2. 16.

1.5K 57 0
                                    

-Vigyáznotok kell rá.- nyomta a kezembe Kat, Daisy-t.

-Katherina! Mi a baj?- lépkedtem utána, de csak a kezével mutatta, hogy maradjak távol.

-Lewis nem érzi jól magát.- rázta a fejét.-  Félő, hogy elkapta a vírust ezért tesztelni fognak minket. Nem akarom, hogy Daisynek bármi baja legyen.

-Azért kicsit több cuccra van szükségem mint egy gyerekre.- mutattam az unokahúgomra.

-A kocsiban vannak. Vedd ki őket te.- válaszolta és a kocsi felé indult ahova követtem.

-De hát már úgyis megfogtad őket nem?- értetlenkedtem.

-Meg. Még két hete.- válaszolta.- Azóta a kocsiban utaztatom őket, hogyha kell oda tudjam adni.

-Azért igazán felkészíthettél volna.- ráztam a fejem, hiszen nekem is volt pont elég problémám a saját kisbabámmal.

Anyu mindig azt mondta, hogy mikor velem volt terhes mindig rosszullét gyötörte. Aztán mikor elmondtam, hogy kisbabát várok elmondta, hogy az a mondás járja, miszerint azt kapod vissza a gyerekedtől, amit te adtál. Nos a kisbaba a pocakomban már most le sem tagadhatna.

Végül Lando és Max segítségével átpakoltuk Daisy cuccait az én kocsimba és távolról integettünk Lewisnak meg Katherinának.

-Pizsi party?- kérdeztem Daisyt, aki csak felemelte a kezeit a magasba és nevetni kezdett, jelezve, hogy tetszik neki az ötlet.

-Hogy vannak a kisbabáim?- lépett közénk Max.

-Éhesek.- vágtam rá. Habár Daisy-t meg sem kérdeztem, én nagyon éhes voltam, egy terhes nőhöz méltóan.

-Akkor együnk valamit.- irányított minket a Red Bull felé. Mindenki kedvesen fogadta az össze- vissza szaladgáló, legifjabb Hamiltont. Annak ellenére is, hogy mindenki pontosan tudta Lewisnak tünetei vannak.

-Remélem jól lesz!- sóhajtottam nagyot egy sajttortát majszolva.

-Nem lesz semmi baja.- rázta a fejét Max.

-Bírni fogunk vele?- fordultam a mellettem rajzoló Daisy felé.

-Nos. Gyakorlásnak mindenképpen jó lesz.- nevette el magát.- Nem lesz könnyű abban biztos vagyok.

-Jajj. Kivételesen nagyon várom ennek a szörnyű évnek a végét.-ráztam a fejem.- Annyi hülyeség volt ebben az évben.

-És a következő csodálatosabb lesz ennél.- terelte a gondolataimat Max, mert pontosan tudja, hogy eszembe jutott Kelly és Grosjean is. Azóta a baleset óta folyamatosan rosszul vagyok mikor versenyre megyünk. Tudom, hogy a hormonok is dolgoznak rendesen, de valahogy megértettem Lewis miért is aggódott éveken keresztül miattam.

-Márciusban érkezik a mi kis csodánk.- simítottam meg a hasam.

-Már gömbölyödik.- nyúlt Max is a pocakomhoz.

-Azt akarod mondani kövér vagyok?- tettettem felháborodást, Max pedig elnevette magát.

-Nem. Te még terhesen is csodálatos vagy.- adott egy puszit az arcomra, majd elköszönt és a pálya fele indult. Kicsivel később követni is szerettem volna, mikor megcsörrent a telefonom.

-Lewis. Minden rendben?- érdeklődtem aggódva.

-Nincs.- válaszolta őszintén.- Mindkettőnk tesztje pozitív lett.

-Akkor most mi lesz a versennyel?- forgattam egy villát az ujjaim között.

-George Russel lesz helyettem az autóban.- nem láttam, de tudtam, hogy rázza a fejét.

-De akkor ki lesz helyette?- lepődtem meg.

-Az még jó kérdés, de ma már ő ül az autómban.- hadarta.- Daisy?

