58✴Bölüm "Sevgililer günü"

6.1K 272 8
                                    

Yatakta Sedatı izlerken kolundaki büyük dövmeyi incelemeye başladım. Çok güzel duruyordu. Onu daha havalı ve yakışıklı yapıyordu. Ama malesefki benden başkası görmiyordu. Keyifle gülümsedim.

Acaba yaptırırken çok canı yanmışmıydı? Sonuçta ufak bir dövme değildi. Omzundan aşağı doğru biraz iniyordu.

Parmaklarımı dövmenin üzerinde gezdirdim. Çok değişikti. Ve güzel... Acaba bende yaptırsam çok canım acırmıydı? Parmaklarımı vücudundaki dövmelerde gezdirirken Sedat gözleri kapalı bir şekilde konuştu.

"Dün gece yorulmadın heralde" diye mırıldandı.

"Dövmelerine bakıyorum çok güzel" dedim ve ona biraz daha sokularak

"Saat kaç?" diye sordu

"Sabaha karşı dört buçuk" dedim

"Sevgilim sabaha daha var lütfen biraz daha uyuyalım" diyerek beni kendine daha çok çekerek sarıldı

"Bende dövme istiyorum" dedim hızlı şekilde

"Tamam yaptırırız"diyerek uykusuna geri döndü. Sedat birşeye ilk defa karşı çıkmamıştı. Olacak şey değildi...

(...)

"Sedat tamam dedin"

"Ben öyle birşey demedim, demem de zaten"

"Sedat! Tamam yaptırırız dedin. Söz veriyorum çok büyük birşey istemiyorum. Minik birşey koluma istiyorum"

"Yok birde büyük olsaydı. Ben istemiyorum senin vücudunda"

"İyi tamam."diyerek kahvaltıma geri döndüm.

Dövme yaptırmaya izin vermişken şimdi yok istemiyorum diyordu. Bir dediği bir dediğini tutmuyordu ki. Sinirle meyve suyundan bir yudum aldım .

"Ben senin vücudunda istemiyorum"diyerek kolumden tutup beni kucağına çekti. Dizlerine oturttuktan sonra boynumu öperek konuşmasına devam etti.

"Senin var ama"

"Ben erkeğim"

"Ne alakası var? Birçok kadında da dövme var"

"Lan banane başka kadından. Ben kendi kadınımın vücudünda boya lekeleri görmek istemiyorum"

"Peki tamam"diyerek kafamı öne eğdim

"Canın yanar ben dayanamam"

"Sen çok düşünceli bir adam olmaya başladın"

"Memnun değil misin?"

"Memnunum"

"Daha ne o zaman" diyerek çatalın ucundaki domatesi ağzıma verdi ve ağzımı kapatmamla dudaklarını bastırdı dudaklarıma

Gülerek geri çekildiğinde ağzımdaki domatesi çiğneyerek kollarımı ona doladım.

"Bu akşam Ömere bırakalım Denizi"

"Neden?"

"Sevgililer günü bugün. Sevgilim değilsin aslında kutlamamamız lazım ama daha önemlisi karımsın bu yüzden kutlayabiliriz"

"Ne yapacağız peki?" dedim heyecanla

"Süpriz"

"Peki Ömer nasıl bakacak? Tek başına bakamaz ki?"

"Hale gelecekmiş heralde biz bakarız dedi"

"Olabilir. Ama onlarda başbaşa kalmak istemez mi?"

"Başbaşa kalmak isteseler zaten Ömer kabul etmezdi. Hemde kafamızı yiyordu hatırlamıyormusun? Ben bakarım. Amcası değilmiyim ben diyip duruyordu. Baksın işte"

Bana Aşıksın!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin