-Nem haragudhattok egymásra örökké.- sóhajtott nagyot a telefonban Nicola.
-Miért is ne? Ha ő a feleségét védheti én miért nem védhetem a férjemet.- sétáltam idegesen a folyosón.
-Legyél te az okosabb. Ő meg a szamár.- forgatta a szemét. Gyanítottam, hogy az egész család tud a vitánkról, nem csak én, hanem Lewis is panaszkodott.
-Ki nyert múlthéten?- kérdezte.
-Természetesen Max.- vágtam rá, mintha ez teljesen átlagos lenne.
-Na de ez jó hír. De gondolj bele, évekig senki nem tudta megelőzni Lewist, most meg hirtelen jött egy rivális, aki nem csak a húgát, de a címét is elrabolta.- magyarázta halál nyugodtan.
-Néha pofára esnek az emberek.- rántottam meg a vállam.
-És Max pofára is fog esni.- hallottam meg Kat hangját a hátam mögül. Egy pillanatra hátra fordultam majd figyelmen kívül hagyva tovább haladtam.
-Ez Katherina volt?- lepődött meg.
-Aha.- bólintottam.
-Mi lett vele?- kérdezte meglepődve.
-Fogalmam sincs.- ráztam a fejem.
-Mennem kell. De beszélj Lewissal kérlek.- kérlelt, majd elköszöntünk és leraktuk a telefont. A farzsebembe dugtam a telefont és megdörzsöltem az arcomat, majd nagyot sóhajtva megfordultam.
-Lewis.- siettem be a Mercedeshez.
-Semmi keresni valód itt.- kiabált Kat a garázs másik oldaláról, de ismét nem válaszoltam.
-Minden rendben?- lépett hozzám a másik oldalról a bátyám aki kissé szúrós szemekkel nézett a feleségére.
-Tudnánk beszélni?- kérdeztem kissé izgulva.
-Lew.- lépkedett felénk Kat.
-Kicsim. Kérlek. A húgom.- állította meg és a másik kezével jelezte, hogy menjünk ki.
-Hiányzik az unokahúgom.- néztem fel rá.- És persze a bátyám is.
-Mit akarsz mondani?- sétált mellettem lassan.
-Azt, hogy meg kell beszélnünk mindent.
-Szóval beismered, hogy Max vad a pályán?- kérdezte mire megtorpantam.
-Mi? Nem!- nyíltak tágra a szemeim.
-Akkor nincs miről beszélnünk?- rázta meg a fejét és megfordult.
-Csak nem tudod elfogadni, hogy valaki legyőz Lewis.- kiabáltam utána mire megállt.
-Tessék?- fordult vissza.
-Én elhiszem, hogy nehéz elfogadni, hogy már van vetélytársad, de ezt nem a versenyeken kéne kiélnetek. Max egy jó pilóta és akkor is ezt mondanám ha nem a férjem lenne. És jól figyelj Lewis Hamilton.- értem elé és a szemébe néztem.- Idén Max Verstappen lesz a világbajnok.- szűkítettem össze a szemeimet.
-Hiszem ha látom- suttogta majd faképnél hagyott. Ha így játszunk legyen. Én megpróbáltam. Innentől kezdve ha valaki békülni akar az nem én leszek.
Gyorsan írtam egy üzenetet a nővéremnek az imént történtekről, elmondtam, hogy én megpróbáltam, de nem rajtam múlik.
Max haragudott Lewisra és talán ez hajtotta leginkább arra, hogy nyerjen. A francia győzelem után tudtam, hogy ha rajta múlik a stájer nagydíjat is megfogja nyerni. Már pedig a kocsi jó volt, Max magabiztos a csapat pedig mögötte állt és támogatta.
-Diana.- lépkedett Anna hozzám. A futam már elkezdődött, de valahogy nem tudtam nézni. Ezúttal Nathannal voltam, hogy elterelje a figyelmem. Te jó ég. A hülye viták miatt Nathan és Daisy még csak nem is találkoztak.-Minden rendben?
-Fogjuk rá.- mosolyogtam rá.- Félek, hogy Lewis és Max rivalizálása ki fog ütközni a futamok közben is.
-Azért egyikük sem hülye.- ült le mellém.
-Ugyan már. Ismered őket.- mosolyodtam el kicsit. A makacsság csúcsát verdesték.
-Na most hálás vagyok, hogy senki nem versenyzik a családomban.- kezdett játszani Nathannal.
-Ebbe nőttem fel.- mosolyogtam rá.- De sose gondoltam, hogy ilyen nehéz lesz.
-Mindig vannak nehézségek.- mosolygott vissza.- Mindenki életében.
-Tudom.- bólintottam és a tv képernyőjére pillantottam. Max fölényesen vezette a stájer nagydíjat.-Tervezed már az esküvőt?
-Ühüm. Viszont a ruhát otthon szeretném nézni.- pillantott rám és a szemeiből már láttam a kérdést.- Eljössz velem?
-Persze.- lettem boldog egy pillanatra.
-Jaj de jó.- annyira várom már sóhajtott nagyot.- Illetve lenne még egy kérdésem.
-Na és mi?- dőltem hátra a kanapén és felé fordultam.
-Ugye tudod, hogy két nővérem van.- vázolta én pedig csak bólintottam.- És hatalmas sértődés lenne ha egyiküket választanám tanúnak, így azt szeretném kérdezni, hogy lennél a tanúm?
-Anna.- könnyezett be a szemem.- Hát persze.
Egymás nyakába borulva örültünk, majd Anna segített elterelni a figyelmem az elmúlt hetekről, amiért rettentően hálás voltam.
-És Max Verstappen nyeri a stájer nagydíjat.- ordította Anna én pedig őrült nevetésben törtem ki.
-És ezzel tovább halad a világbajnoki cím felé.- pattantam a barátnőm mellé és együtt örültünk.
A boldogságunkat a telefonjának csörgése zavarta meg, hiszen annak ellenére, hogy Pierre korábban kiesett, csak most kezdte keresni a barátnőjét, de ez egyáltalán nem váltott ki sértődést Annából.
-Mennem kell.- mosolygott vissza rám.
-Én is megkeresem Maxet.- emeltem fel Nathant és Anna után sétáltam, kicsit még beszélgettünk majd elváltak az útjaink és kicsit visszahúzódva vártuk Maxet.
Nathan remek kisbaba volt. Folyamatosan féltem tőle, hogy a hangtompító zavarni fogja és ha nem viseli akkor pedig félni fog a zajoktól, de mindig csak teljes mosolygással ujjongott hasonlóan a körülötte lévőkhöz.
-Csalás nélkül nem lehet nyerni.- lépett mellém Katherina.
-Szóval azt akarod mondani Lewis összes győzelme csalásra alapozott.- fordultam azonnal felé és beléfagyott a szó.
-Én nem..- kezdett volna védekezni.
-Te? Te mit nem? Fogd fel Kat, hogy Max is ugyanúgy győzhet mint a bátyám és nem kell hozzá csalnia.- rivalltam rá és faképnél hagytam. Láttam rajta, hogy köpni- nyelni nem tud, de örültem neki, hogy végre ezt a pillanatot is megéltem. Az elmúlt hetekben már nehezen tudtam fékezni az indulataimat és már a lány puszta jelenlététől is ideges lettem. Nem voltam benne biztos, ha Nathan nem lett volna velem, nem megyek most neki.
-Ez meg mi volt?- lépett mellém Anna és Pierre. Visszapillantottam Katre aki még mindig minket nézett, majd a barátaim felé fordultam.
-Valami nincs rendbe Katherinával.- ráztam a fejem és Anna azonnal összerakott mindent.
-Max és Lewis miattatok haragszanak egymásra igaz? Nem is a világbajnokság miatt.- szűkült össze a szeme én pedig egy aprót bólintottam.
-Max fiatal és tehetséges ezt látnia kell annak is aki Lewisnak szurkol.- rántotta meg a vállát Pierre, én pedig bólintottam és elmeséltem mi is történt mióta újra indult a forma-1 ebben az évben.
-Esküszöm megverem.- dobbantott Anna idegesen, mire Pierre csak megsimította a karját, hogy lenyugtassa. Anna képes lett volna rá és ezzel mindannyian tisztában is voltunk. - Bassza meg.
Pierre és én is értetlenül néztünk egymásra, hiszen fogalmunk se volt róla mit jelent az Anna által magyarul kimondott "bassza meg" kifejezés. Anna csak egy legyintéssel hagyta a dolgot és jelezte, hogy inkább ünnepeljük meg Maxet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]
Hayran KurguDúl a háború a Hamilton testvérek között miután Lewis bemutatta a húgát, Diana-t, a sikeres Max Verstappennek. Az ifjú tehetség ráveszi a lányt, hogy tartson vele az összes nagydíjra, aminek Lewis egy cseppet sem örül, egy öt évvel ezelőtt történt e...