8.

1.7K 71 0
                                    

-Diana Hamilton.- hallottam meg a barátnőm ideges hangját.

-Katherina. Te mit keresel Barcelonában?- lepődtem meg. Éppen egy kollekción dolgoztam a lelátón, miközben vártam, hogy a srácok befejezzék a szabadedzést.

-Hányszor hívtalak?- huppant le mellém.

-Ne haragudj mindig valami közbejött.- csuktam le a laptopom.- De most itt vagyok figyelek.

-Terhes vagyok.- csapott a közepébe.

-De hát te és Arion.- lepődtem meg.

-Nem ő az apa.- vágott közbe.- Éppen ezt szerettem volna elmondani.

-Figyelek bocsánat.- túrtam a hajamba és csak Kat-re koncentráltam.

-Három hónappal ezelőtt, egyszer összejöttem valakivel egy éjszakára. De ez az ember most nem fogadja el, hogy a gyerek az övé.- könnyezett be.

-Kat ismerem ezt az embert?- ráncoltam a homlokom, hiszen ismertem már ennyire a barátnőmet.

-Kérlek ne haragudj.- sírta el magát.

-Kat! Ki az?- kérdeztem kissé idegesen.

-A bátyád.- nézett fel rám.

-A bátyám letagadja a gyerekét?- gurultam ismét dühbe és rohanni kezdtem le a lelátóról.

-Diana. Ne!- szaladt utánam Katherina, de ekkor én már a folyosón jártam.

-Lewis Hamilton.- ordítottam el magam és közben a szememmel kerestem a Mercedes logóját.

-Di minden rendben?- jelent meg a Red Bullnál Pierre, majd minden ajtónál tolongtak az emberek. Versenyzőkkel és szerelőkkel volt tele a folyosó és kíváncsian figyelték az eseményeket.

-Mi van?- lépett ki a bátyám elém.

-Mond hogy lehet, hogy gyereket csinálsz és aztán letagadod?- ordítottam és mindenhol teljes csend uralkodott.

-Az a gyerek nem az enyém.- forgatta a szemét.- Katherina egy.

-Egy mi?- állt kicsit távolabb Kat könnyes szemekkel.

-Katherina.- akadt meg egy pillanatra Lewis.

-Ideje lenne felnőnöd Lew. És felelősséget vállalnod a tetteidért.- mutogattam ujjal.

-Ne mond meg nekem mit csináljak.- kapta el az ujjamat.

-Én ne mondjam meg te mit csinálj? Rendben! Akkor te se nekem.- kezdtem hátrálni.

-Meg ne próbáld Diana.- indult meg felém.

-Ha nem mondhatod meg mit csináljak, akkor te se nekem.- tártam szét a karom, majd Max kezéből kikapva a bukósisakot az autójába pattantam.

-Diana- hallottam Max kétségbeesett hangját.

-Diana ne!.- ordította Lewis, de ekkor már elindultam. Tudtam mennyire felelőtlen, hogy csak sima hétköznapi ruhában, évek óta nem vezetés után beültem az autóba, de elegem lett Lewis viselkedéséből. A gondolataimból a hátam mögött felbúgó motor robbantott ki. Ekkor vettem észre magam mellett Lewis fekete Mercedesét. A lábam még jobban a gázra nyomtam és ott hagytam a bátyámat. A testemben szétáradt az adrenalin én olyan sebességgel vezettem, amivel nagyon régóta nem.

Miután kidühöngtem magam, visszatértem a box utcába ahol lekaptam a bukósisakot, mert úgy éreztem túlságosan melegem van.

-Diana.- kapta el a derekamat Max és szorosan magához húzott. -Megijesztettél.

-Ez oltári volt. Diana te majdnem megdöntötted Max leggyorsabb körének csúcsát.- nevetett Chris.

-Diana.- szaladt felém Lewis, ezért Max elengedett, Lewis azonban a karjai közé zárt.- Ne csinálj ilyet mégegyszer. Kérlek. Ha mégegyszer megtörténne.

-Lewis kérlek.- utaltam arra, hogy körülöttünk rengetegen állnak, és nem áll szándékomban mindenkivel megosztani a történetem.

-Menjünk valami nyugodt helyre jó?- nézett rám, majd oldalra az ajtóban álldogáló Kat-re.

-Jó!- léptem egyet hátrébb és belekaroltam Max-be.- Fürödjetek le és mehetünk.

Lewis egy pillanatra végignézett kettőnkön, de én úgy éreztem Max-nek is ott a helye. A bátyám, mint aki felfogta és elfogadta a dolgot bólintott, majd vissza sietett a saját csapatához.

-Ígérd meg, hogy többé nem teszel ilyet!- simította meg a hajamat a mellettem álló holland.

-Nem ígérhetek olyat, amit nem tartanék be.- fordultam felé. Az imént történt eset után azt éreztem, hogy ezt folytatni akarom, időnként menni egy pár kört. Max bólintott és elsietett, hogy ő is elkészülhessen, Chris pedig tovább magyarázta milyen király dolog volt amit csináltam.

A hotel éttermének egyik hátsó zugában ültünk és csend uralkodott mindannyiunkon.

-Valaki elmesélné, hogyan is lehet, hogy nagynéni leszek.- kortyoltam bele az előttem lévő pohárba. Kat és Lewis kínosan egymásra néztek, majd rám.

-Biztos vagy benne, hogy az enyém?- fordult felé Lew.

-Mikor először nem jött meg már Arionnal voltam. Örültem, hiszen gondoltam végre anya lehetek. Aztán elmentem orvoshoz, aki elmondta, hogy a baba idősebb, mint ahogy megismertem Arion-t.- sóhajtott nagyot Kat.- Előtted pedig nem volt senki Lewis.

-Ez az az este igaz?- kortyolt nagyot a sörébe Lewis.

-Nem túl sok másik este volt.- forgatta a szemét Katherina.

-Melyik este?- lettem kissé izgatott.

-Aznap mikor te bulizni mentél és találkoztál Andreassal.- jelent meg egy halvány mosoly Lewis arcán.

-Legalább valami jó dolog is történt aznap este.- dőltem hátra már kevésbé jó hangulatban.

-Elmondtad már neki, hogy nem akarsz tőle semmit?- szólt közbe Max.

-Úgy tudja, hogy te meg én randizunk, de azt mondta nem fogja feladni és küzdeni fog értem.- válaszoltam a mellettem ülő srácnak.

-Ti nem randiztok?- akadt fent a problémán a bátyám. Max és én egymásra néztünk, majd a bátyámra.

-Nem!- válaszoltuk egyszerre, és egy pillanatra úgy éreztem valami összenyomja a tüdőm. A poharam után nyúltam és lehúztam a maradék vizet.

-Hm. Én végig azt hittem.- rántotta meg a vállát Lewis, majd a legjobb barátnőm felé fordult.- És mi van veled és Arionnal?

-Mikor megtudta, hogy terhes vagyok és nem tőle, akkor azt mondta felneveli bárkié is legyen.- mosolygott Kat.- De tudom milyen apa nélkül felnőni, és bár ő ott lett volna egy példának. De én azt akartam, hogy az igazi apja nevelje fel. Így úgy döntöttünk szünetet tartunk.

-Akkor.. próbáljuk meg együtt?- kérdezte Lewis kicsit aggódva.

-Amennyiben benne vagy, ezt így szeretném. Ha nem működik a kapcsolatunk akkor elfogadom és megegyezünk a gyerektartásban, ha viszont igen, akkor a gyerekünk egy rendes családba születik.- vázolta a terveit Katherina.

-Legyen. De nekem is van néhány feltételem.- húzta ki magát Lewis.

-Hallgatlak.- bólintott Kat.

-Ameddig az orvos engedi mindenhova velem tartasz. Azt szeretném ha minden tökéletes lenne neked és a babának, vigyázni szeretnék rátok.- enyhült meg Lewis.

-Rendben.- bólintott Kat, majd a kezét nyújtotta amit Lewis megrázott.

-Na és mikorra vagy kiírva?- kérdezte Max izgatottan.

-A gondolataimban olvasol Verstappen.- nevettem el magam, majd én is kíváncsian pillantottam a barátnőmre.

-November 18.- válaszolta mosolyogva.

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now