2. 19.

1.4K 61 0
                                    

Mindig is imádtam utazni. Alapból az egész a munkámmal járt, így kötelező is volt. Minden ország kultúrájába bele tekinthettem egy kicsit, kipróbálhattam. De minden közül a legjobb érzés az volt, mikor hazatérhettem.
Az az érzés, hogy most pedig nem egy üres házba érkeztem egyedül, hanem egy belakott, otthonos lakásba Maxel, még jobban felvidított.

-Mikor szeretnéd berendezni a baba szobát?- kérdezte a kanapén elfeküdve.

-Nem akarom túl korán.- ráztam a fejem.

-De?- várta a választ, hiszen ismert már.

-De még a következő szezon előtt.- bólintottam.- Nem akarok egyedül mindent kiválasztani, hiszen a MI kisbabánk lesz. Együtt veled szeretnék dönteni mindenről.

-Akkor szépen lassan neki kezdünk jó?- érdeklődött. Tisztában voltam, hogy ez a három hónap sem csak pihenésből fog állni, hiszen nem véletlen száguldó cirkusz a neve, sosem állnak meg.

-Rendben.- bólintottam és tovább bújtam a kezemben tartott Cosmopolitant.

-Mikor tudjuk meg a baba nemét?- tette fel a kérdést.

-Ha minden jól megy akkor már a 16. héten.- mosolyogtam rá.

-És az mikor van?- jött a következő kérdés, mire elnevettem magam.

-Holnap.- bólintottam.

-Holnap pont van orvoshoz időpont nem?- csillant fel a szeme.

-Igen. De nem 100%, hogy meg is mutatja magát.- álltam fel és átültem Max oldalára.- Csak.

-Csak?- húzott az ölébe.

-Szeretnék egy baba váró partyt.- csillant fel ezúttal az én szemem.

-Az mit rejt?- ráncolta a szemöldökét.

-Azt, hogy az orvos leírja a papírra, hogy fiú vagy lány, aztán mi odaadjuk egy embernek, majd egy nagy partyn, sok ember előtt kiderül.- tapsikoltam mint egy öt éves.

-Oké. Benne vagyok.- adta be gyorsan a derekát.

-Hurrá.- pattantam fel amilyen gyorsan csak tudtam.

-És ki lesz az a bizonyos személy?- tette fel a kérdést.

-Katre vagy Victoriára gondoltam.- rántottam meg a vállam, majd megcsörrent Max telefonja.

-Ez Vic.- mutatta fel a telefonját.

-Ez egy égi jel.- mosolyodtam el, majd Max felvette a telefonját és kihangosította.

-Max.- nyögött nagyot a telefonba Vic, mire mindkettőnk arcára azonnal kiült az ijedtség.

-Vic jól vagy?- pattant fel azonnal és a kocsi kulcsa után kapott a kis asztalra.

-Én is megyek.- indultam el utána.

-Elfolyt a magzatvíz.- szólalt meg ismét Vic.- Tom nincs itthon.

-Indulunk!- jelentette ki Max.- Ne tedd le jó?

-Vic. Vegyél mély levegőt.- kaptam ki Max kezéből a telefont, aki már indította is az autót. Hallottam ahogy a sógornőm az utasításomat követve mély levegővételbe kezd.

-Mindjárt ott vagyunk!- jelentette ki Max és igaza volt. Amúgy is pár utcára laktunk egymástól, így kocsival mindössze pár perc volt.

Rohantunk az emeletre és Max alig bírta kivárni, hogy a lift megérkezzen, de a lakás elég magasan volt ahhoz, hogy tudja, a lifttel gyorsabban felér.

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now