13✴Bölüm "Yakışıklı"

10.4K 456 5
                                    

"Herşeyin yenisi... Dostun eskisi..."

Ömere fırlattığım yastığı yerden alarak koltuğa koydum. Tekrar kapı çaldığında ömerin birşey unutmuş olacağını düşünerek ayaklarımı sürterek kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açmamla şok olmam bir oldu

"HALE!!"

"Selam kuzen" diyerek gülümsedi

"Oha inanamıyorum" diyerek onu çekip sımsıkı sarıldım.

"Ya inanamıyorum. Geç içeri nerden buldun burayı. Çok özlemişim seni" diyerek hızlı hızlı konuştum.

"Bi sakin ol otur şöyle bakalım" diyerek kıkırdadı.

"Tamam hadi gel" dedim ve onu içeri aldım. Nasılda özlemiştim onu. Annemin ölümünden sonra hiç görüşmemiştik onunla. Teyze kızı hale. Bana her konuda destek olmuş hep yanımda olan kişiydi o kuzenten öteydi kardeşten daha fazlasıydı benim için.

"Nasıl buldun burayı?"

"Zor olmadı eski evinize gittim hayvam herif beni karşıladı işte senin evlendiğini ve nerede oturduğunu söyledi" dedi. Yüzünde kızgın bir ifade vardı. Evlilik olayından haberi olmadığı içindi sanırım.

"Evet öyle oldu. Evlendim" dedim.

"Nasıl evlendin hemde bu yaşta mert nerde peki?" dedi. Ah olayı bilmiyordu benim kardeşimm

"Mertle evlenmedim öncelikle" dedim ardından büyük bir yaygara kopardı. "Babam beni bildiğin sattı" dedim. Hala aklıma geldikçe gözlerim doluyordu.

"Ne demek sattı şu olayı baştan anlat hadi" dedi yanıma gelerek elimi tuttu.

"Bak şimdi....." diyerek bütün olayı eksizsiz anlattım.

"Yuh ya o adamın allah belasını versin" dedi. Bağırarak

"Bide vuruldum 1 hafta oluyor" dedim.

"Ne vuruldun mu kim vurdu seni? "

"Mert" dedim tok bir sesle

"Mert mi yok artık inanmam"

"Öyle oldu. İşte beni sedatla öyle görünce vurdu kazayla oldu ama vurdu işte" dedim derin bir iç çekerek

"Neler olmuşşş" dedi ardıdan kıkırdadı. "Ee şimdi nasılsın? Sedat nasıl yakışıklı mı ?" deyip pis pis sırıttı.

"İyiyim iyiyim. Yok canım o kadarda yakışıklı değil" dedim. Dudaklarımı dudaklarıma bastırdım "fazlasıyla umursamaz" diyede ekledim.

Külliyen yalan...

"Eniştemizi merak ettim şimdi. Sana iyi davranıyormu peki?" diye sordu

"Evet yani tahminlerime göre daha iyi davranıyor" dedim. Sırıttım.

"Eee birlikte oldunuz mu veya hiç öpüştünüz mü?" dedi bi anda. Onun etlerini sıkıştırarak bi güzel eziyet ettim.

"Ya dursana kızım acıttın. Demekki olmuş niye kızıyon ki"

"Birlikte falan olmadık hale sahte bir evlilik sonuçta. Ama düğün günü formaliteden dudağımdan öptü" dedim. Demez olsaydım

Kulak zarımı patlattı. Hayvan. "Hale sus bi ya kulaklarımı iptal ettin" dedim bende onun gibi bağırarak.

"Ay Allahım çok merak ettim şu sedatı" dedi. Bende artık sedat konusunu kapatmak için

"Hadi seni odaya çıkarayım seni bavullarını kapıda unuttuk heyecandan" diyerek ikimizde kıkırdayarak kapıdan bavulları alıp odaya yerleştirdik.

Saate baktığımda çoktan beşi geçtiğini gördüm. Hiçbir şekilde mutfağa elimi bile sürmemiştim. Umarım yetistirebilirdim.

"Hale gelirmisin?"

"Geliyorum canım bi saniye" dedi.

Çok zaman geçmeden hale yanımda bitmişti. "Hale... Yemek yapmamız lazım yani sedat öyle istedi" dedim.

"Öküz mü bu adam sen daha iyileşmeden bide yemek istiyor hayvan" dedi. Öküz kelimesini duyunca aklıma direk ömer gelince yüzümde bir gülümseme oluştu. Sonra kendime gelerek

"Ben iyiyim pilav ve köfte yapmalıyız" dedim.

"Sen otur ben yaparım" dedi hale beni mutfaktan çıkartmaya uğraşırken

"Yookk! Hayır yani olmaz benim yapmam lazım" dedim. Hale bana anlamsız gözlerle bakarken

"Ya tabi eniştemizi memnun etmen lazım şimdi" deyirek pis pis sırıttı.

"Hayır. Yani alakası bile yok" dedim hararetli hararetli konuşarak

"Tamam hadi yap bende masayı falan hazırlayayım salata da yaparım olur mu?" dedi. Bende olumlu anlamında kafamı salladım. Kıymaların genellikle buzlukta olduğunu düşünerek buzdolabını açtım. Evet tamda tahmin ettiğim gibiydi...

(...)

"Sedatta gelir birazdan"

"Ay çok heycanlandım şuan" dedi gülüseyerek

"Sen artık benimlesin" dedim göz kırparak

Yüzünü asarak baktıktan sonra bana derin bir iç çekti "bende çok kalmak isterim. Ama en fazla 1 ay kalabilirim oda en fazla. Daha annemlere de gideceğim" dedi.

"Neden ama?" dedim. Yanına oturdum.

"Stajım var canım onu tamamlamam lazım. Sonra yine gelirim" dedi. Sonuçta üniversite okuyan biriydi o son senesi olduğu için hastanede staj görmesi gerekliydi. Tam konuşacakken kapı çalındı. Sedatın geldiğini bildiğim için kalkıp kapıyı açmaya gittim.

Sedat kapıya kolunu koyup yaslanmış bir şekilde bekliyordu. Bende gülümseyerek içeri çağırdım onu. Gerçekten evde kocasını bekleyen kadınlar gibi hissettim kendimi. Fazla kaptırdım yine kendimi. Haleyi görünce tek kaşını kaldırıp bana anlamsız gözlerle bakarken

"Kuzenim hale beni görmeye gelmiş" diyince. Oda kafasını sallayarak koltuklara doğru ilerledi.

"Merhaba ben hale" diyerek elini uzattı.

"Ben sedat" diyerek halenin uzattığı elini sıkıp geri çekti.

"Köfte mi yaptın?" dedi burnunu çekerken

Gülümseyerek " evet pilavda yaptım" dedim çabucak.

"Bayılırım" diyerek masaya yöneldi.

Ömerin dedikleri doğruymuş. İçim nasıl rahatladı anlatamam. Umarım yemekleri beğenir diye iç geçirdim.

Halenin kolumu sıkmasıyla irkildim. "Ne oldu" diye fısıldadım.

"Hani fazla yakışıklı değildi. Pis yalancı" diye fısıldayınca gülümsememe engel olamadım elimle sus işareri yaptım. Bizde haleyle masaya geçtik...

Bana Aşıksın!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin