-Mi a fene van Landoval?- mérgelődött Nadia, miközben én már a lelkemet is kisírtam arra várva, Lewis nehogy megelőzze Maxet.
-Mióta vagy te ilyen érzelmes?- kérdezte Anna.
-Mióta Nat megszületett.- legyintettem és tovább figyeltem a pályát. Kat nem messze tőlem pedig pont az ellenkezőjét várta, ami csak másodperceken múlt. Azt vártuk mikor hibázik a másik, hiszen egy hiba pont elég volt valakinek a győzelméhez.
-Igeeen.- emeltem a magasba a kezeim mikor a kockás zászló leintette elsőként Maxet.
-Valami nem oké.- rázta a fejét Nadi, még mindig Lando teljesítményén kiakadva. 8. lett, ami bár tényleg nem volt a legjobb, mindenkivel előfordult. Nem foglalkozva senkivel, leszaladtam, hogy ott lehessek az ünneplés során és végig nézhessem ahogyan megkapják a kupákat, lejátszák a himnuszokat és egymás arcába locsolják a méreg drága pezsgőket.
Toporogva álltam és vártam Max érkezését, ami most hihetetlenül hosszú időnek tűnt.
-Gratulálok.- csókoltam meg Maxet mikor kilépett, ő átkarolta a derekam és így haladtunk a parkoló felé, miközben a nap eseményeit elemeztük.
-Mi a fene bajod van?- tárta szét a karjait Nadia a parkoló közepén álló narancssárga McLaren mellett.
-Csak legyél őszinte.- vágta vissza Lando teljesen kiborulva.
-De ha nem mondod el mivel kapcsolatban akkor nem tudok.- könnyezett meg Nadi és szemei könyörögtek, hogy megtudja mi a baj.
-Srácok.- lépett melléjük Charlotte.- Ne itt.
Suttogva jelezte, hogy itt még lehetnek kamerák és rajongók is.-De tudni akarom.- rázta a fejét Lando idegesen. Ekkor már minden érintett lány a párjaikkal közelebb jöttek.
-Ezt találtam.- vett ki a zsebéből Lando egy terhességi tesztet.
-Lando.- szólaltam meg.
-Ne most Di.- intett le a kezével.
-Az enyém negatív lett.- szólalt meg hirtelen Anna.
-Micsoda?- kérdezte Charlotte, hiszen mindannyian az előző körökben kieső Pierre összpontosítottunk.
-A teszt.- mutatott Lando kezében tartott tárgyra.
-Az enyém is.- sírta el magát Nadia.- Nem vagyok terhes Lando. De ha így reagálsz rá talán jobb is.
-Ne érts félre.- lépett mellé Lando azonnal és megölelte.- Szeretlek és örülnék, csak azt hittem eltitkolod.
-Én is szeretlek.- adott neki egy puszit a lány.
-Van pozitív teszt?- lepődött meg Pierre is.
-Egy Petráé.- közölte be Anna.- Tegnap este kiderült. Ezért is nincsenek itt. A férje szerette volna ha kivizsgálják minden rendben van- e a babával az utóbbi hetekben való ivás miatt.
Nem mondom, hogy nem lepődtünk meg, hiszen minden véletlennek indult, és minden bizonnyal Petra és Mike babája aznap fogant mikor összeházasodtak.
-De még egy akkor is van.- bólintott Lando a választ várva. Abban a pillanatban pedig elszabadult a pokol. Minden fiú a barátnőjétől szerette volna tudni az igazat és, hogy kié a megmaradt egy pozitív teszt. Az egyetlen kivétel ez alól Max és én voltunk, akik csendben álltunk a többiekkel figyelve.
-Hé!- ordította el magát az előbb említett személy, mire a többiek lassan, de elcsendesültek és érdeklődve figyelték mit is akar.
-Mi az?- tárta szét a karját Lewis idegesen. A bátyám kérdésére azonban már én válaszoltam egy kézmozdulattal. A bő ruhámra helyeztem a kezem, amire egész nap gondosan figyeltem nehogy bármit is mutasson, majd szépen lesimítottam a hasamon, hogy látni engedje a már gömbölyödő pocakom. Max eközben egyik kezét zsebre dugta, a másikkal pedig a derekamat simogatta, az arcán pedig az elengedhetetlen büszke mosoly, amit már annyira várt, hogy megmutathasson. Felnéztem rá, majd a többiek sorban felragyogó arcát kezdtem vizslatni, természetesen hasonló mosollyal mint Max.
YOU ARE READING
Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]
FanfictionDúl a háború a Hamilton testvérek között miután Lewis bemutatta a húgát, Diana-t, a sikeres Max Verstappennek. Az ifjú tehetség ráveszi a lányt, hogy tartson vele az összes nagydíjra, aminek Lewis egy cseppet sem örül, egy öt évvel ezelőtt történt e...