-Kicsim.- simogatta az arcomat Andreas.
-Ne érj hozzám.- löktem el a kezét.- Hol van Max?- ültem fel azonnal.
-Nem engedtem be hozzád. Két testőr őrzi az ajtót.- magyarázta mézes- mázos hangon.
-Mi van? - értetlenkedtem.- Andreas nem megyek hozzád feleségül.
-Na húzzál ki innen de nagyon gyorsan.- rontott be a szobába Lewis.
-Áh. A kedves sógor.- mosolygott gúnyosan Andreas.
-Kelj fel. Megyünk.- utasított Lewis.
-Nem viheted sehova.- állt elé Andreas.
-A húgom. És szabad ember. Így azt csinál amit csak akar.- kipattantam az ágyból és Andreast kikerülve kiszaladtam a szobából, Lewis pedig követett.
A hallban mindenki engem figyelt, de a legkevésbé sem érdekelt. A bátyám terepjárója a hotel előtt, tilosban parkolt, így amint a bátyám kinyitotta bepattantam, majd ő is és ott hagytunk mindent magunk mögött.
-Mégis mi történt?- kérdeztem az ülésbe kapaszkodva.
-Az előzményt nem tudom, csak azt, hogy Max idegesen felhívott, hogy a húgomat fogva tartja ez a barom és őt nem engedi be hozzád.- nyomta a gázt idegesen.
-Max. Beszélnem kell vele.- pillantottam a bátyámra azonnal.
-Nálam van. Andreas valahogy elérte, hogy kitiltsák a hotelből.- csapott a kormányra Lewis.
Egy rövid kocsikázás után megérkeztünk a bátyám házához, ahova szó nélkül rohantam be. A nappaliban Max ugyanott ült ahol akkor mikor megismertem.
-Diana.- pattant fel azonnal, majd a karjai közé zárt.- Sajnálom. Azt ígértem ott leszek melletted. De ez az idióta állította, hogy a vőlegényed, ezzel pedig elérték, hogy én ne mehessek be és...
- Max nem a te hibád. Te megpróbáltad.- szorítottam egyre erősebben.
-Di.- szaladt hozzám a legjobb barátnőm is.- Annyira aggódtam.
-Hát nem igazán volt az én napom.- túrtam a hajamba.- Lefekszek aludni jó?
-Nincs kedved elmenni enni valamerre?- kérdezte Lewis- Tudod, hogy ilyenkor nem vonhatsz magad köré falat.
Pontosan értettem mire gondol a bátyám, így csak aprót bólintottam. Lewis az egyik legelőkelőbb étterembe vitt minket, ahol a biztonság is magas szintű volt, hiszen világsztárok járnak ide.
Ismét egy sarokban bújtunk meg, s amíg a többiek beszélgettek én csak a gondolataimba merülve ültem.-Hé kislány! Mosolyogj.- jelent meg Max arca hirtelen nagyon közel, majd rájöttem, hogy Lewis éppen képet készít rólunk, ami megnevettetett, így csinált még párat.
-Ez aranyos.- mosolygott a bátyám, majd csippant a telefonom, ugyanis átküldte a képet.
YOU ARE READING
Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]
FanfictionDúl a háború a Hamilton testvérek között miután Lewis bemutatta a húgát, Diana-t, a sikeres Max Verstappennek. Az ifjú tehetség ráveszi a lányt, hogy tartson vele az összes nagydíjra, aminek Lewis egy cseppet sem örül, egy öt évvel ezelőtt történt e...