10.

1.7K 71 0
                                    

-Talán Diana-t kellett volna a helyetekre küldenem.- mérgelődött Christian, hiszen sem Max, sem Pierre nem álltak valami előnyös helyen.

-Ne szidd már őket, hanem bíztasd.- löktem óvatosan vállba a Red bull csapatfőnökét.

-Diana ha nem jutnak előrébb, akkor semmi pontjuk nem lesz a spanyol díjon.- nézett rám mérgesen, habár tisztában voltam a szabályokkal. Mérgesen ott hagytam Christian- t és a folyosón kezdtem barangolni, majd úgy döntöttem meglátogatom a WC-t.
A mosdóba lépve öklendező hangokat hallottam, így azonnal megszólaltam.

-Jól vagy?- kérdeztem az idegentől, aki mint kiderült nem is annyira idegen.

-Aha csak a rosszullétek- hallottam meg Kat gyenge hangját.

-Hozzak valamit? Szükséged van valamire?- ijedtem meg azonnal.

-Nem, köszönöm. Mindjárt összeszedem magam.- sóhajtott nagyot, majd ismét nyílt a mosdó ajtaja.

-Nocsak.- jelent meg Christina.

-Te meg mi a fenét keresel itt?- ráztam a fejem idegesen.

-Lando hív el időnként.-rántotta meg a vállát.

-Igazán sajnálom ezt a döntését.- forgattam meg a szemem idegesen, majd Kat csoszogott ki.

-Hoppá. A lány aki felcsináltatta magát Hamiltonnal csak, hogy magához kösse.- nevetett Christina gúnyosan.

-Fogd be Christina.- rivalltam rá.

-Nyugi. Nyugi. Csak aztán nehogy Max is így járjon egy másik lánnyal.- simogatta meg a hasát, jelezve, hogy saját magára érti.

-Max egy ujjal sem nyúlna hozzád.- léptem egy lépéssel közelebb.

-Ebben biztos vagy aranyom? Szerintem erről kérdezd meg őt is.- mosolygott gúnyosan, majd távozott a mosdóból.

-Di. Ha Max le is feküdt vele, ti ketten csak barátok vagytok nem?- simogatta a hátamat Kat.

-De. Csak barátok.- hunytam le a szemem, majd megráztam a fejem.- Ugye jól vagy. Nem bántott amit mondott?

-De persze bántó volt, de az elmúlt egy hétben Lewis elégszer bebizonyította, hogy minden esetben mellettem fog állni, így már annyira nem zavar.- simogatta a pocakját, ami még nem volt olyan nagy, de már látszódott.

-Örülök neki.- öleltem meg, majd kinyitottam előtte az ajtót és én is követtem. Christina szavai nem hagytak nyugodni, mindaz ellenére, hogy Kat és én beszélgettünk a futam végéig. Amikor már tudtuk, hogy vissza kell térnünk a fiúkhoz, hiszen lassan indulnunk kell Monacóba, ahol egy hosszas beszélgetés vár rám. Éppen be akartam lépni a Red Bull-hoz mikor csippant a telefonom.

Andreas Bourchett: Holnap a reptéren foglak várni!

A srác egész Spanyolországban tartózkodásom alatt SMS-ekkel bombázott, annak ellenére is, hogy sosem válaszoltam neki. Lehetne ez a nap még ennél rosszabb?

Max végül a hetedik, Pierre pedig a 14. helyen végzett, így az előbbi pontot is szerzett. Az első helyen a bátyám állt, így már örültem, hogy legalább ő jó helyezést ért el.
A srácok egymást locsolták a pezsgővel, én pedig türelmesen vártam az indulást és csak Christina szavai visszhangoztak a fülemben. Nincs jogom számon kérni Max-et, de majd megölt a kíváncsiság, hogy tudjam az igazat.

***

-Di? Minden rendben?- kérdezte Max, mikor már a repülőn ültünk, de a hoteltől ide vezető úton egy szót sem szóltam.

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now