-Nagyon jól el van a Red Bull szerelőivel.- nevettem, mivel éppen a fejére rakott egy fejhallgatót, ami kétszer akkora volt mint az ő feje. A srácok persze ezen jót nevettek.

-Ennek örülök. Minden este felhívlak majd.- zárta rövidre a beszélgetést és el is köszönt.

-Gyere Daisy. Ideje leülnünk.- mutattam fel. A baleset óta mindig a VIP páholyban ülök Max apjával, illetve időnként meghívja egy- két ismerősét. Anna hazautazott és a hülye járványügyi szabályozások miatt egy ideig nem is jöhet vissza. Charlotte pedig a Ferrarinál van, hogy ott lelkesítse a barátját.

-Hát ki ez a szép kislány?- kapta fel Jos Daisy-t és csikizni kezdte, ami miatt az unokahúgom hangos kacaja töltötte be a levegőt.

-Kezdek nagyon fáradékony lenni.- foglaltam helyet az apósomtól egy széket kihagyva, hogy Daisy-t majd közénk ültethessem.- Nem hiányzik Jaye?

-Oh dehogynem.- nevette el magát, majd Daisy-t a karjai között tartva elgondolkozott.- Victoria és Max is annyira gyorsan felnőttek. Ezért mikor Jaye megszületett, megfogadtam, hogy minden szabadidőmben vele leszek.

-Csak?- kérdeztem miután újra bambulni kezdett.

-Csak egy idő után rájöttem, hogy nem foroghat minden egy ember körül. És arra is, hogy attól, hogy Jaye él, nem hanyagolhatom el a másik két gyerekemet se.- nézett le a kocsik irányába.

-Sokat jelent neki, hogy itt vagy.- mosolyogtam rá.

-Örülök, hogy elhívott.- mosolygott rám, majd csak vártuk a futam kezdetét.

****

-Ugye jól van?- pattantam fel. Még csak az első kör kezdődött, de Max máris a falban volt. Ahogyan Charles is. A futamot Russel vezette, ami a bátyámra nézve remek volt, de még fiatal, talán azt is mondhatom még tapasztalatlan. Mindenki bízott benne, de végülis ahogy látjuk, a forma-1 kiszámíthatatlan.

Ahhoz képest amit az elején mondtam, Russel és Valtteri vezették a mezőnyt. Perez pedig az elején lévő kicsúszását követően már a harmadik helyen állt.

Aztán a Mercedes kihívta mind a két autót és mind a kettőn szörnyű kerékcserére került sor. Ezzel pedig Perez az első helyre ugrott.

Izgalmas esti futam volt. Max már régen mellettünk ücsörgött és az ölében játszott Daisy-vel, miközben a futamot is figyelte. George szépen visszakerült a második helyre, de le is csúszott.
A Mercedes elég rosszul végzett, ahogyan Alex sem a legjobban, hatodik lett ami bár pontszerző, nem elég.

-Tárgyalások folynak Perezzel.- suttogta Max.

-Alex helyére?- lepődtem meg és bólintott.

-Ha minden jól megy jövő héten bejelentik, hogy ő lesz a csapattársam.- sóhajtott nagyot. Nehéz lehetett neki, hiszen évekig Daniel volt a csapattársa, most pedig két éven belül már a harmadik csapattársa készül.

Nagy volt az öröm, hiszen Sergio és Lance is a pódiumra állhattak. Szokatlan hármas állt fel, de biztos vagyok benne, hogy nagyon sok ember boldog volt ettől a hármastól.

-Alex tudja már?- bukott ki belőlem a kérdés.

-Nem! De szerintem sejti.- adta a kezembe az unokahúgom.- Lemegyek a többiekhez jó?

-Mi meg visszamegyünk a szállodába.- álltam fel én is.

-Akkor ott találkozunk.- adott nekem egy puszit, majd ő a csapatához sietett én pedig a bérelt kocsihoz.

Daisy az elmúlt éjszakát remekül viselte és most is nagyon könnyen elaludt, de tartottam tőle, hogy napokon belül hiányolni kezdi a szüleit.

Maxnek igaza volt, nem könnyű egy gyerekkel, pláne ha az ölembe pottyan, de mindent megtettem, hogy jó legyen neki. Elfogadta, hogy most velem kell beérnie, de ki tudja meddig.

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now