2.

2.2K 85 0
                                    

A holland versenyző és én a reptéren elköszöntünk, majd mindketten a szállodáink felé vettük az irányt. Max elárulta, hogy vasárnap versenyük van itt, és meghívott. Elgondolkodtam rajta, hiszen olyan régen voltam már versenyen de Lewis sosem hívott, vagy a munkám az útjukba állt.

-Jó napot Miss Hamilton.- köszöntött egy tervező a szálloda szobába lépve. Lassan 10 év modellkedés után úgy döntöttem teljesen elvette minden szabadidőmet, így szeretnék egy kis pihenőt kivenni. Ami alatt persze nem hagyom abba a munkát, csak kevesebb fotózásra járok, inkább a saját márkámat készítgetem, ami újrahasznosított dolgokból készül.

-Jó reggelt mindenkinek.- mosolyogtam körbe, majd megjelent az ajtóban a  menedzserem.

-Di! Na végre itt vagy! Nem fogod elhinni mi történt.- ragadta meg a kezem és a hálószobába húzott.- Emlékszel a srácra Argentínából?

-Arra aki amúgy görög?- ráncoltam a szemöldököm nevetve.

-Igen. Igen ő.- legyintett.- Na képzeld. Holnap ide utazik, hogy elvihessen randizni.

-Úristen ez óriási!- pattantam fel boldogan. Amióta az eszemet tudom Katherina mellettem van, majdnem 10 évvel idősebb tőlem, de a sok utazás ami velem járt, szinte teljesen elvette az ideje nagy részét a randizástól. Pont ezért támogat abban, hogy kicsit visszavegyünk a munkából.

-Alig várom, hogy itt legyen. Annyira csodálatos ember.- sóhajtott nagyot és láttam rajta, hogy már neki sem a kavargatás a kedvenc időszaka. Megszeretne állapodni, de hát ez érthető is, hiszen lassan 32 éves lesz.

-Na de mesélj ki is ez az új szépfiú?- dőlt hátra az ágyon.

-Ez a srác. Andreas te jó ég! Egy idióta.- sóhajtottam nagyot.

-Várj én nem rá gondolok.- ült fel azonnal.- Az autóversenyzőre gondolok.

-Oh. Mi lenne? Lew egy barátja. Ott volt nála tegnap, ma pedig pont ugyanarra a gépre volt jegyünk. - rántottam meg a vállam majd megcsörrent a telefonom. Nicola, Lewis féltestvére, de mi is ugyanúgy testvérként kezeljük egymást.

A nővéremmel való beszélgetés után úgy döntöttem nem akarok többet erről hallani, így kikapcsoltam a telefonomat és a ruhákra és a sminkkollekcióra koncentráltam, ami természetesen ugyanúgy környezetbarát és egyiket sem tesztelik állatokon. Nagyon fontos volt nekem a föld, és ezt mindig is hangoztattam a követőim felé.

A sok munka miatt szinte meg is feledkeztem róla, hogy hajnalban keltem és már este 10 óra volt, mikor rájöttem mennyire fáradt is vagyok igazából. Boldog voltam, mert rengeteget haladtunk ma, ami még egy lépéssel közelebb hozott az álmomhoz.

***

lewishamilton, maxverstappen és további 3,356,826 személy kedvelte

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

lewishamilton, maxverstappen és további 3,356,826 személy kedvelte.
dianahamilton: love u!🌷

Katherina és a görög milliomos pasija egész héten velem lógtak, annak ellenére, hogy meglepően idegesítő volt a csávó. Ennek ellenére úgy tűnt nagyon tetszik neki a barátnőm, és fordítva. Sőt Arion még a kollekcióban is segített, aminek örültem.

Ma viszont mind a hárman úgy döntöttük mégnézzük a ausztrál nagydíjat. Lewisnak egész héten esze ágában sem volt felhívni, vagy elhívni, de Max ajánlatával éltem.

-Akkor mi leülünk valahol.- mutatott Kat a tömeg felé.

-Oké. Később majd én is csatlakozok.- mosolyogtam rá, majd abban a pillanatban a hátam mögé nézett és elmosolyodott.

-Sziasztok.- jelent meg a hátam mögött Max.

