akarjuk még a tengerpartra is lemehetünk, igaz ez 2 óra kocsikázást jelent.
-Megmondtam a lányoknak, hogy figyeljenek rád.- néztem komolyan Maxre.
-Ugyan már.- nevetett Max.- Szeretlek.
-Én is téged.- csókoltam meg.
A new york-i és a londoni divathét után, ahol csak egy- egy napot vettem részt, most Milánó következett. Maxet azóta kissé nehezen hagyom magára, de tudom, hogy bíznom kell benne.
A legtöbb cuccomat Monzában hagytam, hiszen a bemutató után ide megyek vissza. Szerencsés voltam, hogy éppen akkor volt divathét, mikor a futamok.
-Csajszi.- jelent meg mellettem az összes barátnőm.
-Sziasztok.- kötöttünk ki egy nagy ölelésben.
-Mi újság? Olyan keveset látunk.- tartott a karjai között Barbi.
-Hát igen. Kicsit lefoglal a márka fejlesztése.- mosolyogtam rájuk.
-Nem is modellkedsz szinte.- rázta a fejét Kendall.
-Ez igaz.- bólintottam.
-Lányok! Indulás.- lépett mellénk egy szervező, hogy az öltözőbe tereljen. Felhúztuk a nekünk szánt ruhát és elkészítették a sminkünket. Egyre kevesebb kedvem volt az egészhez.
-Egy pohárral.- lépett mellénk Kendall.
-Hát ez mi?- lepődtünk meg a lányokkal.
-A saját Tequilám.- tartotta fel az üveget.
-Ez igen!- bólintottunk, majd mindenki elvett egy poharat.
-Arra, hogy minden jól sikerüljön.- koccintottuk össze a poharainkat és lehúztuk. Ízre nem volt rossz, de nem is esett olyan jól. Nem is kéne innom.
-Oké lányok! Indulás!- indítottak meg minket. Sorban haladtunk és vártuk, hogy elindítsanak, mindenki a saját gondolataiba merülve, felkészülve nehogy valamit elrontson.
-Di. És mehetsz.- magabiztosan lépkedtem a kifutón, mikor egy pillanatra oldalra kaptam a fejem. Max, Lewis, Kat és még néhány pilóta a barátnőikkel ült a sorokban. Hatalmas mosoly ült ki az arcomon, hiszen tavaly is Max lepett meg, de ezúttal a bátyámat is belerángatta a dologba. Az idejét nem tudom mikor volt ő utoljára kifutó közelében. Persze ebben közre játszott, hogy sok modell az exe volt.
Ahogy visszafelé haladtam csak egyetlen egy dolog kavargott a fejemben.
-Di.- ugrott a nyakamba Bella.
-Minden rendben?- kérdeztem aggódva, hiszen a tekintete homályos volt, a szemei pedig tele voltak könnyekkel.
-Igen.- mosolyodott el, de a szemei még mindig könnyesek voltak.
-Akkor miért sírsz?- töröltem le egy könnycseppet.
-Giginél megindult a szülés. Haza kell utaznom.- válaszolta.
-Úristen.- ugrottam a nyakába.- Te jó ég.
-Ki tudnál menni az én ruhámban is?- nézett le magára.
-Persze.- válaszoltam szipogva. Bella és én az örömtől sírva cseréltünk ruhákat, majd sietve beálltam a helyére.
Hatalmas meglepettség érte az embereket mikor újra kiléptem, hiszen már voltam, Bella viszont nem. A könnyeimet visszatartva mosolyogtam és sétáltam újból végig a kifutón. Láttam, hogy sokan észrevették, elsők között a szeretteim, de ismertek, így tudták, hogy a mosolyom valódi, ezáltal a könnyeim is örömkönnyek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]
FanficDúl a háború a Hamilton testvérek között miután Lewis bemutatta a húgát, Diana-t, a sikeres Max Verstappennek. Az ifjú tehetség ráveszi a lányt, hogy tartson vele az összes nagydíjra, aminek Lewis egy cseppet sem örül, egy öt évvel ezelőtt történt e...