-Részletesen mesélj el mindent! - szólt Jimin a telefonba. - Mindent tudni akarok!
A szobámban feküdtem, az ágyamon és a Namjoonnak folytatott beszélgetés után azonnal felhívtam Jimint, akinek természetesen mindig mindenről beszámolok, ami az életemben történik. Nem biztos, hogy a bélpanaszaimra is kíváncsi lenne, de hát ő a legjobb barátom, ennyit kötelessége elviselni.
-Szóval - kezdtem. - Az úgy volt, hogy megkérdezte elmegyek-e vele moziba, én meg igent mondtam - "fejtettem ki".
-És? - hangzott fel a vonal másik végéről.
-És mi?
-És aztán mi történt?
-Mi történt volna? Bement a szobájába.
-Ennyi? - kérdezte, és hallani lehetett a hangján a csalódottságot. - Azt hittem legalább behívott magával, vagy valami.
-Dehogy hívott - vágtam rá azonnal, mintegy tiltakozásul, mert nem akartam holmi hímringyónak tűnni, vagy ilyesmi, de azért mélyen belül igenis csalódott voltam, amiért nem így történt. - Teljes titok övezi a szobáját. Még sosem jártam bent, mióta beköltözött - böktem ki.
-Ez fura - szólt Jimin. - Várj egy pillanatot - kért, és csak annyit hallottam, hogy elindult valamerre, majd pár lépés után megáll, és kiabálni kezd, ami miatt el kellett tartanom a fülemtől a telefont, mert majdnem kiszakadt a dobhártyám. - MINSEO, MIT DOLGOZIK NAMJOON? - valami tompa zajt, ami lehetett motyogás, de emberölési kísérlet hangja is, majd Jimin újra beleszólt a telefonba. - Sajnálom, de Minseo sem mondhatja meg.
-Nem is kérdeztem, de nem baj - röhögtem el magam.
-Mindegy - nevetett fel ő is. - Ez egyébként annnnnyira romantikus - áradozott a telefonba.
-Mi, hogy elhívott moziba? - kérdeztem értetlenül.
-Hát, az annyira nem. Inkább az, hogy végre elhívott. Már ki is találtam a ship neveteket. NamJin - jelentette be büszkén.
-Na, álljunk csak meg egy pillanatra! Miért az ő neve van előbb?
-Mert a JinNam hülyén hangzana - vágta rá.
-Jó, ebben igazad van - nevettem fel. - De lehetnénk akár SeokJoon is, és akkor az én nevem van előbb.
-Maradjunk inkább annál, hogy NamJin - szólt bele pár másodperc hallgatás után.
-Hát jó - sóhajtottam.
-Azon gondolkoztam, hogy a mi ship nevünk mi lenne...
-JinMin, mi más? - vágtam közbe.
-Nem a miénk, bár nem rossz név, tetszik - nevetett fel. - Úgy értettem a miénk, Minseoval - fejezte be az előzőleg elkezdett mondatot.
-Jimin - mondtam.
-Igen?
-Jimin - ismételtem.
-Figyelek, mi az?
-Úgy értem Jimin lehetne a ship nevetek - válaszoltam.
-De hát ez csak az én nevem - motyogta.
-Nem, nem. Gondolj csak bele. A te neved eleje, meg a fel...pfuj, szóval az ő nevének első fele. Az egyben Jimin.
-De ez így nem igazság - szomorodott el egy pillanatra, és látni véltem magam előtt, ahogy lebiggyesztett szájjal bámul maga elé.
-Ez van - mondtam, miközben a háttérben felhangzott egy hang. Mármint Jiminnél.
-Hyung, bocsi, de most mennem kell, mert Minseo megkért, hogy segítsek eldönteni, melyik babakocsit vegyük meg - jelentette be lelkesen.
YOU ARE READING
Jineális életem
Humor"-Eszünk egy fagyit? - bökött oldalba Jimin. -Laktózérzékeny vagyok - motyogtam elbambulva. -Nem is vagy az - mondta Jimin. -Tudom. -Akkor meg miért mondtad? -Nem tudom. Talán, hogy ne laposodjon el a beszélgetés." ...