A bokorban kuksolva a három idiótával, arra várva, hogy Kim Taehyung végül észrevesz-e, vagy valamilyen csoda folytán esetleg hirtelen megvakul és nem vesz észre, egyszerre volt idegtépő és izgalmas. Mind a négyen szobormereven álltunk, vagy egyesek guggoltak (Jimin, és nem tudom, hogy a fenébe nem görcsöltek be a combjai, én már rég a halálomon lettem volna), és vártuk, hogy mi fog történni.
Kim Taehyung csak jött és jött és jött, és már majdnem elért a bokorig, amikor egy stábtag kiáltott neki, ő meg hirtelen megtorpant. Egy darabig mintha fontolgatta volna, hogy közelebb jöjjön-e, figyelmen kívül hagyva a neki szóló kiáltást, ám mikor másodjára is elordította magát valaki, ő csak megrázta a fejét, sarkon fordult és elsétált.
Azt hiszem mindannyian egyszerre engedtük ki a levegőt, amiről fel sem tűnt, hogy visszatartjuk, Jimin meg nagy huppanással seggre ült.
-Aztarohadt - suttogta Jungkook tágra nyílt szemekkel. - Ha csak egy lépéssel is közelebb jött volna, é esküszöm, hogy összepisiltem volna magam az izgalomtól.
-Akkor még szerencse, hogy nem így történt - csikorgattam a fogaimat, ugyanis Jungkook alig egy centire állt tőlem, és a pisizuhataga tuti, hogy egyenesen az új, márkás cipőmön landolt volna.
-Hát én beszarok - tátotta el a száját Hoseok teljes sokkban.
-Hát ez jó. Nagyon fasza - dünnyögtem. - Az egyik behugyozik, a másik beszarik...Jimin, te nem akarsz esetleg hányni, vagy más módon megszabadulni a benned felgyülemlett... - kezdtem, de nem mondhattam végig, mert Jimin hátat fordítva hármunknak, odarókázott a bokor közepére. - Csodás - sóhajtottam, azzal meg sem várva a többiek reakcióját, kiverekedtem magam a bokorból és elindultam vissza a csapat másik, remélhetőleg normálisabb fele felé.
-Na mi van, mit láttál? - szegezte egyből nekem a kérdést Yoongi, ahogy lecövekeltem a pad mellett.
-Kim Taehyungot közvetlen közelből, valamint Jimin reggelijét - vázoltam fel. Minseo a szemöldökét ráncolva meredt rám.
-Nem is csomagoltam el a reggelijét.
-Pedig az úgy sokkal jobb lett volna - mondtam, és a perzselő meleg ellenére megborzongtam.
-Na és tényleg olyan felemelő élmény volt közelről látni őt, vagy mindenki csak túloz vele kapcsolatban? - emelte rám gyönyörű, égszínkék, értelemtől nem túl gyakran sugárzó szemeit Namjoon.
-Nem tom - vontam vállat. - Én a kecskével jobban szimpatizáltam.
-Milyen kecskével? - meredtek rám mindannyian kérdőn.
-Van a forgatáson egy kecske. Margarétának hívják. Elég unalmas név, ha engem kérdeztek. Én személy szerint a Gyurma, Fiola, vagy Penészes Sajt neveket preferálnám.
Na, erre mind úgy néztek rám, mintha most szöktem volna el a diliházból. Pedig nem. Bár lehet, hogy ott értelmesebb emberek vennének körül.
-Jut is eszembe - folytattam. - Hiányzik Partvis. És Vizes. És persze Fűrészpor is - biggyesztettem le a számat.
-Akarsz velük...beszélni? - nézett rám Yoongi furcsán, bizonyára a "beszélni" szó nem épp rendeltetésszerű használata miatt.
-Úúúú, azt lehet? - csillantak fel a szemeim.
-Hát, Hobi felhívhatja neked Ms. Kwon-t videóhívásban, ha gondolod - mondta.
-Persze, hogy gondolom! - lelkesedtem. Már csak Hobit kellett volna előkeríteni.
Szerencsére erre nem is kellett sokat várni. Kábé két percen belül ugyanis felbukkantak a sarkon, Jungkook és Hobi a sápadt Jimint támogatva kettejük között.
YOU ARE READING
Jineális életem
Humor"-Eszünk egy fagyit? - bökött oldalba Jimin. -Laktózérzékeny vagyok - motyogtam elbambulva. -Nem is vagy az - mondta Jimin. -Tudom. -Akkor meg miért mondtad? -Nem tudom. Talán, hogy ne laposodjon el a beszélgetés." ...