23.

296 38 53
                                    

Feladat: megkeresni a fenti képhez kapcsolódó szövegrészletet XD
Most nevessetek az elején, mert én személy szerint a végén bőgtem(nem önző a saját írásomon bőgni? idk) 

Március 6. - Hat hónappal Namjoon távozása után

Reggel arra ébredtem, hogy a szemembe süt a nap. A kezemet napellenzőként használva kászálódtam ki az ágyból, és örömmel állapítottam meg, hogy huszonhárom (unalmamban számoltam) esős, borult nap után ma végre kisütött a nap. Azt viszont nem néztem épp jó szemmel, hogy már fél tizenegy múlott. Hát, ez a szombat sem fog épp produktívan telni. (Tévedtem). 
Éppen kiléptem a fürdőből, amikor csengettek. Félig csukott szemmel meneteltem oda az ajtóhoz. Hoseok volt.

-Jó reggelt, szomszéd! - köszönt.

-Nye - fojtottam el egy ásítást.

-Bejöhetek? - érdeklődött, miközben előre-hátra hintázott a lábain.

-Felőlem - vontam vállat, és elcsoszogtam a nappaliig, ahol rávetettem magam a kanapéra, Hoseok pedig leült mellém. Érdeklődve nézelődött, amikor megakadt a szeme a polcon.

-Te Jin - fordult felém.

-Hm? - kérdeztem, félig már visszaaludva.

-Tudsz róla, hogy van egy hörcsögöd?

-Persze, hogy tudok - vontam vállat. - Én vettem.

-Miért?

-Esténként egyedül voltam. Na jó, Partvis itt van, de hát, ő olyan, tudod, izé... - magyaráztam. - Társaságra volt szükségem, Fűrészpor pedig mindig éjjel rág, úgyhogy ezután már olyan volt, mintha nem lennék tök egyedül. Inkább olyan volt, mintha megszállta volna valami a házat - fejtettem ki.

-Azt mondtad, Fűrészpor? - kérdezte döbbenten.

-Azt.

-Fűrészpornak hívják a hörcsögöt?

-Hát, ja. Fűrészpor színű a bundája. Amúgy, aranyhalat is vettem - mutattam hanyagul a hátam mögé, Hoseok pedig még döbbentebben fordult hátra a másik polchoz. - Vizes.

-Persze, hogy vizes, ez egy hal - pislogott Hoseok furán.

-Nem. Úgy értem az a neve, hogy Vizes. A csillagjegye pedig Halak - folytattam.

-Oké. Először is: mikor vetted ezeket az állatokat?

-Hát, izé. Nem t'om. Egy ideje megvannak - vonogattam a vállam.

-Mikor? - szegezte nekem a kérdést újra Hoseok.

-Na jó. Tegnap - sóhajtottam.

-Oké, oké - dörzsölte Hoseok a halántékát. - Másodszor: hogyhogy hirtelen most kezdett el zavarni a csönd, ami hat hónapja nem zavart?

-Öhm - vakartam meg a fülem tövét, immár teljesen éber állapotban. - Hát, khm...Na jó - adtam meg magam, miután Hoseok vesébe látó pillantása biztosított róla, hogy esélyem sincs hazudni neki. - Tegnap sétáltam és elmentem egy kisállatkereskedés mellett. Olyan szomorúan nézett rám Fűrészpor a kirakatból, muszáj volt megvennem.

-Na és Vizes? - kérdezte Hoseok, bár elég furán ejtette ki a halam nevét a száján.

-Rám tátogott kifelé menet. Kénytelen voltam megvenni - ismertem be.

-Jó, ezt most próbálom megemészteni - hunyta be a szemét.

-Mint tegnap Partvis Vizest - néztem magam elé szomorúan. - Majdnem megette. De megmentettem - jelentettem be hősiesen.

Jineális életemWhere stories live. Discover now