2. 6.

1.4K 48 3
                                    

-Szóval Esteban mutatta a képeket?- kérdezte Katherina az ölében Daisy-t ringatva.

-Igen!- bólintottam és belekortyoltam a boromba.

-És ezzel egy hetet vártál, hogy elmondd?- kérdezte kissé idegesen.

-Ne haragudj. De ha eddig beszéltem róla akkor mindig sírhatnékom volt.- ráztam meg a fejem. A szemeim még most is megteltek könnyel, de már tudtam, hogyan is tartsam vissza.

-És azóta próbált beszélni veled?- érdeklődött.

-Igen. Minden nap. Ha kint vagyunk a pályán akkor keres, de általában bemenekülök valamelyik fiú öltözőjébe és oda már nem követ.- rántottam meg a vállam.

-És az a lány? Kourtney? Mi van vele?- kérdezte.

-Kelly. És nem tudom. Mivel nagy ívben kerülöm, ezért fogalmam sincs.- tártam szét a karom.

-És nem is akarod meghallgatni mit mond?- jött azonnal a következő kérdés.

-Nem! Megtette. És a képeken nem úgy látszik mintha annyira kényszerítve lenne rá.- válaszoltam, majd csippant a telefonom.

-Azért beszélj vele.- mosolygott rám bíztatóan.- A férjed.

-Mennem kell.- pattantam fel.- Landoval vacsorázni megyünk.

-Lando?- húzta fel a szemöldökét.

-Nehogy még a végén Max-et kezd védeni.- mordultam rá, majd köszönés nélkül átmentem a Landoval közös szobánkba.

**

-Mehetünk?- kérdezte Lando ahogy a szobába beléptem.

-Aha, csak áthúzom a felsőm.- bólintottam, majd kikaptam a bőröndből egy felsőt és a fürdőszobába húzódva átcseréltem.

Mint kiderült Landonak egész évre elszúrták a szobafoglalását így mindenhol egy két személyes szobát kapott, így a következőkben vele tartok.

-Mehetünk.- léptem ki és Landora pillantottam aki a telefonján játszott valamit.

-Király.- pattant fel. Ahogy kiléptünk megláttam Maxet Kellyvel a liftbe beszállni.

-Vissza.- löktem vissza a szobába.

-Mi van?- lepődött meg.

-Max éppen beszállt a liftbe Kellyvel.- válaszoltam és kissé könnyes lett a szemem.

-Öltözz át valami csinosba.- adta ki az utasítást és lekapta a pólóját. Kikapott egy fekete nadrágot és egy fehér inget a bőröndjéből és öltözködni kezdett. Nem tudtam mi a terve, de azt igen, hogy hallgatok rá. Felhúztam egy csodálatos ruhát, mellé egy alacsonyabb magassarkút, hogy Lando ne legyen olyan alacsony mellettem és megigazítottam a hajamat meg a sminkem.

-Hova megyünk?- kérdeztem miközben Lando a kezemet fogva húzott a lift felé.

-Ahova Max és Kelly. Megmutatjuk neki, hogy rajtad semmi sem foghat ki és te boldog vagy!- jelentette ki, majd megnyomta a liftben a gombot ami a garázsba vitt.

-Biztos jó ötlet ez?- ültem be a kocsiba.

-Majd meglátjuk.- rántotta meg a vállát.

-Honnan tudod hol vannak?- kérdeztem értetlenül az utat figyelve.

-Mert minden pilótát meghívtak ma estére oda. Csak nem mindenki megy el, ahogy én sem terveztem.- állt meg egy piros lámpánál.

-Kellyt viszi kísérőnk?- szomorodtam el ismét.

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora