-Te jó ég!- kaptam a kezem a szám elé mikor Sebastian nem követte a pálya ívét.
-Valószínűleg rossz a fék.- figyelte Christian.- Oké. Vettel kiesett.
-Izgalmas futamnak nézünk elébe.- válaszoltam.
-Csak nekünk legyen sima.- bólintott. Mivel a Ferrari olasz, így sokat jelentett nekik, hogy megnyerjék az olasz nagydíjat. Ezt pedig Charlesnak kellett elérnie.
Nem sokat kellett várnunk mikor Magnussen is lassítani kezdett, majd félrehúzódott.
-Mi lesz még itt?- kérdezte az egyik szerelő, mivel inkább beültem hozzájuk.
-Csak várd ki.- nevetett Adam.
-Biztos a Ferrarinál lesz gond. Mindig annak van akik otthon vannak.- válaszolta a csapat egy másik tagja.
-Ne fessük az ördögöt a falra.- ráztam a fejem.
-Ohh.- fogta mindenki a fejét egy kis idő múlva.
-Én mondtam!
-Charles.- tettem a szám elé a kezem. Nekicsapódott a gumikból kirakott falnak.- Jól van?
-Még nem tudjuk.- vakarta a fejét mellettem egy srác.
Katherina: "Lewis 10 másodperces büntetést kapott"
Diana: "A fenébe!! Elég érdekes egy futam ez"
Charlotte: "Azt hittem szívrohamot kapok mikor megláttam Charles attrakcióját"
Diana: "Jól van?"
Charlotte: "Igen, csak mérges"
Ezek után nem tudtam mit várjak a futamtól. A futam újra indítása után azt vártam, hogy hátha olyan lenne mint egy új kezdet.
Anna: "Látjátok Pierre milyen jó helyen van?"
Katherina:"Ezt nektek Red Bull"
Diana:" Hé!😂"
Charlotte:" Kirúgták Albon miatt, ő mégis az élen van, Alex meg a végén. Igaza van!"
A következő pillanatban annyit láttam, hogy Max megérkezik, majd dühösen ki is pattant a kocsiból.
-Mégis mi történt?- lépkedtem felé.
-Valami hülye mechanikai probléma.- rázta a fejét idegesen.
-Nem hiszem el.- vettem nagy levegőt idegesen. Ha csak egy valamit kellett volna mondanom amiben Max és én rettentően hasonlítunk, hogyha valami egy kicsit is másképpen alakul mint ahogy elterveztük, akkor nincs nálunk szörnyűbb jelenség.
-Gyerünk Alex!- hallottam Christian ideges hangját.
-Pierre nyeri.- csillogtak a szemeim. - Megfogja nyerni.
-Igeeeeen.- hallottam Anna őrült kiáltását mikor Pierret leintette a kockás zászló. Nevetni kezdtem és én is boldog voltam.
-A fenébe.- jött felénk idegesen Christian.
-Checonak nincs ülése.- fordultam utána.- Nincs csapata.
-Még van pár hónapja.- válaszolta Christian, de pontosan tudta, hogy Alex szinte semmit nem ért el ebben a másfél évben.
-Bírom a srácot. De nem fér be a Red Bullba.- rázta a fejét Max is.
-Megyek gratulálok Pierre-nek.- pusziltam meg Maxet, ő pedig csak bólintott. Nem volt kedve az emberekhez és teljesen megértettem.
ESTÁS LEYENDO
Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]
FanficDúl a háború a Hamilton testvérek között miután Lewis bemutatta a húgát, Diana-t, a sikeres Max Verstappennek. Az ifjú tehetség ráveszi a lányt, hogy tartson vele az összes nagydíjra, aminek Lewis egy cseppet sem örül, egy öt évvel ezelőtt történt e...