-Szia. Katherina vagyok, ő pedig itt..- mutatott a mellette álló görögre a barátnőm, de megakadt, mert ötlete sem volt, hogy a párjaként vagy csak barátjaként mutassa be. Mind a kettőből kellemetlen szituáció keletkezhetett volna, de Arion gyorsan reagált.

-A nevem Arion, Kat párja vagyok.- fogott kezdett a mellettem álló fiúval.

-Max.- mosolygott rájuk, majd a hátunk mögül is a nevét hallottuk.

-Siess! Még meg kell beszélnünk pár dolgot.- intett a fejével a férfi befelé.

-Mehetünk?- kérdezte Max én pedig bólintottam és követtem. Bent hasonlóan nyüzsögtek az emberek, csak különböző színekben és márkákban. Kiöltözöttnek éreztem magam a fekete szoknyában, de általában mindenhol, hiszen az én stílusom ilyen.

-Mennyi ember.- követtem Maxet, aki csak nevetett rajtam.

-Nemsokára mindenki eltűnik innen.- utalt arra, hogy a futam hamarosan kezdődik, és mindenki visszavonul a csapatához.

-Christian. Engedd meg, hogy bemutassam Di-t.- karolta át a derekam Max, hogy közelebb húzhasson a csapatfőnökéhez.

-Ó a híres Diana Hamilton. Max már sokat mesélt rólad.- nevetett majd a kezét nyújtotta.- Christian Horner.

-Diana Hamilton.- ráztam meg a kezét.- Az újságok talán többet mondtak a héten rólam mint Max.

-Igen láttuk.- nevetett fel mellettünk egy másik srác.- Pierre Gasly.

-Szia.- mosolyogtam rá kedvesen. A srácot első meglátás után azonnal végigmértem. Nem nézett ki rosszul.

-Ő pedig a menedzserem Raymond...

-Diana? Te meg mit keresel itt?- hallottam meg a bátyám kissé ideges hangját.

-Neked is szia.- forgattam meg a szemem. Haragudtam rá, hiszen pontosan tudja mennyire szeretem ezt az egészet, de sosem hívott el. Most pedig, hogy Max megtette méginkább nehezteltem rá.

-Hamilton! Indulás.- kiabált neki is Toto, a csapatfőnöke.

-Erről még beszélünk.- nézett rám mérgesen, de közbe vágtam.

-Azt csinálok amit akarok Lewis! Nem te mondod meg!- fújtam ki az eddig bent tartott levegőt.

-Di. Nem szeretném, hogy megtörténjen...- kezdett bele de csak felemeltem a kezem, jelezve, hogy ne folytassa.

-Nem fog.- fordultam el tőle és visszasétáltam Max mellé.- Kimegyek Kathez, úgyis mindjárt kezdődik.

-Ugyan már. Gyere, maradj itt velünk.- intett a kezével Christian én pedig Maxre pillantottam.

-Menj nyugodtan. Chris jó arc.- biztosított róla, hogy nem lesz semmi baj, mintha csak a szememből látta volna, hogy kételkedek.

-Hajrá.- mosolyogtam rá bíztatóan, majd követtem a csapatfőnököt. Több monitor is volt előttük ahol mindent pontosan láttak. Figyelmesen körbenéztem és nagy levegőt vettem. Teljesen elkapott a deja vu, ahogy éreztem az új gumi illatát. Te jó ég hány éve jártam én utoljára ilyen helyen. Pedig mennyire, de mennyire szerettem Lewissal ide járni.

Teljesen a gondolataimba merültem, egészen addig amíg rá nem jöttem, hogy a futam elkezdődött. Max állt a harmadik, Lewis pedig a második helyen, a mögöttük lévő embereket pedig már nem is figyeltem. Ahogy néztem a két kocsit, úgy éreztem ez most nem arról szól, hogy ki nyer, hanem, hogy Max lássa, Lewis haragszik rá. Ismertem a bátyámat és tudtam, hogy egyáltalán nem örül neki, hogy Max elhívott. De ő is tudta, hogy egyszer újra eljön az a nap mikor visszatérek és nem húzom tovább, nem félek többé ide jönni és ezt neki is meg kell tanulnia, mert innentől én sem fogok távol maradni a versenyektől, vissza akarok térni!

Valami halhatatlan || Max Verstappen [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora