Hallottam ahogy becsukódik az ajtó, de nem moccantam. Ez volt a harmadik alkalom, hogy Max és én egy ágyban kötöttünk ki, de ő ismét lelépett.
Annak ellenére, hogy a legelső alkalommal bántott a dolog, a harmadik alkalomnál már nyugodtan aludtam el.-Diana. Nyisd ki az ajtót!- dörömbölt az ajtómon Lando.
-Jövök már.- kaptam magamra egy köntöst, hiszen anyaszült meztelenül mégsem nyithattam neki ajtót.
-Na végre.- robogott el mellettem.
-Minden rendben?- fordultam utána és becsuktam az ajtót.
-Christina az agyamra megy. Folyamatosan üzeneteket és képeket küldözget ahogy Pierrel van.- tűrt idegesen a hajába.
-Kedveled?- lepődtem meg.
-Jézusom dehogy! Pont ez az. Le kell ráznom sürgősen.- ült le az ágyamra.
-Akkor miért nem tiltod le?- értetlenkedtem.
-Mert nem lehet. Ha letiltom zaklatni kezd, új és újabb telefonszámokról.- könyökölt a térdére.
-Mond el Pierrnek a dolgot. Biztos zavarni fogja, hogy a randi partnere egy másik férfiba szerelmes.- rántottam meg a vállam.- Különben is, Christina azt mondta néha te hívod meg.
-Dehogy hívom. Valahogy rávette a csapatfőnökömet, hogy állítson ki a nevére egy kis kártyát.- forgatta a szemét idegesen.
-Akkor ideje elmondanod Pierrenek, és a csapatfőnöködnek meg azt, hogy ne hívja meg.- tártam szét a karom.
-Megpróbálom, de ha nem működik, akkor valami új ötlettel kell előállnod.- pattant fel és távozott.
Miután felöltöztem, megreggeliztem és elfoglaltam a helyemet az ágyon, végre belekezdettem a munkába. Mióta Andreas nem zaklat, Lewis és Kat is boldog, azóta úgy érzem minden teljesen rendben van, és végre teljesen a munkámra koncentrálhatok. Nagyon régen volt ilyen, de szinte az egész napot a munkára koncentrálva tudtam tölteni, egészen addig amíg kopogást nem hallottam.
-Max?- néztem felhúzott szemöldökkel az előttem öltönyben álló fiúra.- Te meg hova készülsz?
-Elviszem a legjobb barátomat vacsorázni.- sétált beljebb.
-Miért?- értetlenkedtem.
-Azért mert holnap lelép és egy hétig nem látom.- mosolygott rám.
-Max. Nem kell elvinned sehova.- nevettem.
-De de. Úgyhogy húzz valami csinos ruhát és indulhatunk.- tapsolt kettőt.
-Igenis értettem.- nevettem, majd egy kis sminket felraktam, kivettem az egyetlen csinos ruhámat és felhúztam egy magas sarkút.
-Csodálatos vagy.- állt Max velem szemben.
-Köszönöm.- pirultam el.- Indulhatunk.
A hotel udvarán keresztül készültünk távozni, ahol viszont a pilóták nagy része éppen a vacsoráján fogyasztotta.
-Hát ti?- kiabált oda Lando.
-Elmegyünk vacsizni.- karolt át Max.
-Mondtam én, hogy Mrs. Verstappen leszel.- nevetett Mick, mindenki más pedig hasonlóan hozzá halk nevetésbe kezdett, ahogy én is, miközben Max egy puszit adott a fejemre.
-Na menjetek gerlicék.- hessegetett minket Lewis.
-Küldök egy képet.- szólt még utánam Kat.
-Jó.- szóltam vissza, majd Max irányításával az autóhoz siettünk.
Az autóban csendben hallgattuk a kellemes zenét, és csak élveztem a Max-el töltött időt.
-Hiányozni fogsz.- fordult hirtelen felém.
