21✴Bölüm "Hayal kırıklığı"

10.2K 382 10
                                    

"Hayatımda yaptığım en doğru şeysin."

Kaç saattir koltukta oturduğumun hatti hesabı yoktu. Resmen Sedat beni ekmişti. Saat dokuzda geleceğini söylemişti. Ama saat dokuzu geçeli epey olmuştu.

Gözüm sesi salonu dolduran saate kaydı on bire geliyordu. Masadaki mumlar artık erimekten sönecek duruma gelmişti. Benim tanıdığım Sedat bunu bana yapmazdı. Yapamazdı.

Ayağa kalkarak masadaki mumları söndürdüm. Gerçekten uykusuzdum. Gözlerim uykusuzluktan fırlayacak gibi duruyordu. Yanıyordu resmen.

Sedat bu gece bunu bana yaptı. Haber dahi vermedi. Hoş haber vermek istede telefonum da yok nerelerde bilenmez ya. Ama eğer benim tanıdığım Sedatsa bana ulaşmak istese telefon engel olmazdı.

Koltuğa ulaşarak usulca uzandım. Şuan üstümdekileri çıkartacak kadar halimde yoktu. Koltuğa iyice sokuldum.

Bunun hesabını Sedata soracaktım. İlk defa ikimiz için birşey yapmıştım. Sadece biz olmamız için bu kadar uğraşa girmiştim ama sonuç sadece hayal kırıklığı...

Şirketten çıkalı kısa bir süre olmuştu. Otoparka gelerek arabaya bindim. Ne yorucu gündü böyle. Kolumdaki saate baktığımda onbiri geçtiğini gördüm. Fazlasıyla geç olmuştu.

Uzun bir yolculuğun ardından sorun çıkmadan evin önüne arabayı parkettim. Işıklar yanmıyordu. Ayça uyumuş olmalıydı. Kapının önüne gelince ceblerimi kurcalayarak anahtarı buldum. Anahtarla bir çırpıda kapıyı açtım. Heryer karanlıktı. Elimle duvarı yoklayarak ışığı açmaya çalıştım

İlk olarak gözüme çarpan koltukta derin uykuya dalmış olan Ayçaya kaydı gözüm. Nasılda güzel uyuyordu öyle. Niye öyle üstünü şık giyinmişti ki? Biraz daha ilerledikten sonra koltuğun hemen çaprazında kurulu olan masaya kaydı gözüm.

O bana yemek mi hazırlamıştı.

Ah!

Güzel karım benim. Mumlar fazla yandığından bitmiş olmalıydı. Kesinlikle beni beklemişti.

Kahretsin!

Bugünü mü bulmuştu bu lanet toplantılar? Benim için nelerle uğraşmış benim güzel karım. Derin uykuda olan bedenine baktım. Nasılda güzel uyuyordu. Yüzünü kapatan saçlarını elimle kulağının arkasına ittim. Güzel yüzü açıkta kalmıştı. Yanağını elimin tersiyle biraz okşadıktan sonra dudaklarına kuş tüyü kadar küçük bir öpücük bıraktım.

Hafifce onu doğrultarak kucağıma aldım. Uyku sırasında bana yardım ettiğinin bile farkında değildi. İyice sokulmuştu bana. "Ah be Ayçam bugünü mü buldun?" diyerek mırıldandım.

Sanki uyanır gibi olmuştu ama yinede uykusuna devam etmişti. Odanın kapısını ayağımla iterek içeri girdim. Şimdi üstündekileri çıkartıp geceliğini giydirsem bana kızarmıydı ki? Ne kızması canıma okurdu. Yatağa hafifce bırakarak üstüne örtüyü çektim.

Yarın sabahki azarı ve tantanayı haketmiyor değildim ya hani. Üstümü değiştirdikten sonra yatağa yatarak kollarımı Ayçanın beline doladım. Nasıl güzel kokuyordu. Saçları yumuşaktı yüzüme vuruyordu kokusu. Onu biraz daha kendime çekerek omzuyla boyun arasına küçük bir öpücük bıraktım. Ardından kafamı boyun boşluğuna yerleştirerek gözlerimi yumdum. Şimdi güzel bir uyku çekmenin vaktiydi!

Sabah kalktığımda Sedatla burun buruna gelmek yoktu planda. Dün akşam ben koltukta uyumuştum. Sanırım Sedat getirmişti. Hayvan. Allah bilir saat kaçta geldi? Onun kollarından zorla olsa da kurtularak yataktan kalktım.

Bana Aşıksın!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin