3. 20.

1.1K 70 4
                                    




A fejemet fogtam amikor láttam, hogy Lewis jobban rajtolt, mint Max. Persze tisztában voltunk vele, hogy a Mercedes mindent megfog tenni a győzelemért és azzal is, hogy az autójuk gyors, még a Red Bullénál is.

Gonosznak éreztem magam, de egy csepp érzelem sem volt bennem afelé, hogy Lewis győzelmének örülni tudjak. Teljes beleéléssel azt vártam, hogy a 2021- es világbajnok Max Verstappen legyen, a férjem, a gyerekeim apja.

A kerékcserék és minden ellenére Max nem tudta behozni a lemaradását Lewissal szemben és ez rettentően nyomasztott mindenkit, amígnem be nem vetették azt a bizonyos "B" tervet, miszerint Perez feltartóztatja Lewist, amíg Max behozza a lemaradását. Ez pedig kiválóan működött is, hiszen Max 1 másodpercre tudta felhozni magát. Hatalmas öröm volt ekkor nálunk, de tudtuk a harcot még nem nyertük meg. Egy dolog viszont biztos volt. Teljesen mindegy volt ki kinek szurkol ebben az egészben, el kellett ismerniük, hogy amit Checo tett Maxért, az az igazi csapatmunka. Hatalmasat küzdött annak ellenére is, hogy sokkal régebbi gumijai voltak, mint a mögötte harcoló bátyámnak.

Majd jött az idegörlő harc, egy újabb kerékcsere és a szünni nem akaró távolság. Ha őszinte lettem volna mindenkivel, kicsit azt éreztem, Max elengedte az egészet. Nem volt hátra 10 kör, közöttük pedig még ott volt 4 autó.

-Kérlek Max nyerjen.- kulcsoltam össze a kezeimet és behunytam a szemeimet. Körülöttem hatalmas volt az ordítás, amikor pedig felnéztem csodálkozva láttam, hogy sárga zászló van. Az összekulcsolt kezeimre pillantottam, majd az égre és újra éreztem a reményt. Latifi a falban, a safety car a pályán, Max és Lewis között viszont még mindig négy autó.

-Nem gondolják komolyan?- nyíltak tágra Christian szemei, mikor az FIA kihirdette, hogy a Max és Lewis közötti autók márpedig a helyükön maradnak, ami egyértelművé tette volna Lewis 8. világbajnoki győzelmét. Persze Christian nem hagyta ezt annyiban.

-Na elmegy mindenki a...- mondtam ki majdnem, mikor változott az itélet és Max mégis megelőzhette a lekörözött autókat.

-Én is így gondoltam.- rázta a fejét mellettem Jos is.

Az újraindítás előtt Lewis húzta Max agyát, amivel mindenki másét is, szinte úgy éreztem megbolondulok. Aztán Lewis elindult, de hála Max frisebb gumijainak meg is előzte a bátyámat. Ismét a fejemet fogtam, de már a boldogságtól, miközben már potyogtak a könnyeim. Abban a pillanatban hallottam a nézők között ülő hollandok örömkiáltását, amiből egy az enyém volt.

Hallani Max hangját mikor leinti a kockászászló, minden rosszat elmosott ebből az évből. Mindenki egymás nyakában volt, amíg én csak a kamerékat figyelve bőgtem, miközben a teljes testem remegett az adrenalintól.

-Megvan.- ölelt magához Jos, majd Max is a többiekhez hasonlóan sírásban tört ki. Amikor pedig megláttam, hogy Christian és Jos szemei is telis tele vanna könnyekkel, csak még inkább sírtam.

Láttam, hogy Lewis nem száll ki a kocsból, de jelen pillanatban nagyobb volt az örömöm, mint a szomorúság a szívemben.

-Húzd fel.- dobott hozzám Jos egy pulcsit amire rá volt nyomtatva, hogy "World Champion". Jos is egy ilyet viselt és ezzel mosolyt csaltak az arcomra, hogy már készültek.

-Nyertem- szaladt hozzám Max, én pedig egyszerűen szóhoz sem jutottam, hiszen körülöttünk mindenki ordított, de a szemeim szerintem mindent elmondtak. Apa Lewist ölelgette, viszont a Red Bull tagjai engem is folyamatosan ölelgettek, így esélyem sem volt odamenni.

A pódimon hallani a holland himnuszt csaknem annyira melengette meg a szívemet, mint amennyire a brit himnusz szokott, de az öröm után mindenáron szerettem volna a bátyámhoz is odajutni végre.

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now