-Te is nekem.- mosolyogtam rá, és amennyire bírtam áthajoltam az ő ülésére és egy puszit nyomtam az arcára.- De amint végeztem utazom is Ausztriába.
-Ajánlom is.- nevetett, de úgy éreztem nem őszinte. A telefonom képernyőjén Kat neve villant fel és, hogy képet küldött. A képet megpillantva Max-re néztem, aki az utat figyelte. Apró mosoly jelent meg az arcomon és hirtelen ötlettől vezérelve az ujjaim az Instagram felé kanyarodtak. Annyi szó ki tudta volna fejezni, amit éreztem abban a pillanatban, hogy nem fért volna ki leírni, így egyszerűbb utat választottam a képleírásnak.
lewishamilton, katherinaparker és további 6 284 818 személy kedvelte.
dianahamilton: ❤️
Max- et szándékosan nem jelöltem meg. Azt akartam, hogy majd egyszer szembe találkozzon vele, de az ne szándékos legyen.
Az étterem a tenger partján volt, csodálatos kilátással, kevés emberrel. Max pontosan tudta, hogy nem szeretem a nyilvánosság előtt tölteni a hétköznapi programjaimat.
Mindketten leadtuk a rendelésünket, majd beszélgettünk, addig amíg Max rá nem nézett a telefonjára és el nem mosolyodott.-Milyen aranyos kép.
-Ugye. Szerintem is.- mosolyogtam rá.
-Táncolunk?- mutatott a tánctérrel én pedig egy aprót bólintottam.
Egymás kezét fogva a parkettre sétáltunk, ahol hozzánk hasonlóan több pár is dülöngélt. Nem beszéltünk, csak élveztük egymás társaságát.***
-Nem hiszem el, hogy még nem vagytok együtt.- dobbantott mellettem állva Kendall.
-Csak barátok vagyunk.- sóhajtottam nagyot, hiszen az utolsó együtt töltött esténken is így nevezett. Ennek ellenére az este a már szokásos forgatókönyv szerint zajlott. Lift, ágy, hajnalban távozás.
-Hiszi a piszi.- jelent meg Gigi is a hátam mögött.- A képek nem erről árulkodnak.
-Hanem miről?- nevettem el magam.
-Arról, hogy odáig vagytok egymásért.- válaszolta Kendall.
-A húgod mikor jön?- kérdeztem a témát terelve.
-Éppen most.- pillantott az ajtó felé.
-Kylie.- szaladtam a lány felé, aki széttárt kezekkel várt, majd szorosan megölelt.- hát ki ez az édes kislány.
Stormi csak mosolygott. Hihetetlen gyönyörű kislány, annak ellenére, hogy mindössze másfél éves.
-Lányok 10 perc és kezdünk.- magyarázta az egyik rendező.
-Izgulok.- lépett mellénk Barbi egy csodaszép Valentino összeállítást viselt.
-Jók lesztek csajok.- mosolygott Kylie.
-Hajrá lányok!- mosolyogtam rájuk magabiztosan. Eszembe jutott, hogy Max múltkor a sorok között ült, habár tudtam, hogy most nem lesz itt, hiszen éppen szabadedzése van. De a tudat erőt adott.
-5 perc!- kiabálta el magát újra a csajszi.
Magabiztosan sétáltam végig a kifutón, a gondolataimmal végig arra koncentrálva, hogy ne essek el, amit sikeresen végre is hajtottam.
-És most ideje megünnepelnünk egy csodálatos bulizással.- csapta össze a kezét Bella.
-Indulás.- nevettem el magam, majd mindannyian elkészültünk, hogy a buliba mehessünk.
YOU ARE READING
Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]
FanfictionDúl a háború a Hamilton testvérek között miután Lewis bemutatta a húgát, Diana-t, a sikeres Max Verstappennek. Az ifjú tehetség ráveszi a lányt, hogy tartson vele az összes nagydíjra, aminek Lewis egy cseppet sem örül, egy öt évvel ezelőtt történt e...