-Mégis mit jelentsen ez? - léptem Jiminékhez, meg sem próbálva eltitkolni az értetlenségemet és a haragomat(?). Igazából fogalmam sem volt, mit kéne éreznem, így mindenből jutott egy kicsi.
-Sziasztok - néztek ránk hatalmas vigyorral.
-Hello - köszöntötte őket Yoongi és Hoseok és látszólag nem voltak meglepve a szituációtól. Csak én. Na meg Jungkook, aki még mindig nem nagyon értette hogy került oda.
-Elmondaná valaki, hogy mi folyik itt?! - csattantam fel türelmetlenül.
-Persze, hyung - bólintott Jimin. - Üdvözlünk a nászutadon! - kiáltott fel vidáman, és esküszöm valahonnan konfetti potyogott a fejére, mint a valóságshowkban a nagy bejelentéseknél szokott.
-He? - kérdeztem, mert ennél értelmesebbet nem tudtam kinyögni.
-Ez a nászutunk. Mindannyiunké - vágta rá Hoseok lelkesen.
-Ti végig tudtátok?! - meredtem kérdőn Yoongira és Hobira, mire azok szaporán bólogatni kezdtek. - Te is? - fordultam Namjoon felé.
-Talán - nézett rám enyhe megbánást tanúsítva.
-Szép - ciccegtem. - Jungkook? - fordultam a csapatunk egyetlen tagja felé, akit még nem vontam kérdőre.
-Hm? - nézett tágra nyílt szemekkel. - Engem a fémmadár hozott - nyögte ki végül.
-Remek - dörzsöltem a halántékomat.
-Őt egyébként tényleg nem hívtuk - szólt Minseo suttogva, Jungkook felé biccentve.
-Ja, azt tényleg nem tudjuk ő miért van itt - vallotta be Jimin nevetve.
-Kim Taehyung itt forgat - tért magához Jungkook egy pillanat alatt.
-Jézusom, tényleg? Ezt nem is tudtam - lelkesedett tinilányként...Jimin.
-Miért tudja mindenki ki ez az ember? - tártam szét a karjaim.
-Mert rohadt híres, mondjuk azért - segített ki Minseo.
-Meg kell mutatnotok, mert most már érdekel - dörzsöltem a halántékomat.
-Jó, jó, majd a szállodában megmutatjuk - bólogatott Jimin készségesen.
-Milyen szállodában? Nincs pénzem, nem megyek szállodába! - tiltakoztam azonnal.
-Nyugi már! - nézett rám Jimin pontosan úgy, mint aki már számított erre. - Mondtam, ez a közös nászutunk, mivel még egyikünknek sem volt esélye elmenni. Minden fedezve van - biztosított.
-Mivel van fedezve? - ráncoltam a homlokom.
-Ez hülye - fintorgott Yoongi. - Azt jelenti, hogy neked egy vasadba sem kerül, gyökér - mondta a képembe, és megsértődni sem volt időm a gyökéren, annyira lefoglalt a tudat, hogy valami ingyen van.
-De hát hogyan...miért? Kitől? - özönlöttek a kérdések belőlem, a többiek meg fáradtan néztek. Így jártak. Ha előre beavatnak, megkímélhették volna ettől magukat. Most csak szenvedjenek.
-Jimin anyja kifizette az egészet - sóhajtotta Minseo. Nem tűnt különösebben boldognak, ahogyan én sem.
-Mi van? Biztos, hogy nem! Még a végén kifizetteti velem az egészet. Namjoon, hazamegyünk - indultam el, de Hoseok a karomnál fogva visszarántott.
-Állj már meg!
Kelletlenül ugyan, de megtorpantam és kérdőn néztem Jiminre. - Miért tenne anyád ilyet?
-Egyszer az életben ő is lehet kedves - vont vállat.
-Ennyire nem - ráztam a fejem.
-Jajj már, csak fogadd el - nyafogott Jimin. - Nem fogja visszakérni, garantálom.
-Hm - töprengtem. - Jól van - mondtam végül mindenki legnagyobb örömére. - Akkor menjünk a szállodába. Meddig maradunk?
-Egy hét - felelte Namjoon.
-Remek - bólogattam, és elindultam a többiek után, de aztán eszembe jutott valami. Vagyis valaki. - Jungkook - fordultam hozzá, mire kérdőn rámnézett. Úgy tűnt, már elmúlt a sokk.
-Igen?
-Te hol fogsz lakni?
