72✴Bölüm "Parti zamanı"

1K 57 2
                                    

Bugün denizin doğum günüydü hazırlıklar tamamdı. Hale ve Ömer gelemiyordu Hale daha iki gün önce doğum yaptıgı için gelmesi imkansız gibi birseydi. Halenin bebekleri benimde daha dogrusu yegenlerim birbirinden tatlıydı biri kız diğeri erkekti. Aslında hiç cocugum olmamış olsaydı bende kesinlikle bir kız bir erkek ikiz bebek isterdim ikisini aynı anda büyütüp okula göndermek felan çok güzel olabilirdi. Denizle Ezranın arasındada pek fazla yaş farkı yoktu ama yinede 2 yaş çok gibi geliyordu.

Denizi Sedat hazırlayacaktı. Ona bugüne özel kıyafet almıstım. Benim yakışıklı oğlum şimdi daha bi karizma olmuştu. Yavaşca kapıyı actıgımda Sedatın arkasını görüyordum birşeyler yapıyordu. "Sedat ne yaptın giydirdin mi?" diyince gülerek bana döndü ve,

"Giydirdim güzelim nasıl olmuş benim aslanım?" dediğinde Denizi kucağına alarak hava kaldırdı ve bana çevirdi

"Sedat inanmıyorum sana ya!" diye bağırdığımda gülmeden edemedim. Denizin saçlarına jöle sürmüş diklestirmişti. "Sedat daha küçük o. İpek gibi zaten sacları vardı. Boşuna mı sekilli kestirdim ben dün onun saclarını"

"Ayça abartmıyormusun? Bence cok karizma olmuş bir kereden birşey olmaz. Aynı babasına benziyor"

"Yaa ne demezsin Sedatcım aynı sen sarı saçlar mavi gözler... Allahım ya neresi benziyor sana Denizin?"diyerek dalga gectim onunla çünkü Deniz tamamiyle bana benziyordu saclarıyla gözleriyle. Ezra daha cok Sedata benziyordu.

"Hadi ordan. Aynı ben"

"İyi iyi tamam sana benziyor ver oğlumu bana ezrayı alda aşağı inelim gelmeye başlar misafirler" diyerek denizi kucağıma aldım ve odadan cıktım

Denize harika bir yeşil gömlek almıştım sarı saçlarına bir çocuğun yesil gömlek bu kadar mı yakışırdı. Çünkü benim oğlumdu. Denizin doğum günü pastası kocaman bir arabaydı. Ne olabilirdiki başka..

Bir bucuk ay sonrada ezranın doğum günü vardı tam bir yaşında olucaktı benim fındık kızım. Daha şimdiden yürümeye az çok başlamıştı.

Kapı çaldığında Denizi yere indirerek elinden tuttum kapıya doğru beraber geldik. Kapıyı açtıgımda teyzemi görünce çok mutlu oldum Hale gelemesede teyzemin gelmesi beni çok mutlu etmişti. "Hoşgeldin teyzecim" diyerek kucakladım

"Hoşbulduk kuzum benim. Bak benim Denizimin hediyesi ilerde"diyerek bahceyi işaret etti

Baktıgımda oldukca büyük bir kutu gördüm. "Ne gerek vardı teyze ne bu çok büyük kutusu"

"Denizle gidinde bakın bakalım" dediğinde denizi kucagıma alarak ilerledim

"Hakan bi bıcak felan getirirmisin?"diyerek kutunun yanına geldik. İlk hediye paketini açtık. Kutu şimdi oldugu gibi gözler önündeydi. Üzerinde icindekini belli edicek birsey yoktu. Hakan bıcagı getirdiğinde Denizi onun kucagina vererek kutuyu açtım.

Veee...
Kutuda kocaman bir akülü araba vardı. Ve mükemmel bir model akülü arabaydı. "Ya Denizcim. Ne kadar şanslısın görüyorsun dimi bak Saadet annanne sana neler almış" diyerek Denizi arabanın yanına indirdim. Gerçekten cok güzel bir hediyeydi

"Ya teyze senin gelmen bile bizim için cok özel hediyeye hiç gerek yoktu inan "

"Olurmu Öyle şey hale neyse sende benim için öylesin. Sende benim kızımsın. Denizle ezrada benim torunlarım ben almayacagımda kim alcak. Muşbula ömer amcasımı"

"Hahahaha teyze şu ömeri sevemedin mi hâla bak torunların doğdu. Sahi Hale nasıl doğum günü telaşına daldık onu hep unuttum ben"

"Sevmesem nolcak mecbur seviyoruz işte. Torunlarımın babası"

Bana Aşıksın!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin