Annak ellenére ami Lando és köztem történt nem beszéltünk róla, nem fogtuk meg egymás kezét, nem fordult elő többé és nem aludtunk egy ágyban.
Nem hazudtam mikor azt mondtam nem bántam meg, mert Lando tényleg tudja mit kell tennie ahhoz, hogy egy nő élvezze a szexet. De nem mondom, hogy nem volt bűntudatom. Pár hónappal ezelőtt hozzámentem Maxhez és nemhogy hűséges nem voltam, még a jóban- rosszban részét sem tartottam be az eskünek.
Tudom, hogy Max is megtette, sőt miatta van az egész, de attól nekem nem kellett volna megtennem.-Diana.- hallottam meg Christian hangját.
-Chris.- öleltem szorosan magamhoz ő pedig hasonlóan tett.
-Hiányzol nekünk.- szorított erősen.
-Ti is nekem.- toltam kicsit el, hogy a szemébe nézhessek. Christian olyan volt nekem mint egy apuka, és azzal, hogy elvesztettem Maxet, úgy éreztem az egész csapattal borult a barátságom.
-Kérdezhetek valamit?- kezdett lassan a paddock felé sétálni.
-Persze.- bólintottam.
-Melyikőtök csalta meg a másikat?- kérdezte kis hallgatás után.
-Miután szakítottunk vagy mielőtt?- kérdeztem vissza.
-Szóval te és Lando.- nézett rám meglepetten.
-Egyszer.- vágtam közbe.- Miután Max nagyon megbántott. Másodszor.
-Szóval Max kezdte.- bólintott.- Sajnálom, hogy nem hittem neked akkor, mikor elmondtad, hogy Kelly Maxre pályázik.
-Még én sem hittem el akkor teljesen.- nevettem egy kicsit.- De ne aggódj. Azóta a szerződést is felbontottam vele.
-Tényleg? Mikor? Valamelyik nap még éppen arról magyarázott, hogy megy fotózásra.- ráncolta a homlokát Christian.
-Ma.- válaszoltam.
-Hogy tudtad felbontani?- lepődött meg.
-Tanultam tőled pár dolgot.- mosolyogtam rá.- Elsősorban nem kötöttem egy évnél hosszabb szerződést senkivel, egy esetleges balhé miatt. Más kérdés ki olvassa el a teljes szerződést és ki nem.
-Büszke vagyok rád.- paskolta meg a hátamat.- Nem kedvelem.
-Ezt reméltem.- nevettem vele.
-Mit gondolsz ki nyer ma?- engedett maga elé.
-Amennyire Lewis gyűlöli most Maxet. Lewis.- nevettem.
-Nos. Én Maxnek szurkolok, de van igazság abban amit mondtál.- nevetett.- Később találkozunk.
-Rendben.- bólintottam, majd mégegyszer megöleltük egymást és két külön útra tértünk.
-Na csak megjöttél.- fogadott nagy szeretettel Zak. - Van egy fontos megbízatásom.
-Na s mi lenne az?- kérdeztem azonnal.
-Rád szeretnénk bízni a legújabb McLaren merchek tervezését.- jelentette ki azonnal.
-Oh. Micsoda megtiszteltetés.- mosolyogtam rá őszintén.
-Ez eléggé!- karolta át a nyakamat Lando.
-Megnézem gyorsan Daisy-t aztán jövök.- mosolyogtam rájuk.- Sok sikert.
-Menni fog.- ölelt magához szorosan, majd elment az autója felé.
A Mercedesnél szintén egyszerű volt a bejutásom, ahol Katherina a kezében tartotta az unokahúgomat, akinek a fején egy zajtompító volt.
-Hát itt az én kicsikém.- guggoltam le mellé.
YOU ARE READING
Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]
FanfictionDúl a háború a Hamilton testvérek között miután Lewis bemutatta a húgát, Diana-t, a sikeres Max Verstappennek. Az ifjú tehetség ráveszi a lányt, hogy tartson vele az összes nagydíjra, aminek Lewis egy cseppet sem örül, egy öt évvel ezelőtt történt e...