-Kell egy wc.- szaladtam a folyosón. Éppen csak megérkeztünk a török pályára.
-Jobbra.- kiáltott utánam Max, én pedig az említett irányba siettem. Max a kezében fogva a babahordozót lassan jött utánam, de a wc-be már nem követett.
-Di. Minden rendben?- kopogott az ajtón Nadi.
-Öhm. Igen. Persze.- kiabáltam ki.
-Elrontottad a gyomrod?- kérdezte mikor kiléptem az ajtón.
-Minden bizonnyal.- bólintottam, majd megláttam a kezében a papír poharat.- Kávé?
-Aha. Egy kortyot?- nyújtotta felém.
-Nem köszi.- toltam el, majd vissza szaladtam a wcre egy újabb adagot kiadva magamból.
-Mindent kihánytál. Innod kell valamit ki ne száradj.- rázta a fejét. A wc-t támasztva bólintottam, majd egy gyors fogmosás után hallgattam is a barátnőmre és gyorsan lehúztam egy fél liter vizet.
Nem sokkal később már kicsit jobban érezve magam sétáltunk a paddockban nevetgélve.
-Jajj annyira éhes vagyok.- mordult egyet a gyomrom. Megsimítottam a hasam és ezzel Nadia azonnal értette a célzásom.
-Paddock club?- mutatott az emeletre. Valamilyen okból kifolyólag a csajok és én imádtunk itt enni és most is ott találtuk Charlotteot és Annát is.
-Szóval. Nagy hírem van.- rakott a szájába Anna egy adag palacsintát.
-Hallgatunk.- kapta fel mindenki a fejét.
-Pierre és én.- vette halkabbra a hangját.- Úgy döntöttünk bele kezdünk a baba projektbe.
-Hogy mi?- lepődtünk meg mindannyian.
-Ez remek hír.- simítottam meg a mellettem ülő lány karját.
-Annyira örülök.- mosolygott Charlotte is.
-De szeretnék már én is.- ábrándozott Nadi is.
-Mi tart vissza?- ráncoltuk a szemöldökünket.
-Hogy csak 22 évesek leszünk?- nevette el magát.
-Oh igen. Mindig elfelejtem, hogy mennyivel fiatalabb vagy.- nevettem el magam.
-Hé. Én is annyi idős vagyok.- nevetett Charlotte.
-Basszus de öreg vagyok.- ráztam a fejem.
-Még nem vagy 30.- nevettek.
-Már csak 3 év.- tettettem sírást.
-Az még rengeteg idő.- nevettek.
-Bocsi.- lépett mellénk két lány.
-Sziasztok.- mosolygott rájuk elsőként Nadia, majd Charlotte is. Ők voltak mindannyiunk közül a legszociálisabbak, nekem a hangulatomtól függött, Anna pedig ahogyan ő mondta mindig "utálom az embereket". Persze a rajongókkal kedves volt, de mégis nagyon tudták zavarni.
-Csinálhatunk egy képet?- kérdezte, mi pedig kedvesen bólintva igent mondtunk. Mind a kettővel csináltunk képeket.
-Szép a pulcsid.- mutatott egyikük a szürke, bő pulcsimra.
-Köszi.- mosolyogtam rá és miután elmentek újra nekiálltam enni.
-Elég sokat eszel.- ráncolta a homlokát Charlotte.
-Egy órája hányt ki mindent. Olyan üres lehet a gyomra mint egy fekete lyuk.- válaszolt Nadia helyettem, hiszen nekem szinte minden pillanatban tele volt a szám.
YOU ARE READING
Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]
FanfictionDúl a háború a Hamilton testvérek között miután Lewis bemutatta a húgát, Diana-t, a sikeres Max Verstappennek. Az ifjú tehetség ráveszi a lányt, hogy tartson vele az összes nagydíjra, aminek Lewis egy cseppet sem örül, egy öt évvel ezelőtt történt e...