-Találtam egy hosztelt a közelben, elleszek ott - vonogatta a vállát. Sokkal talpraesettebb, mint hittem. Hiszen vett magának repjegyet, meg szállást is keresett...talán mégsem olyan szerencsétlen, mint ahogyan kinéz.
-Biztosan? - kérdezte Hoseok, akiről azt hittem már kiment, de úgy tűnt, hogy mégsem.
-Aha - bólogatott Jungkook. - Hívtam egy taxit - tette hozzá.
-De ha bármi van csak hívj - lépett mellé Hoseok és kedvesen átölelte, ami kicsit furán nézett ki Jungkook ezer kilós táskája miatt, de megoldották. - Átküldöm a hotel címét is, hogy ott is megtalálj.
-Rendben, köszönöm - mosolygott, majd intett nekünk és kisétált az ajtón, fellökve vagy húsz embert. És majdnem beszorult az ajtón, de végül kiért.
-Menjünk, már vár a kisbusz - terelgetett minket Hoseok és mintha könnyezett volna.
-Jól vagy? - néztem rá furán.
-Khm, persze - felelte fojtottan.
-Tudod, nem örökre ment el - utaltam Jungkookra. - Sajnos.
-Tudom, tudom, de annyira megkedveltem, örültem volna, ha velünk jön.
-Biztos összefutunk vele - vigasztalta Namjoon. Ó, hogy milyen rohadtul igaza volt.
A kinti forróság után jólesett busz légkondicionáltsága, na meg az is, hogy végre levehettem a táskámat a vállamról.
-Hová tűnt Jungkook? - kérdezte Yoongi meglepetten, miután becsapta maga után az ajtót.
-Immár a maga útját járja - jelentette be Hoseok drámaian, nagyot sóhajtva.
-Öhm, hát jó - vont vállat Yoongi.
Mikor mindannyian elhelyezkedtünk és végre elindultunk, hátrafordultam Jiminhez.
-Szóval...kifejted, hogy mi ez az egész?
-Mondtam már. Ez a nászutunk - válaszolta egyszerűen.
-Jó, jó - legyintettem. - De miért kellett ezt titkolni?
-Őszintén - szólt közbe Minseo. - Eljöttél volna, ha tudod az igazi okot?
-Nem - vágtam rá azonnal.
-Na, pont ezért titkoltuk - nevetett fel.
-Ez nem volt szép - néztem rájuk résnyire összehúzott szemekkel. Ők meg csak a vállukat vonogatták. - Messze van a szálloda?
-Kábé tizenöt-húsz perc - felelte Jimin.
-Csodás - fordultam vissza és dőltem hátra az ülésen. - Hoseok?
-Hm? - fordult hozzám.
-Megkérdeznéd Ms. Kwontól, hogy mi van az állatokkal? Aggódom értük.
-Persze, írok neki - bólintott, és el is kezdett pötyögni a telefonján.
-És esetleg tudhatunk valamit a programokról? - csevegett Namjoon is.
-Olvastam, hogy van itt valami perverz park pucér szobrokkal, amik "érdekes" pózokban helyezkednek el* - szólalt meg hirtelen Yoongi, mire mindannyian döbbenten, pislogás nélkül meredtünk rá. - Most mi van? Van botanikus kert is, de az annyira nem érdekes.
Ekkor mindannyiunkból kitört a röhögés és egyikünk sem vette észre a mellettünk elhaladó fekete terepjárót, amiben, mint kiderült Kim Taehyung (bár nekem akkor még fogalmam sem volt, hogy néz ki az ürge) tartott egyenesen oda, ahova mi.
*Ez a hely tényleg létezik (Jeju Love Land), ha valaki megkeresi, saját felelősségre. Ha kiskorú vagy, nem tőlem hallottad😂
Btw, most eléggé belevetettem magam Jeju feltérképezésébe a google mapsen, szóval igyekszem valós helyszíneket beleírni a sztoriba. Úgyhogy, ha esetleg majd rákeresnél ezekre, akár meg is teheted, és láthatod hol járnak hőseink😁Micsoda izgalmak...
YOU ARE READING
Jineális életem
Humor"-Eszünk egy fagyit? - bökött oldalba Jimin. -Laktózérzékeny vagyok - motyogtam elbambulva. -Nem is vagy az - mondta Jimin. -Tudom. -Akkor meg miért mondtad? -Nem tudom. Talán, hogy ne laposodjon el a beszélgetés." ...