Mikor beléptem az ajtón - direkt sokáig babráltam a zárral és kulcsaimmal, hogy mindenképp feltűnő legyen az érkezésem - azt hittem Partvis majd a nyakamba ugrik, amiért újra láthat, de sajnos nem így történt. Helyette viszont Namjoon sietett elém, csillogó szemekkel, szerelmes tekintettel. Na jó, rohadtul nem így volt. Namjoon valójában a nappaliban aludt, mellkasán Partvissal, arcán egy vékony nyálcsíkkal. De még így, kiütve is ő volt a világ leghelyesebb pasija.
Felébreszteni nem akartam, szóval amilyen csendben csak tudtam, leültem a fotelbe. És mint egy eszelős, bámulni kezdtem Namjoont. A térdeimen könyökölve, kézfejemre támasztott állal ültem és csodáltam a Föld legszebb emberét (persze csak utánam), amikor is olyan bazinagyot tüsszentettem a levegőben keringő por és macskaszőr keverékének hatására, hogy azt is hallottam utána, amint a szomszédban Hoseok becsapja az ablakot, mert nyilván azt hihette, hogy valaki lövöldözik. Namjoon szemei persze rögtön kipattantak, az lett volna a csoda, ha ez nem így történik.
Egy darabig értetlenül forgolódott és alig tért magához, de aztán észrevett és szélesen elmosolyodott.-Jin! Hát kiengedtek? - ült fel eszeveszett gyorsasággal, lelökve magáról Partvist, aki sértetten elvonult, be a szekrény alá.
Nagy örömömben (fene se tudja minek örültem) csak bólintottam Namjoon kérdésére, azonban ő ezt cseppet sem bánta.
-Örülök, hogy újra itt vagy! - vigyorgott, majd hirtelen felcsillanó szemekkel hozzátette: - Mit szólnál hozzá, ha elmennénk a vidámparkba?
Ez most egy randi? Úristen!! Elmegyünk ketten a vidámparkba, valaki csípjen meg!
-O...Oké - bólintottam meghatottan.
-Szuper! Felhívom Minseo-ékat. Megkérdeznéd Hoseokot, hogy nem akar-e jönni? - nézett rám vidáman, majd bevonult a szobájába telefonálni. Én meg csak ültem ott, azon gondolkodva, hogy mégis miért ilyen nyomorult az életem? Azt hittem végre kettesben lehetünk kicsit (mármint a lakáson kívül), erre tessék, ez a fafej rám hívja az egész rokonságát, meg a szomszédot.
Nagyot sóhajtva indultam a szomszédba, és közben leszidtam Partvist, mert esküszöm az a rohadék gúnyosan vigyorogva meredt rám. Hah!Hoseok széles vigyorral nyitott ajtót, én meg akár egy robot daráltam el neki a mondandómat:
-Szia, Hobi! Namjoon azt kérdezi, hogy nem akarsz-e velünk jönni a vidámparkba? - Azt a szót pedig, hogy "nem" külön ki is hangsúlyoztam, hátha veszi a lapot, de nem.
-Persze, megyünk. Ez csodálatos, köszi a meghívást - mosolygott.
-Megyünk? - ráncoltam a szemöldököm.
-Igen. Itt van nálam egy nagyon aranyos kislány, Jiwoo.
-Aha, remek - bólintottam érdeklődést színlelve.
-Mikor indulunk? - kérdezte.
-Nem t'om - vontam vállat. - Majd bekopogok, mielőtt indulunk.
-Oké, akkor összeszedem a cuccokat és... - mondta, de sajnos a végét már sosem fogom megtudni, mert eljöttem.
Mikor beléptem a nappaliba, Namjoont már ott találtam a kanapén ülve.
-Na? - kérdeztem, miután nem mondott semmit.
-Jönnek - vigyorgott. - Majd ott találkozunk velük fél óra múlva. Hobi?
-Ő is jön - sóhajtottam. - Hoz magával egy kislányt.
-De jó! - csillantak fel a szemei. - Annyira szeretem a gyerekeket! Olyan fura lesz, hogy jövő héttől már nem lesznek itt - szomorodott el hirtelen.
YOU ARE READING
Jineális életem
Humor"-Eszünk egy fagyit? - bökött oldalba Jimin. -Laktózérzékeny vagyok - motyogtam elbambulva. -Nem is vagy az - mondta Jimin. -Tudom. -Akkor meg miért mondtad? -Nem tudom. Talán, hogy ne laposodjon el a beszélgetés." ...