-Jin van itt - jelentette be Hoseok, ahogy ketten egyszerre beléptünk a nappaliba.
-Tényleg? - kapta fel a fejét Yoongi döbbenten. - Minek?
-Pff, kösz a kedves fogadtatást - tártam szét a karjaimat szomorúan és némileg értetlenkedve.
-Ja, nem azért kérdeztem - visszakozott Yoongi gyorsan, a fejét rázva. - Csak meglepett.
-Aha, hogyne - sóhajtottam, majd sóhajtva lehuppantam mellé a kanapéra. Hoseok a talpán előre-hátra hintázva állt mellettünk.
-Jól vagy? - pislogott fel rá Yoongi kérdőn, nem teljesen értve a szituációt, és ezzel nem volt egyedül.
-Tökéletesen - bólintott Hoseok, bár nem volt túl meggyőző. - Jin azt mondta bosszút állunk.
-Na jó, de az nem azt jelenti, hogy feltétlenül állnod kell hozzá - magyarázta Yoongi szájbarágósan.
-Ja, igaz - nevetgélt Hoseok, majd mintha mi sem történt volna, leült Yoongi másik oldalára.
-Na de - csapott a térdeire Yoongi, mire én is és Hoseok is ijedten rezzentünk össze. - Gyáva nyulak - dünnyögte Yoongi halkan, majd kicsivel hangosabban folytatta. - Miféle bosszú? Kin állunk bosszút? - bámult rám a homlokát ráncolva. Ettől kicsit úgy nézett ki, mint egy identitászavaros mókus. Bár nem tudom azok hogy néznek ki.
-Namjoonon és Jiminen - ismertettem a részleteket.
-A vőlegényeden és a legjobb barátodon? - lepődött meg Hoseok, és a hatás kedvéért még a szája elé is kapta a kezét. - Ez izgalmasabb, mint a sorozat.
-Pedig az se piskóta - bólogatott Yoongi.
-Most szívesen ennék piskótát - gondolkoztam el.
-Megnézhetem a konyhában, hátha van olyan Piskóta keksz itthon - javasolta Hoseok.
-Az meg mi a jó élet? - kérdezte Yoongi, és én sem pontosan tudtam, hogy miről van szó.
-A piskóta, meg a keksz két külön dolog - jegyeztem meg.
-Igen - értett egyet Yoongi. - Ha kombináljuk a őket, mindkettő értelmét veszíti.
-Mi? - pislogott Hoseok értetlenül.
-Szerintem Pilóta kekszre gondoltál - segítette ki Yoongi.
-Elvesztettem a fonalat - biggyesztette le a száját Hobi, én meg együttérzően vállon veregettem.
-Én is gyakran érzek így.
-Mindegy, akkor hozok azt - vont végül vállat. - Inni, valaki? - kérdezte még meg, mikor már félúton volt a konyháig.
-Nem vagyok szomjas - ráztam a fejem. - Csak bosszúszomjas.
-Ja, tényleg, a bosszú - csapott a homlokára Yoongi. - Ezért jöttél. Kicsit elkanyarodott a beszélgetés.
-Én nem bánom - vontam vállat. - Csak az érdekelne még, hogy ha Hoseoknál létezik Piskóta keksz, akkor van-e nála Pilóta tekercs is.
-Jó kérdés. Őt ismerve biztosan.
-Valószínűleg - bólintottam. - Készülsz már a nagy napra lelkileg? - fixíroztam Yoongit szakértő szemekkel, mert tudtam, hogy nem egy egyszerű dolog felkészülni egy esküvőre. Akkor meg főleg nem, ha az a sajátod.
-Persze - felelte egykedvűen. - Spanyol szappanoperát nézek. Mi ez, ha nem felkészültség? - humorizált, én meg halkan elnevettem magam.
-Na és te? - fürkészett ugyanúgy, ahogy én őt az előbb.
YOU ARE READING
Jineális életem
Humor"-Eszünk egy fagyit? - bökött oldalba Jimin. -Laktózérzékeny vagyok - motyogtam elbambulva. -Nem is vagy az - mondta Jimin. -Tudom. -Akkor meg miért mondtad? -Nem tudom. Talán, hogy ne laposodjon el a beszélgetés." ...