19✴Bölüm "Kahvaltı"

11.5K 383 4
                                    

"Kimi sevsem,sensin"

Odaya çıktığımda odada herşey yerli yerinde duruyordu. Nasıl bıraktıysam öyleydi. Bu durum beni bir nebze rahatlatmıştı. Sedatın eve kız attığını düşündükce... Her neyse.

Dolaptan pijamalarımı alarak yatağın üzerine bıraktım. Yorucu birgünün ardından biraz uykuya gerçekten ihtiyacım vardı.

Pijamalarımı giydikten sonra yatağın üstündeki örtü sıyırdım. İçeri Sedatın girmesiyle biraz irkilsemde belli etmemeye çalışarak yastıkları düzelttim. Sedatı beklemeyerek yatağa girdim. Gerçekten fazlasıyla yorgun ve bitkindim. Şuan Sedatın yatmasını uyumasını bekleyecek mecalim yoktu. Örtüyü üstüme çekerken yatağın tam ortasına kuruldum.

Sedatın dolabın kapağını açıp kapama sesini ve kemer sesini duyunca Sedatın üstünü değiştirdiğini anladım. Gözlerimi sımsıkı yumup uyumaya çabaladım şuan en çok ihtiyacım olanda buydu zaten.

Yatağın diğer tarafının çökmesiyle Sedatın yatağa yattığını anladım. Düşündüğüm şeyi yapmıştı işte. Yanıma yatmıştı. İtiraz etmek istesemde ona karşı koyamıyordum işte. Bende istiyordum onun o güzel kokusuyla uyumak.

Gözlerim uyku diye çıldırıyorken şimdi ne diye direniyordu ki uyumamaya.Ayağımı yatağın kenarına doğru çektim. Ve o anda belime dolanan iki çift kolla irkildim. Sedat bana mı sarılmıştı? Ne yapabilirdim ki? Huzursuzca kıpırdandım yatakta.

"Numara yapamıyorsun" derken gülümsediğini hissettim.

"Ne numarası" derken ona döndüm.

Ellerini belimden çekip kafasını geri atarken gür bir sesle kahkaha atıyordu. "Uyku numarası" diyerek göz kırptı.

Ah! Resmen aptalım. Oyun oynamış bana. Uyuyordum ben ama. Onun yüzünden uyandım. Pekala uyumaya çalışıyordum işte. Ama eğer konuşmasaydı uyuyacaktım. Kendimi kandırmaktan vazgeçmeliyim. Tabikide uyuyamayacaktım...

"Pislik" diyerek onu biraz itemeye çalıştım. Ve tabiki yerinden santim kıpırdamadı.

"Sen kocana pislik mi diyorsun?" dedi numaradan kaşlarını çatarak.

"Evet diyorum çünkü öyle. Uyuyacağım iyi geceler" dedim ve ona ağzını açma şansı vermeden arkamı dönüp yattım.

"Bende uyuyacağım ama,karıcığım kollarımdayken" dedi ve beni biraz daha kendine çekerek sessizliğe büründü.

Sabah uyandığımda kollarımın arasında bana sokulmuş olan minik kadınıma baktım. Ne güzelde uyuyordu öyle tıpkı melek gibi. Ayçam güzelim,ilk aşkım,ruhum ona herşeyi söylesem gerçekten az geleceğinden korkuyordum.

Şuan uyanıp boynuma atlayıp, kahkahalar atması için nelerimi vermezdim ki? Bir bakıma oda haklı sayılırdı belkide.

Zorla bir evlilik! Ne kadar kendini mutlu hissedebilirdi ki? Bazen onu odaya kapatıp hiçbir şekilde çıkarmamak geliyor içimden. Ona benim gözümle bakan her erkeği öldürmek geliyor ki Ayça fazlasıyla güzel hatta devasa güzellikte olduğu için erkeklerin normal düşünme ihtimali çok düşük. Hatta imkansız.

Bazen öyle anlar oluyor ki onu sarıp sarmalıyıp içime sokasım geliyor. O güzel kokusu tenime yapışsın istiyorum. Tamamen bana ait olsun istiyorum. Ama bunların hepsine zaman gerekiyor bunu da gayet iyi biliyorum. Ama o gün gelecek buna kendimden bile daha çok inanıyorum.

Genzimi yakan kokusunu doyasıya biraz daha içime çektikten sonra onun o güzel saçlarını koklayarak tekrar uykuya kaptırdım kendimi.

Bana Aşıksın!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin