Még nem volt túl meleg, mikor reggel felkeltem, úgyhogy úgy döntöttem gyalog látogatom meg Yoongit, aki még három hete kért meg rá, hogy segítsek neki valamiben, ha majd ráérek. Hát én most, három héttel később értem rá, akár releváns még az információ, akár nem.
Namjoon már elment, úgyhogy készülődés közben végre nyugodtan nézhettem a Disney Channelt és nem kellett megint valami hülye dokumentumfilm idegtépően izgalmas statisztikáit hallgatnom arról, hogy miért jobb legális hackernek lenni, mint nem legálisnak. Szerintem a Varázslók a Waverly helyből ezerszer tanulságosabb. Az Indul a risza!-ról már nem is beszélve.
Megetettem az állatokat (Partvis mostanában kedvesebb, ami gyanús), és már éppen bezártam magam mögött az ajtót, amikor hirtelen üvöltést hallottam Jungkook lakásából. Olyannyira váratlanul ért, hogy ijedtemben kiejtettem a lakáskulcsot a kezemből, és ráadásul odébb is rúgtam Jungkook ajtaja elé. És persze, hogy amikor lehajoltam, hogy felvegyem, Jungkook kinyitotta és úgy fejbebaszott vele, ahogyan azt kell.
-Ááááajóistenáldjonmegteszerencsétlen! - üvöltöttem most már én is, és valamiért Jungkook is, és egy idő után a néni is a másodikról, hogy "huligánok, még egy ilyen üvöltés és géppuskával lövöm ki a szemeteket". Ezután mind abbahagytuk az üvöltözést.
-Jin, mégis mit csinálsz itt? - meredt rám Jungkook értetlenül.
-Keresem az élet értelmét - tapogattam a fejemet, és biztos voltam benne, hogy be fog lilulni.
-És megtaláltad? - kerekedtek ki Jungkook szemei.
-Hogyne - vigyorogtam eszelősen, miközben feltápászkodtam. Kicsit megszédültem. Remek. - Itt van az orrod előtt - mutattam a földre.
-Hm - morfondírozott Jungkook, majd komolyan körbenézett a földön. - Szerintem te át akarsz verni - állapította meg kis idő elteltével.
-Micsoda géniusz - forgattam a szemeim. - Pontosan minek is üvöltöttél? - váltottam témát.
-Mert nem tudtam, miért fekszel az ajtóm előtt.
-Nem akkor, bolond gyerek, előtte.
-Jaaa - tért észhez. - Nem emlékszem. Ja de várjunk. Bemondta a rádió, hogy Kim Jennie idejön Szöulba a fesönsóra.
-Ki az a Kim Jennie? - értetlenkedtem. - És miért hívnak mindenkit Kimnek?
-Én Jeon vagyok - pislogott Jungkook értetlenül.
-Nem, te szimplán hülye vagy. Szóval, ki az?
-Kim Taehyung testvére. Egy híres modell.
-Na és ezért miért kell üvölteni?
-Mert szeretem - pislogott nagyokat, és már-már szinte szerelmes pillantásokkal bámulta maga előtt a levegőt.
-Aha. Én tudod kit szeretek? Brad Pittet. Mégse üvöltenék, ha idejönne.
-Ki az a Brad Pitt? - bámult rám Jungkook kérdőn, én meg úgy döntöttem, hogy mára ennyi elég volt Jungkookból.
-Szia - intettem neki, majd megfordultam, hogy minél távolabb kerüljek tőle, de persze ez sajnos nem jött össze, mert elindult utánam.
-Jöhetek veled? Hová mész? - ért utol a kis piszok.
-Yoongihoz - sóhajtottam.
-Ő melyik is? - ráncolta a homlokát.
-A nagyothalló. Ha majd odaérünk jó hangosan beszélj vele, mert nem hall rendesen.
-Gotcha - bólintott.
BẠN ĐANG ĐỌC
Jineális életem
Hài hước"-Eszünk egy fagyit? - bökött oldalba Jimin. -Laktózérzékeny vagyok - motyogtam elbambulva. -Nem is vagy az - mondta Jimin. -Tudom. -Akkor meg miért mondtad? -Nem tudom. Talán, hogy ne laposodjon el a beszélgetés." ...